Mitä sanoisitte AV-mammat jos crowdfundaisimme HEL-NYC:lle ammattiapua?
Ei tarvitse olla lääkäri tajutakseen kuinka voimakkaassa psykoosissa nainen on. Mitä jos crowdfundaisimme pienen summan rahaa, että saataisiin henkilöllisyys selville ja nainen laadukkaaseen hoitoon?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sillä joku mielisairaus on olla, ei noin kauaa jaksa trollata. Muuten voisin jopa uskoa häntä, mutta tuo että eletään jenkeissä ja palstaillaan täällä aamusta iltaan. Vai onko se taas Suomessa lomalla?
Olen Suomessa, mutten lomalla. Palataan lasten kanssa USAan varmaan vasta syksyllä, riippuen oikeudenkäynnistä. Mies sahaa väliä.
Mikä oikeudenkäynti?
Saimme aika pahan tappouhkauksen miehen työhön liittyen. Tyyppi tiesi lastemme nimet ja kerhopaikat yms.
Huh, tsemppiä!
Mutta tiedetäänkö nyt se uhkauksen esittäjä ja olette täällä turvassa kunnes asia on käsitelty?
Tiedetään. Käytti ihan omaa nimeään... Oli vain vihainen ja syytti miestäni elämäntyönsä tuhoamisesta (mikä ei pidä paikkaansa). Hiukan hätävarjelun liioittelua pitää meidät Suomessa, mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Helluhan voisi vaikka tällä minuutilla todistaa olevansa todellinen hahmo. Laitappa hellu siitä kaupunki suvistasi parit kuvat täne. Eikös se joku öky ollut? Luultavasti teidän kämppä on myös viimeisen päälle, niin siitäkin vois ottaa parit kuvat. Ja miksi et kuvaisi itseäsikin? Laita vaikka naama blurriin jos et halua tunnistautua.
Ja joo tiedän kyllä vastauksen joka on pääpiirteittäin "mun ei tarvi todistaa teille mitään" ja ihan oikein ei tarvikkaan. Mutta niin kauan sua pidetään taitavana paskanjauhajana. Niin uskomattomia noi sun jutut välillä on.
Oli sitten totta tai ei, niin kuka hitto vaivautuisi noin paljon ja varsinkaan paljastaisi yksityisyyttään?
En edes ymmärrä, miksi kukaan välittää onko totta vai ei. Mikä herättää niin vahvoja tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Ammattiavussakin on se huono puoli, etta sairaudentunnotonta on vaikea hoitaa. Tosin, osastollehan sen voisi varmaan vieda (takaisin). Mua aina hymyilyttaa se, etta Hel-Nyc tietaa niin tarkalleen kaikki Suomeen liittyvat jutut (esim. asioiden hinnat, nettisivustot joilta katsoa autojen hintoja yms.). Oikeastihan pitkaan muualla asunut viittaisi naissa asioissa uuden kotimaansa tietoihin...
Hellulla on kylla sellaiset lahjat tarinan iskentaan, etta suosittelisin luomaan toisen alter egon ja kehittamaan jonkin tuoreen provon sen ymparille. Naa Hellun tarinat on jo niin nahnyt... Missaan ei ole paata, eika hantaa. Ja noille kateuskortin heiluttelijoille voisin todella sen verran, etta jos oikeasti tietaisitte miten todella varakkaat asuvat (muualla kuin Suomen pienissa piireissa), nakisitte kylla Hellun juttujen lapi aika nopeasti.
t. Toinen ulkosuomalainen, joka ei todellakaan tieda mita mikakin maksaa Suomessa lahimarketissa.
:D Hienoa. Me emme asu rikkaiden piireissä, vaan itseasiassa todella pienessä kaupungissa. Ystäväni koostuvat pääasiassa yliopistokavereista ja yhdistysjutuissa olevista ihmisistä. Mieheni
Sitä paitsi, olen viimeisen 4v selannut kahden maan väliä tiiviisti. Ja sitä ennenkin ollut tiukasti yhteydessä sisaruksiini. Totta hitossa olen tietoinen Suomen jutuista. Isoin osa läheisistäni asuu täällä.
