Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Jos yhdyntää täytyy "ehdottaa",niin minun mielestäni suhde on joteskin väsähtäneessä jamassa.
Mun mielestä(mutta on tietysti vain minun mielipide)halu nousee katseesta,kosketusta,esim. että ohittaa toisensa jossain kapeassa välissä,jäädään seisomaan vastakkain,katse jää toisen silmiin...ja siitä se lähtee.
Tietysti esim. lapsiperheessä ei ole noin yksinkertaista,mutta juttu jää "kytemään" ja rauhallisemmassa tilanteessa toteutuu.
Musiikki,lasi jotain viiniä tai muuta,samasta suklaalevystä puraisu ym.ym.
Tämä kaikki voi alkaa kumman tunteena hyvänsä,siitä se leviää ja syttyy.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kummankaan ei pahemmin tarvi ehdotella, on oikeastaan itsestään selvää, että harrastetaan seksiä joka ilta. Ainoa, millä sinnepäin saatetaan ohjailla on "mentäiskö tonne makkariin", välillä sen sanoo hän, välillä minä. Poikkeuksia ovat ne illat jolloin emme sekstaile, silloin vain väsyttää liikaa ja jompikumpi toteaa "nyt vois mennä vaan suoraan nukkumaan".
Mutta olemmekin parikymppisiä ja seurusteleet vasta vuoden, tilanne lienee 10 vuoden päästä vähän erilainen.
Kuulostaa tavallaan hienolta. Toisaalta taas aika arkiselta. Vähän kuin hampaiden pesu, joka suoritetaan joka ilta itsestään selvänä asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kummankaan ei pahemmin tarvi ehdotella, on oikeastaan itsestään selvää, että harrastetaan seksiä joka ilta. Ainoa, millä sinnepäin saatetaan ohjailla on "mentäiskö tonne makkariin", välillä sen sanoo hän, välillä minä. Poikkeuksia ovat ne illat jolloin emme sekstaile, silloin vain väsyttää liikaa ja jompikumpi toteaa "nyt vois mennä vaan suoraan nukkumaan".
Mutta olemmekin parikymppisiä ja seurusteleet vasta vuoden, tilanne lienee 10 vuoden päästä vähän erilainen.
Kuulostaa tavallaan hienolta. Toisaalta taas aika arkiselta. Vähän kuin hampaiden pesu, joka suoritetaan joka ilta itsestään selvänä asiana.
Voi se ollakin jo lähes arkista, mutta ei se ainakaan puulta vielä maistu. Päin vastoin, se on meille illan kohokohta :) joskus tehdään se aamullakin, jos on tarpeeksi aikaa. Ollaan molemmat aika seksuaalisia.
Ehdottaako Ap miehelleen halutessaan seksiä, että "harrastetaanko yhdyntää?" Näinkö?
Tulee lähelle, ottaa sellaisen katsekontaktin että tiedän, että nyt mennään. Kourii ja läpsii niin kuin itse näkee hyväksi ja työntää sohvalle tai vie sängylle. Turvasana on meillä olemassa jos liikaa innostuu, mutta tunnetaan toisemme niin hyvin että en ole sitä vuosiin käyttänyt.
Itse joskus ehdotan seksiä sanallisesti/yritän jotenkin viekotella. Mies kokee sen yleensä painostavana eikä lämpeä. Mies saattaa esimerkiksi kiihottua, kun näkee minut hyväntuulisena jossain arjen askareessa. Meillä on seksiä monta kertaa viikossa, joten ei minua oikeastaan haittaa, että omia aloitteitani harvemmin huomioidaan.
Emme ehkä ole ihan normaaleja, mutta olemme onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Mun poikaystävä alkaa suudella rintoja sängyssä ja maiskuttelee että hyvää maitoa, nam nam. Sitten ehdottelee että saiskos lääkäri vähän tutkia paikkoja. Oon parikymppinen, ja alkaa olla tämä suhde taputeltu.
Yäk, tämä taisi olla pohjanoteeraus. Ihanko useamman kerran olet seksiä harrastanut tuon "miehen" kanssa?
Meillä mies kysyy, että antaisko sisko panna paljaalla kohta?
Vierailija kirjoitti:
Istuskellaan sohvalla iltasella kun lapset ovat menneet nukkumaan ja pusutellaan, siinä hän sitten sanoo että "ei meidän tänään tarvii mitään tehdä jos et halua, ollaan vaan näin." -ja sellainen huomaavaisuus saa multa pöksyt tippumaan lattialle välittömästi. :D
Vaimo on vaan tyytyväinen ettei tarvi sekstata, jos näin sanon. On tosi ilta-uninen, eikä seksi oikeen nappaa väsyneenä. Vituttaa ku ite oon päinvastoin iltavirkku ja sillon lähes ainut mahollisuus seksiin.
