Tiesittekö et muumimukit on näin arvokkaita?
Kommentit (44)
Ja kaikki milleniummukit jotka oli huutonettiin laitettu oli ostettu.
Nipsu ei ilmeisesti ole " minkään" arvoinen.
Ja tuo lentävät muumit astiastokin on 20-40 ¿ joten ei oikein " itseään" arvokkaampi.
Nouseeko tuon milleniummukin arvo vielä vuosien kuluessa vai onko kaikilla keräilijöillä jo kohta sellainen? Sitä tässä mietin... Ei nimittäin ole meillä mitään kauheata rahapulaa että olis pakko myydä.
Ja mikä ihme se fazer-muki on?? Siitä maksetaan melkein 300 ¿...
vihreässä muumipappa kiipeää puuhun ja menee siellä makaamaan riippumattoon. mukissa on lohkeama.
16
Mä en periaatteessa tee noilla mukeillani yhtään mitään, mutta en jotenkin vaan raaski luopua niistä. (ainakaan vielä.)
Mutta hyvä tietää, että ovat noin arvokkaita. Mä muuten näin viikonloppuna kirppiksellä yhden sellaisen 90-luvun muumi mukin h.15e ja tyhmänä pidin sitäkin kalliina, kun en mistään keräily buumista silloin vielä tiennyt. No nyt tiedän.:)
T:19
Ne kaksi mukia, jossa on sarjakuvia (vihreä ja punainen) ovat arvoltaan yli 200e. Muut 90-luvun mukit, joita ei enää saa kaupasta maksavat huutonetissä alkaen 50e mukista ja sen kunnosta riippuen. Millennium- ja joulutervehdysmukeista (siis vanhempi joulumuki) voi saada jopa 80-90e. Fazer erikoismuumimuki on myös arvoltaan jo 200-300e, samoin muumipeikko unelmoi yli 100e. Nämä ovat arvokkaita siksi, että niitä on valmistettu vaan pieni määrä.
T. innokas keräilijä :-)
Ja yhden olen jopa ostanut kirpparilta 1 eurolla, koska sen ripa oli irronnut ja liimattu. Kunto ratkaisee!!!!
Saatte varmasti käyvimmän hinnan.
Millennium-muumista on maksettu jopa 100 euroa.
Meidän Millennium meni tenavan käsissä hajalle jo vuonna 2001. Eipä voi mitään. Ostettiin se käyttöesineeksi.
ja monessa on hintavaraus paaaljon korkeampi. Ja tosiaan, kuten sanoinkin, kunto vaikuttaa...
miellytä, niin sitten kokeilla huutonettiä....itselläni on vaan sieltä huonoja kokemuksia.
onpa naurettavia hintoja... Jossain Anttilassa noita samoja mukeja saa alle 12 eurolla ja PLUSSA-kortilla alle 10 eurolla...
Siis jos näihin teidän käsittämättömiin hintoihin on uskominen niin mullahan on aikamoinen omaisuus kiinni noissa mukeissa..
Tosiaan keräilin noita mukeja 90-luvulla/2000-luvun alussa. Monta oon ostanut itse ja osan oon saanut lahjana. Mulla on tuo muumipeikko haaveilee muki ja yksi vanhempi joulu aiheinen muumi muki.
Olipas hyvä, kun surffailin täällä tänään niin en ehtinyt tehdä tyhmyyksiä..:) Kiitos teille!
T: 19&38
Ostin sellaisen pari viikkoa sitten Vapaavalinnasta,9 euroa.Joten saattaa vielä löytyä kaupasta.Älä ainakaan vanhempaan mukiin mene vaihtamaan!
Kaikki löytyy,paitsi sarjakuvamukit.Niitä tuskin raaskin ostaa.Fatzereista maksoin joskus 90 euroa kappale.Ostin niitä kaksi.Tuntui silloin arvokkaalta,mutta kyllä niistä saisi jo reilusti omansa pois =)
jos kuulisi, että siitä maksetaan yli 200 euroa.
lukuunottamatta. Täytynee poistaa käytöstä, ettei poika 1,5 v vahingossa riko!
Sen verran viilipytty ja muutenkin rahoissaan.
Rakkaus,
piirustus,
rauha,
toimisto
Yritin ostaa aikoinaan myös noita saman näköisiä aiemmin ilmestyneitä, mutta ei enää saanut kaupasta. Noista uusista en tykkää.
Minkä arvoisia nuo em. omistamani mukit ovat? Ihan mielenkiinnosta, myymään en rupea.
Toimisto: 60-94e (!)
Rauha: 50-65e
Piirustus: 44-56e
Rakkausmukia saa vielä kaupasta.
Hinnat vaihtelevat aina jonkunverran, rauhasta maksettiin muutama kuukaisi sitten 90e...
On vähän tuurista kiinni, kuinka paljon on keräilijöitä liikkeellä...
sähköpostitse, niin sovitaan hinnoista. osoite on oppis@luukku.com.