Eiköhän ole osaksi sekin, että palstalla on nyt niin vähän mitään mielenkiintoista että Hel-Nyc on yksi ainoista kiinnostavista jutuista.
About puolet keskusteluista sensuroidaan heti pois, joten sitten jää jäljelle nämä "kasvaako muilla isovarpaassa karvoja?" aloitukset, niin ainoa mielenkiintoa aiheuttava asia palstalla saa valtavat mittasuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helluhan voisi vaikka tällä minuutilla todistaa olevansa todellinen hahmo. Laitappa hellu siitä kaupunki suvistasi parit kuvat täne. Eikös se joku öky ollut? Luultavasti teidän kämppä on myös viimeisen päälle, niin siitäkin vois ottaa parit kuvat. Ja miksi et kuvaisi itseäsikin? Laita vaikka naama blurriin jos et halua tunnistautua.
Ja joo tiedän kyllä vastauksen joka on pääpiirteittäin "mun ei tarvi todistaa teille mitään" ja ihan oikein ei tarvikkaan. Mutta niin kauan sua pidetään taitavana paskanjauhajana. Niin uskomattomia noi sun jutut välillä on.
Oli sitten totta tai ei, niin kuka hitto vaivautuisi noin paljon ja varsinkaan paljastaisi yksityisyyttään?
En edes ymmärrä, miksi kukaan välittää onko totta vai ei. Mikä herättää niin vahvoja tunteita?
Ottaen huomioon kuinka paljon ja helposti ihmiset jakavat nykyään kuvia niin eipä tuossa kyllä tarvitse vaivautua juuri yhtään... Mutta toki eihän sitä voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaupunki suvi? Ja kämppä on viimeisen päälle, en vain tiedä mistä voin ottaa kuvan niin, ettei kukaan tunnista.
Katsokaapa mikä palstailutahti Helpytyllä... puolelta päivin alkoi ja siitä eteen päin n 5 min välein... ja tuotahan se on ollut kai ennenkin.
Näkee klikkaamalla nikkiä.
Tämän tyypin jutut on jatkuvasti uskomattomia. Juuri sellaisia että asioista tietämättömät suomalaiset kuvittelevat että ne voivat mennä juuri noin jenkeissä:) Kyse ei siis ole tyhmyydestä vaan tietämättömyydestä. Ei voi tietää asioita joita ei ole kokenut.
Mä oon jatkuvasti tekemisissä Suomen kanssa vaikken oo käynyt useampaan vuoteen. En tiedä mitään Suomen marketeistä taimuustasellaisesta. Viimeksi kun kävin Suomessa niin olo oli kuin toisella planeetalla. Ei me lasten kanssa käyty silloin missään marketissa hakemassa ruokaa vaan syötiin ravintoloissa vaikka oltiin siellä muutama kuukausi putkeen silloin. Aluksi kävin ruokakaupassa mutta siellä ei ollut sellaista ruokaa jota ollaan totuttu syömään, kasviksia oli tosi pienesti. Ravintolassa oli helpompaa pyytää omaan ruokavalioon sopivaa ja hintakaan ei ollut paha kun meidän perheellä on kalakasvisruokavalio niin Suomen ravintoloissa oli hinta kohdillaan, liharuuat oli aika kalliita. Juodaan muutenkin vaan vettä, no alcohol. Mutta samoin kun helnyc voisin tekaista juttuja kuin asuisin Suomessa sen mukaan miten kuvittelen asioiden siellä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyypin jutut on jatkuvasti uskomattomia. Juuri sellaisia että asioista tietämättömät suomalaiset kuvittelevat että ne voivat mennä juuri noin jenkeissä:) Kyse ei siis ole tyhmyydestä vaan tietämättömyydestä. Ei voi tietää asioita joita ei ole kokenut.
