Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
here comes an indian man and wants to have some wild sex with currywoman
Ihana mies :) Olispa meilläkin tämmöstä huumoria! Taidan koittaa tänä iltana itse ehdottaa näin!
Hei vaan, olen tuo edellinen, joka suunnitteli ehdottavansa intialaisittain. Tulin vain kertomaan, että mies repesi nauruun ja alkoi puhumaan samalla tavalla takaisin, hetken päästä oltiin täydessä touhussa ja pantiin intialaisittain, En muista, koska olisi ollut näin HAUSKAA sängyssä. Joten kannatti koittaa hullutella :)
Vierailija kirjoitti:
Istuskellaan sohvalla iltasella kun lapset ovat menneet nukkumaan ja pusutellaan, siinä hän sitten sanoo että "ei meidän tänään tarvii mitään tehdä jos et halua, ollaan vaan näin." -ja sellainen huomaavaisuus saa multa pöksyt tippumaan lattialle välittömästi. :D
Aika hyvin vedätetty, ukolta siis..
Vierailija kirjoitti:
Tekee aloitteen miten nyt tekeekin. Joskus raahaa tukasta makkariin tai repäisee housut alas ja painaa sohvan selkänojaa vasten, joskus suutelee ja hyväilee painaen allensa. En varmasti anna jos alkaa kyselemään/ilmoittelemaan tyhmiä tai neuvottelemaan/pyytämään, hyi hele mikä turn off, kaikki "mennäänkö panemaan" on siis aivan turhia, yhyhyhy. Enkä muutenkaan voi sietää sitä, että miehen pitäisi kysyä tai ilmoittaa asiasta jotenkin, tylsää, epävarmaa ja epäkiihottavaa.
Tarvitsen tällaisen miehen HETI.
Mä en kestä, kun nykyinen kysyy että pitäiskö panna tms. Oikeesti, itkettää. Eksä tuli päälle ja pakotti mut aivan märäksi ja kiimaiseksi niin että järki lähti koko seksin ajaksi. Saattoi korkeintaan todeta, että "tiedän että haluat", jolloin aloin jo kostua tietäessäni tulevasta käsittelystä. Painoi allensa, piteli käsiäni paikoillaan ja poissa tieltä, suuteli kaulaa, korvia ja suuta, nuoli huuliani, rintojani ja nännejäni kunnes melkein anelin saada kalun sisälleni ja aivan valuin kiimasta. Tää on niin väärin.
N23
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna nyt, mutta edellisessä suhteessa minä tein aloitteet seksiin. Aika suoraviivaisen linjan valitsin. Esim. kun mies oli käynyt suihkussa, niin ryhdyin imemishommiin. Tai vedin pelikoneen ääreltä sänkyyn ja aloin suudella. Mitä milloinkin. Kyllä hän näistä aina innostui, mutta kyllä se olisi mukavalta tuntunut olla välillä toisen aloitteen kohteena. Kokeilin useamman kerran olla tekemättä aloitteita, mutta ei se koskaan johtanut mihinkään muuhun kuin pitkään kuivaan kauteen. Enää en kyllä tuollaista ottaisi.
Äh... kuvailit juuri nykyisen suhteeni. Muuten täydellinen, mutta sitten juuri tämä ongelma.
Alkaa suutelemaan ja/tai hyväilemään. Oksettaisi joku sanallinen vonkaus. :D
Te suomalaisuuden ivailijat, mitenkäs luulette että ulkomailla asiat hoidetaan? Eri kielellä, joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee aloitteen miten nyt tekeekin. Joskus raahaa tukasta makkariin tai repäisee housut alas ja painaa sohvan selkänojaa vasten, joskus suutelee ja hyväilee painaen allensa. En varmasti anna jos alkaa kyselemään/ilmoittelemaan tyhmiä tai neuvottelemaan/pyytämään, hyi hele mikä turn off, kaikki "mennäänkö panemaan" on siis aivan turhia, yhyhyhy. Enkä muutenkaan voi sietää sitä, että miehen pitäisi kysyä tai ilmoittaa asiasta jotenkin, tylsää, epävarmaa ja epäkiihottavaa.
Mä en kestä, kun nykyinen kysyy että pitäiskö panna tms. Oikeesti, itkettää. Eksä tuli päälle ja pakotti mut aivan märäksi ja kiimaiseksi niin että järki lähti koko seksin ajaksi. Saattoi korkeintaan todeta, että "tiedän että haluat", jolloin aloin jo kostua tietäessäni tulevasta käsittelystä. Painoi allensa, piteli käsiäni paikoillaan ja poissa tieltä, suuteli kaulaa, korvia ja suuta, nuoli huuliani, rintojani ja nännejäni kunnes melkein anelin saada kalun sisälleni ja aivan valuin kiimasta. Tää on niin väärin.
