En anna parkkeerata Jopoja pihallemme, koska meitä syytettiin teinin kaverin Jopon varastamisesta
Oli ollut teinillämme 14v yötä ja yöllä oli viety tytön kaverin Jopo. En enää anna tuoda Jopoja pihaan koska tämän kaverin vanhemmat syyttävät nyt meitä siitä että pyörä on viety. Antaisitteko itse? Rikosilmoitusta eivät tehneet.
Kommentit (10)
Jos pyörän omistaja ei pyörää lukinnut kunnolla, ei kai se teidän syy ole?
Mutta jos kysyi, saanko lukita kiinni tähän aitaan ja sanoit ettei saa, sitten on tylsempi juttu.
1, en näköjään pysty kun viesti poistetaan. No, varkaudet alkoivat sen jälkeen kun naapuriin muutti yksi sellainen perhe jonka taustaa/muutakaan ei saa mainita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että tähän syyllinen on todennäköisesti sellainen poika jonka isä ajaa mersulla ja äiti pukeutuu hienoon isoon mekkoon.
Ap
Vink'd
Vierailija kirjoitti:
1, en näköjään pysty kun viesti poistetaan. No, varkaudet alkoivat sen jälkeen kun naapuriin muutti yksi sellainen perhe jonka taustaa/muutakaan ei saa mainita.
Ap
Ihan ohiksena sanon että oon itse r****itaustainen enkä käsitä miksei sais sanoa että sellane vei pyörän. Jos se oli r****i niin sitten oli. Typerää että pitää kierrellä ja sensuroida asiaa ettei viestejä poisteta.
Kai siihen on jokin syy että epäilevät teitä? Oletteko kenties sitä tiettyä porukkaa jolla on luottotiedot menneet ja lemmikkinä seefferi tai husky?
Tätä on näköjään ihan turha jatkaa kun kaikki olennaiset viestit poistetaan. Antaa olla näköjään sitten.
Ap
Siis täh? Miksi syyttivät? Avaapa vähän taustaa.