Niin ja ehdotan "panettaa" tai "harrastettasko seksiä"
Marisee, että miksi sä oot tommonen ja miksi sä et koskaa... Jaa miksiköhän? Mitään positiivista ei keksi siinä tilanteessa.
Surullisella tolalla vaikuttais olevan miesten viettelytaidot... Sitten ihmetellään kun puoliso ei halua. Mistäköhän johtuis? Naisille toitotetaan miten pitää olla seksikäs ja viettelevä ja vaikka mitä mutta äijät kuvittelee että "mennääks panee?" riittää :D
Vähän useammalla tavalla. Jos ollaan nukkumassa niin yleensä vetää kainaloon ja alkaa suudella ja vie kätensä alapäähän. Tai painautui selkääni vasten ja suutelee/imee/puree niskaani ( mikä on minulla idioottivarma keino saada minut kosteaksi koska olen superherkkä kaulani alueelta) muutaman kerran on yöllä vain kiskaissut minut unisena alleen mistä kiihotun todella paljon kun on vielä puoli unessa ja tuntee kun jotain kivikovaa painuu sinun sisääsi. Jos on päivä (meillä on lapsia) saattaa kiskoa vessaan ja alkaa imeä/ laittaa polvilleen ja työntää munan suuhun. Tai lapsen ulkona ollessa vain heittää sängylle ja kiskoo housut alas ja alkaa naida. Mieheni siis tietää että rakastan sitä kun minulta ei paljoa kysellä, ja se että mieheni näin eläimellisesti haluaa minua saa kyllä heti märäksi. Ja jos minulta alkaisi ääneen kysellä, vastaus olisi kyllä aina ei (yök!) . Saatan kyllä muutenkin "estellä" tuossa ottamistilanteessakin mutta se vain lisää molempien kiihkoa ja on leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies ehdota, mies ottaa. Välillä alkaa yllättäen suutelemaan ja hyväilemään ja saa minut hulluksi himosta, niin että joudun kerjäämään häntä tulemaan sisääni. Välillä käskee vaan pyllistämään ja työntyy suoraan sisään ilman mitään lämmittelyjä. Tietää etten koskaan kieltäydy seksistä. Joku sanallinen ehdottelu tyyliin "olisko tänään seksiä?" vaan ärsyttäisi.
Joo tämä, mäkin teen suhteessamme paljon aloitteita seksiin.
Mut ärsyttäisi jos seksiä pitäisi "ehdotella", olisin lähtenyt kävelee jo aika päiviä sitten.
Tänään olis taas Oton panopäivä.
Tällä tavalla:
Vierailija kirjoitti:
Istuskellaan sohvalla iltasella kun lapset ovat menneet nukkumaan ja pusutellaan, siinä hän sitten sanoo että "ei meidän tänään tarvii mitään tehdä jos et halua, ollaan vaan näin." -ja sellainen huomaavaisuus saa multa pöksyt tippumaan lattialle välittömästi. :D
Tyypillinen nainen. Kun mies ei haluaisi seksiä, niin ainakin silloin nainen haluaa. Ihan vaan, että saa olla erimieltä kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Ei ihme, että suomalaisten parisuhteet voivat huonosti ja täällä harrastetaan vähiten seksiä koko Euroopassa. Voin kuvitella jonku keskivartalolihavan collegehousuisin tohvelisankari-insinöörin lähes anelemassa tuolla tavalla naiselta seksiä. Todella kiihottavaa varmaan naisen kannalta :D
Itsehän olen onneksi kovakuntoinen alphamies, jonka pelkkä ulkonäkö herättää naisessa pientä kiihkoa. Ja kun otan hänet syleilyyni ja hyväilyyni ei ole kyse että nussitaanko, vaan siitä että nussitaanko tässä vai kannanko hänet makkariin.
Ja tuossa kohdassa mies joko herää tai saa metoon.
Vierailija kirjoitti:
Katselee minua kuin naarasta. Samalla alkaa nylkyttää minua nilkkaan ja siihen laukeaa.
Sitten menen suihkuun ja pesen jalkani.
oletko uros?
En uskalla enää ehdotella. Viimeksi ehdotin helmikuussa ja sain huudot päälleni, että pitääkö aina ajatella seksiä. Sen jälkeen en ole ehdottanut kertaakaan eikä seksiäkään ole ollut. Sitä ennen pidin vuoden kirjaa, että ehdotin 40 kertaa ja niistä onnistui 3. Vaimo ehdotti samassa ajassa kerran.
M39
Meillä on spontaani seksi lähes poissa, syynä olen minä. Yököttää ajatus että joku koskisi jalkoväliini (tai minä mieheni jalkoväliin) hikisen yön/työpäivän jälkeen ilman että on käynyt pesulla. En kerta kaikkiaan pysty kiihottumaan jos toinen haisee persehielle, tai kuvittelen että itse haisen. Minulle seksin harrastaminen siis edellyttää vastapestyä alapäätä, molemmilta osapuolilta.