N23
Sopii N23:lle, mutta koetapa tuota äreään pahansisuiseen väsyneeseen nelikymppiseen akkaan... miehet on viisaita, tai yleensä ainakin jonkinmoista itsesuojeluvaistoa löytyy...
Meillä menee yleensä niin, että mies istuu sohvalla tai nojatuolissa kaukana minusta eikä reagoi kun yritän viritellä keskustelua tai jotain yhteistä. Sitten totean, ettei tästäkään illasta tule tämän kummempaa ja päätän väsyneenä lähteä nukkumaan. Mies tulee tapansa mukaan antamaan hyvän yön suukon minulle kun olen puoliksi unessa ja sanoo hyvää yötä.
Suudelma muuttuukin yhtäkkiä kielariksi, joka tarkoittaa seksiä. Yhden kielarin jälkeen olettaa minun olevan valmis siihen, että hipelöi jalkoväliä ehkä 2 min ja vaatteet pois. Häh?
Vihjauksista ja suorasta sanomisesta huolimatta tämä toistuu säännöllisesti. Minä mikään hetivalmis kiuas ole. Savusauna paremminkin.
Kun olen juuri saamassa unta, tökkii nakkia persereiän ja pimpin välimaastoon - niinkun diplomaattisesti, että mä päättäisin, että kumpaanko laitetaan.
Joo, ei kumpaankaan tänään. Meillä minä teen aloitteet - silloin, kun teen.
Mun poikaystävä alkaa suudella rintoja sängyssä ja maiskuttelee että hyvää maitoa, nam nam. Sitten ehdottelee että saiskos lääkäri vähän tutkia paikkoja. Oon parikymppinen, ja alkaa olla tämä suhde taputeltu.
Eikö asiasta pidä nykyään tehdä kirjallinen sopimus?
Hiukan kuitenkin mietin, että pitäiskö siinä paperin nurkassa olla myös kahden todistajan nimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Sopii N23:lle, mutta koetapa tuota äreään pahansisuiseen väsyneeseen nelikymppiseen akkaan... miehet on viisaita, tai yleensä ainakin jonkinmoista itsesuojeluvaistoa löytyy...
No, minä kiihotun alistumisesta. Mutta nykyinen poikakaveri ei sitä kiimaa osaa minulle tuottaa.
Tykkään toki myös hellyydestä, mutta en saa sitäkään. Seksi on usein vaivaannuttavaa, epävarmaa ja kaukana spontaanista kiihottumisesta.
N23
Ei mitenkään. Istuu/makaa ja juo olutta & lihoo. Seksuaalisista kiinnostusta osoittaa hyvin harvoin (epäilen testosteronitason laskua). Mietin jo eroa..
Vierailija kirjoitti:
Mun poikaystävä alkaa suudella rintoja sängyssä ja maiskuttelee että hyvää maitoa, nam nam. Sitten ehdottelee että saiskos lääkäri vähän tutkia paikkoja. Oon parikymppinen, ja alkaa olla tämä suhde taputeltu.
Eikös lääkärin kanssa kannattaisi jatkaa???
Halaamalla, hieromalla, koskettelemalla.
Meidän kummankaan ei pahemmin tarvi ehdotella, on oikeastaan itsestään selvää, että harrastetaan seksiä joka ilta. Ainoa, millä sinnepäin saatetaan ohjailla on "mentäiskö tonne makkariin", välillä sen sanoo hän, välillä minä. Poikkeuksia ovat ne illat jolloin emme sekstaile, silloin vain väsyttää liikaa ja jompikumpi toteaa "nyt vois mennä vaan suoraan nukkumaan".
Mutta olemmekin parikymppisiä ja seurusteleet vasta vuoden, tilanne lienee 10 vuoden päästä vähän erilainen.
Tämän ketjun innoittamana sanoin mun ukolle, että voisit joskus vaan alkaa hommiin ilman sen kummempia otetaanko-housut-pois aneluita (jotka on mulle niin turn-off ku olla ja voi) niin äijä suuttu ja välit meni poikki! Vittu neljä vuotta ollaan seukattu ja yhteenmuuttoa puuhattu niin tää oli sit tässä. Uskomatonta. No, parempaa seksiä odotellessa.