Mä oon jatkuvasti tekemisissä Suomen kanssa vaikken oo käynyt useampaan vuoteen. En tiedä mitään Suomen marketeistä taimuustasellaisesta. Viimeksi kun kävin Suomessa niin olo oli kuin toisella planeetalla. Ei me lasten kanssa käyty silloin missään marketissa hakemassa ruokaa vaan syötiin ravintoloissa vaikka oltiin siellä muutama kuukausi putkeen silloin. Aluksi kävin ruokakaupassa mutta siellä ei ollut sellaista ruokaa jota ollaan totuttu syömään, kasviksia oli tosi pienesti. Ravintolassa oli helpompaa pyytää omaan ruokavalioon sopivaa ja hintakaan ei ollut paha kun meidän perheellä on kalakasvisruokavalio niin Suomen ravintoloissa oli hinta kohdillaan, liharuuat oli aika kalliita. Juodaan muutenkin vaan vettä, no alcohol. Mutta samoin kun helnyc voisin tekaista juttuja kuin asuisin Suomessa sen mukaan miten kuvittelen asioiden siellä olevan.
Tietenkin sinä olet aito usalainen, mutta minä en mitenkään päin voi olla :D Varsinkaan, kun juuri laitoin kuvan siitäkin todisteeksi, mutta ihan miten vain.
Sinä voit kuvitella mitä haluat, se ei kuitenkaan tee siitä totta. Minä tiedän, mitä marketeissa on, koska käyn sellaisissa. Käymme myös ulkona syömässä. En tiedä tiedätkö, mutta ne eivät ole toisiaan poissulkevia. Ja me emme asu hotellissa, vaan meillä on asunto täällä. Ja joo, totta kai valikoimat ovat ihan toisesta maailmasta verrattuna, eikä Whole Foodsin tapaista löydy ollenkaan, mutta kyllä täälläkin ihmiset vain kummasti elävät.
En enää jaksa osallistua tähän kinaan.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin sinä olet aito usalainen, mutta minä en mitenkään päin voi olla :D Varsinkaan, kun juuri laitoin kuvan siitäkin todisteeksi, mutta ihan miten vain.
Sinä voit kuvitella mitä haluat, se ei kuitenkaan tee siitä totta. Minä tiedän, mitä marketeissa on, koska käyn sellaisissa. Käymme myös ulkona syömässä. En tiedä tiedätkö, mutta ne eivät ole toisiaan poissulkevia. Ja me emme asu hotellissa, vaan meillä on asunto täällä. Ja joo, totta kai valikoimat ovat ihan toisesta maailmasta verrattuna, eikä Whole Foodsin tapaista löydy ollenkaan, mutta kyllä täälläkin ihmiset vain kummasti elävät.
En enää jaksa osallistua tähän kinaan.
Jaksanhan vielä sen verran, että huomaatteko, ettei nämä "usalaiset" ja muut paremmin tietävät ikinä laita esimerkkejä missä olen (muka) ollut väärässä? Kuitenkin olen vastannut yksityiskohtaisesti Union Squaren Whole Foodsin sisustuksesta ja kakkoskerroksen kahvilasta, olen laittanut kuvat perheen passeista, kertonut missä ravintoloissa tykkäämme käydä yms. Mutta eihän se ikinä riitä. Siksi en enää lähde tähän touhuun mukaan.
Jep, se on nyt melkein viikon istunut palstalla aamupäivästä ilta yhteentoista. Huvittavaa. Mitä sen lapset tekee???
Siis mulla ei oo ees lapsia ja vaikka oon vapaalla, niin ei todellakaan oo aikaa koko päivää kytätä palstaa ja kirjoitella tänne! :DD
eikö sulla oo muuta tekemistä kun palstailla? ihan oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Jep, se on nyt melkein viikon istunut palstalla aamupäivästä ilta yhteentoista. Huvittavaa. Mitä sen lapset tekee???
Eivät ainakaan nauti isovanhempiensa lomasta! Pois sellainen mustien kanssa veljeily vanhemmistani!
Onkohan helnyc tehny itse tän aloituksen. Vähän kuin sössöllä oli tapana aikoinaan
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ainakaan nauti isovanhempiensa lomasta! Pois sellainen mustien kanssa veljeily vanhemmistani!
Mitä sä ny sekoat siellä? Ok, kakarat on siis lomalla mutta itse vietät lomaa lapsistasi palstailemalla, lol
Ei suomessa ole pakkohoitoa. Et siis saisi helnykkiä hoitoon vaikka löytäisitkin hänet ja hän olisi psykoosissa. Ellei hän ole itselleen tai toisille vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Who cares????
You do - enough to open the chain and reply.