Minun pitäisi olla aina kuskina että poikaystävä voi tuijottaa rakasta puhelintaan 24/7
Hän on aina kotona puhelin kädessä, viestittelee kavereilleen tai selaa nettiä, ei huomioi minua. Valmistin meille hienon illallisen viineineen kaikkineen ja hän toi puhelimensa pöytään sen sijaan että olisi jutellut kanssani. Jos vuokraamme elokuvan, hän ei tajua juonesta mitään kun tuijottaa 2/3 osaa ajasta puhelintaan. Vaikka menisimme johonkin hänen menoonsa (hänen kaverinsa häät/tuparit) niin minun täytyy ajaa. Muka ranne kipeä. Ja paskat. Tiedän että valehtelee siksi että saa olla naama kiinni puhelimessa matkat. tällöin ei luonnollisesti kuule mitään/reagoi mihinkään paitsi naureskelee puhelimelleen. Jos kysyn mikä oli hauskaa niin sanoo ettei mikään, se on inside-juttu.
Kun olen sanonut asiasta (olen yrittänyt lahjoa, uhkailla ja keskustella) niin sanoo että niuhotan ja lupaa ajaa seuraavalla kerralla. No se seuraava kerta on aina joku kioskille 5 min hakemaan hänelle tupakkaa. AARGH!
Kommentit (4)
Tuo on niin rasittavaa. Varsinkin kun väsyneenä kuskaa toista johonkin ja tämä toinen keskittyy puhelimeensa ja kommunikoi sen kanssa kuin se olisi ihminen, etkä sinä.
Miksi olet hänen kanssaan? Hänelle selvästi puhelin on ykkönen ja tulee ennen sinua.
Sanoisin etten kuskaa häntä mihinkään jos hän ei laita siksi aikaa puhelintaan pois.