Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
Alkamalla hyväillä sängyssä minua. Ei koskaan sano mitään. Eikä hyväile tai koskettele missään muualla kuin sängyssä.
Tämä myös meillä, tosin nyt mies on pihdannut jo yli puoli vuotta ja musta tuntuu että räjähdän, tekisi mieli jo työkavereita ja kuntosalin kundeja, fantasioin seksistä muiden miesten kanssa ym...
Mulle kelpaisi jo tämä em. huonompi nussinta kuin että ei mitään.
Olen kateellinen sille yhdelle rouvalle jonka mies vaan ottaa vaimonsa missä vaan, nostaa vaan hametta, on varma ja sitä rataa. (siis se jota epäiltiin ketjussa muslimiksi tai lestaksi). Minusta olisi myös kiva jos voitaisiin mieheni kanssa heittää joskus vitsiä aiheesta ja suhtautua rennosti seksiin mutta kun ei...
Mä en ole mikään lihava mutta mietin että mikä miehessä tai minussa on vialla kun ei pillu kelpaa :'(
Se vaan alkaa, hyväilyä ja silittelyä puolin ja toisin, ja toisen kehoa lukemalla selviää sitten että toinen on kiihottunut. Ei siinä tarvita keskustelua ja kiusaantuisin hirveästi jostain pikkuveikka-höpinöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkamalla hyväillä sängyssä minua. Ei koskaan sano mitään. Eikä hyväile tai koskettele missään muualla kuin sängyssä.
Tämä myös meillä, tosin nyt mies on pihdannut jo yli puoli vuotta ja musta tuntuu että räjähdän, tekisi mieli jo työkavereita ja kuntosalin kundeja, fantasioin seksistä muiden miesten kanssa ym...
Mulle kelpaisi jo tämä em. huonompi nussinta kuin että ei mitään.
Olen kateellinen sille yhdelle rouvalle jonka mies vaan ottaa vaimonsa missä vaan, nostaa vaan hametta, on varma ja sitä rataa. (siis se jota epäiltiin ketjussa muslimiksi tai lestaksi). Minusta olisi myös kiva jos voitaisiin mieheni kanssa heittää joskus vitsiä aiheesta ja suhtautua rennosti seksiin mutta kun ei...
Mä en ole mikään lihava mutta mietin että mikä miehessä tai minussa on vialla kun ei pillu kelpaa :'(
Miten sinä olet halusi ilmaissut? Oletko koettanut vietellä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellainen sanaton sopimus, että yleensä illalla jossain kohtaa se kumman tekee mieli kouraisee ohimennen, lasten huomaamatta toista haarovälistä. Tämä on merkki toiselle, että tänään olisi seksin aika. Joskus se voi olla parina iltana viikossa, joskus useamminkin. Kun tuo merkki on annettu, toinen antaa pusun merkiksi, että homma ok. Sitten nukkumaan mennessä ei enää ehdotella vaan aletaan aika pian hommiin. Jos pusua ei tule, koko juttu unohdetaan siltä illalta.
Kiva mutta oikeasti aika tylsä, jos vaihtoehtona ei ole mahdollisuutta vietellä toinen ja saada innostus heräämään. Yhtä hyvin toinen voisi kysyä "pannaanko tänään" ja siihen vastaus joo, tai ei. No mikäs siinä jos olette tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille vastauksille on yhteistä ettei Suomi nainen koskaan anna miehelle omasta aloitteestaa. Kuten tee mitään muutakaan miehen hyväksi.
siten naiset on kasvatettu eikä muutosta ole näköpiirissä. no muualla on niitä jotka passaa ja on kasvaneet siihen
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna nyt, mutta edellisessä suhteessa minä tein aloitteet seksiin. Aika suoraviivaisen linjan valitsin. Esim. kun mies oli käynyt suihkussa, niin ryhdyin imemishommiin. Tai vedin pelikoneen ääreltä sänkyyn ja aloin suudella. Mitä milloinkin. Kyllä hän näistä aina innostui, mutta kyllä se olisi mukavalta tuntunut olla välillä toisen aloitteen kohteena. Kokeilin useamman kerran olla tekemättä aloitteita, mutta ei se koskaan johtanut mihinkään muuhun kuin pitkään kuivaan kauteen. Enää en kyllä tuollaista ottaisi.
Pääsit kokeilemaan miehen roolia parisuhteessa. Tuohon vielä torjunta joka ainakin puolella kerroista, niin alkaa olla todenmukaista.
