Englannin sanavarastotesti, paljonko saatte?
Kommentit (243)
Noin 30k
Saan usein kuulla vittuilua kun en osaa puhua tarpeeksi hyvin englantia.
En edes enää uskalla opetellakaan, koska inhottaa vittuilu.
Kahdeksanvuotiaan tasolla olin. Olen 40v, joten tässä ei paljon ulkomaille töihin lähdetä. Useimmista sanoista en ollut kuullutkaan. Nykyisessä työssäni tosin englantia tarvitsen hyvin vähän, venäjää sen simaa pitäisi osata hyvin.
22500 Top 5.83%
Your vocabulary is at the level of professional white-collars in the US!
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksanvuotiaan tasolla olin. Olen 40v, joten tässä ei paljon ulkomaille töihin lähdetä. Useimmista sanoista en ollut kuullutkaan. Nykyisessä työssäni tosin englantia tarvitsen hyvin vähän, venäjää sen simaa pitäisi osata hyvin.
Olisikohan *sijaan
Sain 5500, olen 8-vuotiaan tasolla! :DD olen aina luullut, että englannin sanavarastoni olisi laaja
6500, puolivälin jälkeen meni ihan lottoamalla suurin osa. Ja mielestäni pärjään englanniksi ihan hyvin ja sitä päivittäin käytän, mutta ehkä sanavarastoni koostuu sellaisesta perus lörpöttelysanoista.
22650. Muutama meni arvaamalla ja yksi virheklikkaus tuli selaimen hidastelun takia. Olen kirjoittanut englannista laudaturin 32 vuotta sitten ja sen jälkeen olen lukenut kevyehköä kirjallisuutta englanniksi, mutta en ole käyttänyt englantia työelämässä.
Ei mullakaan ollut kuin 10-vuotiaan tasolla, vaikka olen koulutukseltani englannin kääntäjä :D Tosi monipuolista sanastoa tunnette te paremmin pärjänneet!
20550, top 9,08 %
Alussa helppoja, mutta monet meni lottoamalla.
9950 eli 10-vuotiaan amerikkalaislapsen tasolla. Ei ollut aavistustakaan useimmista sanoista. Ihan oikeastiko keskivertoamerikkalaiset tietävät nuo kaikki sanat? Suomalaiset vaihto-oppilaat tuntuvat osaavan oikeinkirjoituksen amerikkalaisia paremmin.
Juuh eli 9900 sanaa, 10-vuotiaan tasolla :D Mä oon sentään tosi hyvä puhumaan englantia ja harvoin tulee tilannetta, jossa en ymmärtäis puhetta tai pystyisi keskustelemaan monipuolisesti.
Kauheita sanoja. 14-vuotiaan tasolla.
Your English Vocabulary Size is:
22050
★★★ Top 6.58%HighLow
★★★ Top 6.58%
16 800, eli 18-vuotiaan amerikkalaisen tasolla. Ei mitään hajua monista sanoista, jotkut taas hyvin tuttuja, mutta kun ei ole kontekstiä mistä voisi päätellä, niin ei tule mieleen.
"I thought that Europe was a country"
Your English Vocabulary Size is:
6240
★ Top 49.40%
Your vocabulary size is like that of a 10-year-old child in the US!
27700 sanaa. Oli aika vaikeita.