Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Suutelemalla kaulaa ja näykkimällä hellästi korvia. Siirtyy siitä sitten alaspäin ja riisuu samalla vaatteitani. Suutelee reisiäni, kunnes viimein lipaisee pyhintäni. Nuolee kunnes työnnän pään pois, jonka jälkeen on yhdynnän aika.
Sulkee koiran makuuhuoneen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...esim jos lapset ovat kavereillaan keskellä kirkasta päivää, mies saattaa tulla vaikkapa keittiöön, suudella niskaan, kourii tissejä, hivuttaa hameen alta pikkarit pois ja ottaa minut määrätietoisesti vaikkapa tiskipöydän ääressä tai keittiön lattialla. Tai sohvalla tai pesuhuoneen allastasolla taitai...
Uuuhhh... Nyt kostuin heti aamusta. :) Tahtoo tuollaisen määrätietoisen miehen!
...josta voi tehdä metoon, kun ahdistaa niin kovasti
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaako Ap miehelleen halutessaan seksiä, että "harrastetaanko yhdyntää?" Näinkö?
Voisin kuvitella sanovani noin. 😂 Saatan sanoa myös että hoidettaisiinko aviollisia velvollisuuksia. Yleensä mies ei vastustele.
- ei ap
Mies sanoo "Tänään on taas se päivä vuodesta"
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lopullisesti.
No ei, koira nukkuu usein sängyn vieressä. Seksi vaan kiinnostaa sitä, tulee tollottamaan viereen, mikä pilaa tunnelman. Siksi on sen aikaa oven toisella puolella.
"Laitettaisko illalla lihaa piiloon?"
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä tarvitse miesten ehdotella. Naiset tykkää kun repäistään housut pois jalasta ja aletaan kourimaan persettä ja rintoja. Kalu vaan sisään saatana. Tykkäätte kuitenkin.
No joo, usein tykkään, mutta jos en tykkää ja sanon että ei tänään niin silloin on parempi lopettaa heti.
"Missä se ketun kolo on?" tai "Kettu tahtoo kotiin" ja kietoo kädet ympärilleni tai hymyilee veijarimaisesti
Vierailija kirjoitti:
En uskalla enää ehdotella. Viimeksi ehdotin helmikuussa ja sain huudot päälleni, että pitääkö aina ajatella seksiä. Sen jälkeen en ole ehdottanut kertaakaan eikä seksiäkään ole ollut. Sitä ennen pidin vuoden kirjaa, että ehdotin 40 kertaa ja niistä onnistui 3. Vaimo ehdotti samassa ajassa kerran.
M39
Äh voi ankeus, kun ei mee yksiin haluamiset.
Meillä ollut kolmatta vuotta hiljaista. Mun mies ei ehdottele yhtään mitään. Jos minä ehdotan tai vihjailen tai vaikka puen ylleni pikkumustaa, brazilianpöksyä ja stay up sukkia ja yritän vietellä häntä, hän ei välttämättä edes huomaa tai kai ole huomavinaan, pesee vain hampaansa ja menee nukkumaan. Tai torjuu minut, siirtää käteni pois, kääntää kylkeään. Ei oikein halua enää edes istuskella vieressäni, eikä juuri muutakaan läheisyyttä ole. En muista milloin olisin edes suukkoa saanut.
Torjumiset vetää mielen niin matalaksi, etten edes sitten ehdota, ja silloin voi mennä puoli vuottakin, ei mun miehelle taida tulla seksi koskaan edes mieleen. Lopulta olen itse vaan niin puutteessa, että yritän tehdä aloitteen. Sitten vaan harmittaa, jos sekin torjutaan, tai jos seksiä onkin, se kestää alle minuutin, enkä saa siitä mitään, koska mies on sitten niin herkillä, että tulee samantien, eikä koskaan laukea kuin kerran, ja menettää sen vähänkin mielenkiinnon sen jälkeen. Monesti olen itkenyt, kun ei sitten taas tiedä milloin ikinä on seuraava kerta.
Oon kuitenkin mielestäni ihan sievä, paino on pysynyt samana, pidän huolta itsestäni, käyn salilla ja minua usein luullaan nuoremmaksi mitä olen. En ymmärrä miks oma mies ei halua minua. Pettänyt en ole silti koskaan, olen vain ilman sitten.
N39
Miehen ei tarvitse sanoa mitään. Hakeudun itse häneen kiinni ja alan hyväilemään. Sitten onkin vain ajan kysymys, kun vaatteita riisutaan. Sanaton viestintä toimii meillä hyvin. Vielä ei ole tullut eteen tilannetta, etten olisi lähtenyt mukaan.
Mikä ihme on tämä "pussit täynnä, kiveksiä kivistää, pitää päästä panolle" selitys? Ei se ainakaan minulla mene että jos on jonkun päivän selibaatissa niin tuntuu että kivekset meinaa poksahtaa. Oikeasti mitään erityistä ei tunnu mutta toki seisokki saattaa alkaa vähästä eikä kestä kauaa niin lasti lentää
Meillä oli aiemmin paljon seksiä. Sitten tuli pieni tauko, jonka aikana mies aloitti jostain perkeleen syystä tämän ketjun kommenttien henkiset aloitteet. Venytti sen pienen tauon aika pitkäksi tauoksi. Haluaisin haluta, mutta ei vaan pysty.
Alkaa pikkuhiljaa hyväilemään ja kuiskuttaa korvaan kaikkea ihanaa.
Suurin osa miesten vastauksia. Huomaa heti
Minulla oli nuorena niin kuin monella tässä ketjussa, että miehen piti tehdä aloite juuri oikealla tavalla ja asiasta puhuminen oli turn off. Nyt nelikymppisenä perheenäitinä, liki kymmenen vuotta avioliittoa takana ja kolme tekemällä tehtyä (=ovulaatiotikku sanoo että nyt pannaan, huvitti tai ei) lasta perheessä ja huomaan että seksuaalisuus on muuttunut. Seksuaalinen halu ei ole enää niin herkkää, että se sammuu heti kun toinen ehdottaa väärällä tavalla. Halu kestää puhumisen, huumorin, molempien lösähtäneet kropat ja jopa ne "Mikä toi oli? Ei kai joku lapsista heränny?" -hetket. Minusta tämä on hirveän vapauttavaa. Ei tarvitse kenenkään pelätä että homma lässähtää yhteenkin väärään sanaan tai eleeseen, kun se seksuaalisuus ei ole enää niin särkyvää.
"Oltaisko tänään silleen?" ja katsoo silmät kiiluen.
"Tuutko mulle kaveriksi saunaan?" ja sellainen katse että tiedän mitä lauteilla ensin tehdään.
"Pallit niin täynnä, olisko mitään?"
"Voitaisko tehdä sitä?"
Nämä ne tavallisimmat, muutama kerta viikoossa menty koko pitkä parisuhde.