Ei ehdota, odottaa että nukun. Minulla on lääkitys, jonka takia uni on syvää, joten en yleensä herää panemiseen. Aamulla huomaan sitten kuivuneesta mällistä, että ollaan taas harrastettu yöllä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna nyt, mutta edellisessä suhteessa minä tein aloitteet seksiin. Aika suoraviivaisen linjan valitsin. Esim. kun mies oli käynyt suihkussa, niin ryhdyin imemishommiin. Tai vedin pelikoneen ääreltä sänkyyn ja aloin suudella. Mitä milloinkin. Kyllä hän näistä aina innostui, mutta kyllä se olisi mukavalta tuntunut olla välillä toisen aloitteen kohteena. Kokeilin useamman kerran olla tekemättä aloitteita, mutta ei se koskaan johtanut mihinkään muuhun kuin pitkään kuivaan kauteen. Enää en kyllä tuollaista ottaisi.
Pääsit kokeilemaan miehen roolia parisuhteessa. Tuohon vielä torjunta joka ainakin puolella kerroista, niin alkaa olla todenmukaista.
Miehetkö ryhtyisi imemishommien kautta ehdottamaan. Kas kun tässä ketjussa ei ole niitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
"Bilu maistuis" jooh
Tää on hyvä. Näin kuuluu sanoa. Nainen joka ei tätä ymmärrä on nirppanokka
Hyräilee: "paljaal-taan, pal-.."
Nyt suu makeaksi, patukkaa olis tarjolla.
Joka perjantai saunan jälkeen "pääsisköhän juna tänään taas tunneliin" ja tuuppii munalla selkään.
Haluisitsä / jaksaisitsä / voitasko ... tänään rakastella? Tämä on aika lailla se klassinen..
Lemmenkutsuksi riittää pieraisu.
Mies laskee hitaasti kirjan yöpöydälle, ottaa lasit päästään ja alkaa silittää poskeani samalla suudellen hellästi. Meidän yhteinen kieli on englanti, joten mitään rumaa kieltä emme käytä. Mies on hirveän pehmeä ja romanttinen, joten etenee sen mukaan ja tiedän heti mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskausfantasiat elää ja voi hyvin, näemmä. Otannan perusteella perin harva nainen kiihottuu pelkästä hellyydestä. Tämä on polttoainetta puskaraiskareille.
Vaikuttaa myös siltä, että some ja suoratoistot vievät voiton seksin harrastamisesta. Vastauksista voi tulkita myös miesten harrastaman piilovittuilun somen ja suoratoiston välissä, eli tietävät, ettei seksiä ole luvassa tänäänkään, niin yhtä hyvin voi heittää jotain täysin älytöntä toivoen tämän johtavan naisella itsetutkiskeluun. Naisilta tämä näyttää menevän pahasti ohi ja pitävät miehiään vain ällötyksinä ja tylsinä.Piilovittuilua omalle puolisolle ettei tänäänkään.
Ja sillä jatkoon? Housut märkänä että ihanaa kulta, hetikö mennään?
Säälillä maaliin.Empä yhtään ihmettele miksi vain haaveilet seksistä. N48 se sama joka ei enää kieltäydy
Ja miehiä pidetään putkiaivoina?
Eihän tuolla ole tarkoitustaan saada housuja märäksi vaan ajatuksia herätettyä. Sitten joskus myöhemmin muuttuu (toivottavasti) myös pikkuhiljaa toiminta ja sitä kautta ilmapiiri. Sitten voi paremmalla aloitteella seksiä joku saadakin.
Mitäpä jos kokeilisit ihan suoraa puhetta etkä tuollaista passiivisagressiivista ”ehkä se tästä arvaa missä vika” tyyliä?
Kyllä sitä moni kokeileekin. Mutta moni nainen tuntuu itsekin suosivan tätä kiertelevää tyyliä. Siksi ymmärrän varsin hyvin, että sitäkin kokeillaan.
Tätä tarkoitinkin (alkup. kommentin postaajana). Kaikkea muuta mieleen juolahtavaa on jo kokeiltu ja tulos on sama. Toki suora puhe kannattaa kokeilla ensin. Näköjään moni on saanut siihen suoran vastauksen.
Ei mitenkään. Mieheni mielestä naisen pitää tehdä aloite. Minä taas tykkäisin, että aloitteen tekee se, kumpi sillä hetkellä nyt vaan ensin ehtii.