nyt tarvitsen vertaistukea! "eilinen kännäysreissu" , äiti vapaalla, luoja kun nolottaa..
pitkästä aikaa viihteelle, olin innoissani ja otin kotona jo tuhdit pohjat punaviinillä. olin ostanut h&m:tä sellaisen kivan nyöribodyn, vaikka minulla on ysäriltä karmeita muistoja aiheesta "humala ja body..". ja niinpä siinä sitten kävi, että jossain vaiheessa iltaa kompuroin vessasta nepparit farkkujen päällä roikkuen ! mutta tämä ei edes ole se pahin moka.. kyseessä on oikea mokailujen sarja.. vedin nimittäin tanssilattialla muka-seksikästä keikutustanssia, kaadoin kaverin siiderit tämän syliin, oksensin portsarin eteen pois lähtiessä ja kebabpaikassa huusin isoon ääneen haluavani kebabin KERMAJUUSTOLLA. että jep..
saa kuulla varmaan loppuelämänsä "Tiinan teinikännistä" !
Kommentit (17)
Hyi yök. En oo alkoa ottanu viiteen vuoteen kun aloin odottaa esikoistani. En edes kaipaa ravintoloihin. Miksi teette itsellenne moin?
Toivottavasti teit tuon vieraassa kaupungissa. :)
Sattuuhan näitä :P Itse pari vuotta sitten vedin baarissa punkkua, joka oli jossain kumman tarjouksessa S-etukortilla tai jotain (kas kun en ihan tarkkaan muista) ja nilkutin sitten kotiovelle (paitsi että hakkasin väärän rapun ovea) ja jätin vielä käsilaukkuni sinne viereisen rapun ovelle. Ai että oli kiva luikkia hakemaan laukku seuraavana aamuna. Tai okei, aamupäivällä...
Itelle on tapahtunut myös.. Seksiä vieraiden miesten kanssa baarin vessassa.. Yhtenä iltana olin mieltynyt mansikkasiideriin ja kun menin uutta tilaamaan niin vastaus oli:"Sä oot juonut meidän kaikki mansikkasiiderit jo." Jees..:D
Olen yrittänyt olla käymättä baareissa nykyään, mutta muutama kuukausi sitten lähdin radalle taas. Ja hyvä että lähdin. Löysin sillä reissulla nimittäin nykyisen miesystäväni.:)
Ja miten äitisi tähän liittyy? Näkikö siis toilailusi?
Roadwalker kirjoitti:
Ja miten äitisi tähän liittyy? Näkikö siis toilailusi?
Mietin samaa....ja sitä, oliko äiti vapaalla sen takia, että ap:tä nolotti luoja.
Minä olin yöllä yökerhossa. Hintaa tuli reissulle 2,5 euroa. Naiset vetivät mukaan karaokeen ja joku varattu varhaiskeski-ikäinen kävi myös ketkuttamassa.
Kyse oli kuitenkin vanhasta ja traumoja aiheuttaneesta kotikaupungista ja tavallaan olisin toivonut olevani humalassa, jotta voisin laittaa jotkut liian tutut näyt humalaisuuden piikkiin ja selittää ne näköharhoiksi. Teiniajan traumat ovat tänä kesänä ruvenneet jyskyttämään taas mielessä.
-Mies 29v + 2v-
En edes pysty käsittämään, että aikuiset ihmiset pitävät tuollaista wt-tyylistä noloa kännisekoilua viihteellä olemisena. Kannattaisiko hakea apua tuohon alkoholiongelmaan, jos se käyttö lähtee noin totaalisesti lapasesta?
Luin vahingossa ensin väärin. Että vapaalla ollut äiti tarvitsee verta istukkaan.
Ei sitä kukaan noteeraa keskellä yötä. Kaverit ehkä kuittailee muutaman kerran, mutta ota huumorilla vaan.
Outoa, mutta nyt alkoi tehdä mieli itsekin lähteä radalle pitkästä aikaa. Viimeksi olin vuonna 2012.
Vierailija kirjoitti:
En edes pysty käsittämään, että aikuiset ihmiset pitävät tuollaista wt-tyylistä noloa kännisekoilua viihteellä olemisena. Kannattaisiko hakea apua tuohon alkoholiongelmaan, jos se käyttö lähtee noin totaalisesti lapasesta?
Jos et lukenut kunnolla aloitusta niin aloittajaakin nolottaa, joi liikaa koska ei ollut pitkään aikaa käynyt viimeksi baarissa. Onhan tollainen käytös tottakai noloa keneltä tahansa mutta alkoholiongelma? A-klinikat täyttyisivät ympäri Suomen, jos kertakännääjät hakeutuisivat sinne. Mitäköjän aloittajalle neuvottaisiin siellä?
Toki ihan suotavaa, että jo aikuisena tietää omat rajansa mutta kaikki mokailevat joskus ja välillä tulee otettua liikaa, ei se ole silti alkoholiongelma, jollei sitä joka viikonloppua tee.
Ennen tuli käytyä useammankin kerran, kun asuin ihan paikallisen pubin vieressä. Alue oli ns. huono paikka asua ja se näkyi myös baarissa. Oli siis vähän semmonen "juottola" alueen juopoille. Ammuskelua ja puukotusta siellä oli myös ollut. Kerran heiluteltiin puukkoa ja taidettiin osuakin, kun itsekin olin siellä. Mutta mikä on toisen kauhistus, on toisen olohuone. Mä tykkäsin siitä paikasta. Omistajaperhe oli ihan huippu, heidän kanssaan oli tosi kiva jutella. Ja ajan myötä aloin saada sieltä tuttuja. Eli aina kun meni sisään, löytyi joku jonka kansa vaihtaa kuulumisia. En itse koskaan vetänyt itseäni konttauskuntoon, mutta olihan niitä, jotka kannettiin ulos joskus..
Kerran kävi vähän nolot, kun itseni ikäinen mies pyysi mua pelaamaan biljardia. Siinä pelaillessa katsoin, että on kyllä tutun näköinen mies. Hänkin sanoi, että näytän tutulta. Sitten se iski. Kyseessähän oli parin kuukauden takainen hoito. :D Vaikka en siis kovassa kännissä olisikaan, niin mulla jostain syystä silti menee helposti muisti...
Eilen tuli itsekin vedettyä perseet kunnolla olalle niin, että hävitin lompakkoni ja kaaduin pahasti satuttaen leukani ja vasemman käteni. Hävettää. Leuka turvoksissa ja siinä on vekki ja käden pelkään murtuneen.