MIKSI EN LAIHDU
Päivän syömiset tähän asti:
Kaurapuuro mustikoilla.
Kolme paahtoleipää paistilla (lidl).
Makaroonia ketsupilla ja juustolla.
Kaksi omenaa.
Kolme päärynää.
Mansikoita.
Eineshampurilainen (s-market)
Olen lukenut, että hedelmistä ei tarvitse laskea kaloreita?
Kommentit (33)
No mietihän. Itsekin laihdutan eikä kärsi syödä mitään puuroja eikä paahtoleipiä.
Annokset eivät ole siis suuria, jos joku ihmettelee noita eri lajeja.
ap
Ehkä sun ei kannattais täällä provoilla, vaan lähteä lenkille :)
Olen miettinyt samaa. Vuosien ajan olen ollut alikaloreilla, mitään ei tapahdu. Paitsi ehkä lihasta lähtee, mutta laihtuminen on turha toivo.
Liikaa hiilareita, liian vähän prodea ja rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
No mietihän. Itsekin laihdutan eikä kärsi syödä mitään puuroja eikä paahtoleipiä.
Aina sanotaan että syö vain vähemmän kuin kulutat, mutta sitten ei saakaan syödä puuroa tai leipää? Miten se nyt oikeesti on, pitääkö karpata?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miten jaksaa syödä tarpeeksi jos ei syö hiilareita.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Vuosien ajan olen ollut alikaloreilla, mitään ei tapahdu. Paitsi ehkä lihasta lähtee, mutta laihtuminen on turha toivo.
Se laihtuminen ei ole pelkästään kaloreista kiinni. Se, mistä ne kalorit tulee on myös huomioitava.
Vierailija kirjoitti:
Annokset eivät ole siis suuria, jos joku ihmettelee noita eri lajeja.
ap
Syöt enemmän kuin kulutat.
Ala narkkaamaan, niin syöminen unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko vähän, mitä tarkoitat?
Eikös puuro ole terveellistä,näin olen ainakin kuullut?
Ap
Ota yhteyttä ravintoterapeuttiin ja pyydä häntä laatimaan sinulle monipuolinen ruokavalio, jolla laihtuu.
Eräs läheiseni pudotti painoaan seitsemässä kuukaudessa 35 kiloa. Hän söi ohjeiden mukaan n. 6 tunnin välein, eli oli koko ajan kylläinen.
Syömällä oikein laihtuu. Syömällä väärin ja harvoin ei laihdu.
Mitä terveellistä on puurossa? Ei mitään erikoista. Itse syön lihaa, kasviksia, pari ruisnäkkileipää ja pari hedelmää päivässä. Joskus otan juustoa pari siivua näkkärin kans.Rasvoja saan oivariinista ja rypsiöjystä, joita päivän aikana menee n. 2 rkl.
Jos syön puuroa niin mulla on nälkä puolen tunnin kuluttua uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko vähän, mitä tarkoitat?
Hiilareissa on kaloreita ja niitä jaksaa syödä niin, että tulee päivän kalorit täyteen. Proteiinia ei jaksa syödä niin paljon.
Mä laihun puolen kilon verran 2-3 päivän välein kun lopetin sokerin syönnin.
Kaurapuuro mustikoilla hyvä, samoin hedelmät. Leipää voit syödä, paahtoleipä paistilla on parempi kuin eineshampurilainen (jätä pois). Vaihda paahtoleipä runsaskuituisempaan täysjyvään.
Vaihda makaroni juustolla ja ketsupilla vaikka kasviswokkiin tai mihin tahansa oikeaan ruokaan.
Juo riittävästi. Tarkista proteiininsaantisi. Lisää hyviä rasvoja.
Arvioi kalorinkulutuksesi: netistä löytyy ilmaisia laskureita. Pyri -500 kCal päivässä.
Onnea matkaan!
Ainakin sulla on suuri ja venyvä mahalaukku.