Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluaa parisuhteen/haluaako oikeasti?

Vierailija
23.07.2016 |

Minun on vain kertakaikkisen vaikea uskoa, että joku mies haluaisi olla kanssani edes viittä vuotta ihastumatta toisiin ja haluamatta panna näitä, ainoana esteenä se, ettei halua tuottaa minulle pettymystä. Toki isolle osalle se pettäminen ei ole mikään ongelma, joten onhan se tietty kiva, jos se mies pystyy hillitsemään itsensä. Kuitenkin ihmettelen, miksi miehet edes haluavat suhteeseen, kun kuitenkin tekee koko ajan mieli muita naisia? Mitä siitä yhteen naiseen sitoutumisesta muka saa? Eikö siihen kyllästy muutamassa kuukaudessa? Jos siis suunnitelmissa ei ole lapsia, vai onko se lastenteko ainoa syy olla parisuhteessa? Ja kysyn ihan tarkoituksella tätä miehiltä, eikä naisten mielipiteet tai se, haluaako naiset sen enempää parisuhdetta, kuulu varsinaisesti asiaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ymmärrä niin, miksi? Kukaan mun kanssa parisuhteessa ollut mies ei ikinä oikeasti halunnut olla. Miksi tarvitsi sitten. Seksiä olisi saanut ilmaiseksikin.w

Vierailija
2/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaikki miehet ei koko ajan halua seksiä, eikä halua sitä varsinkaan vieraitten naisten kanssa. On olemassa miehiä jotka rakastavat sitä naista jonka kanssa parisuhteeseen ryhtyvät ja ihan itse haluavat elää rauhallista perhe-elämää vaimon ja lasten kanssa.

Ihmisistä, niin miehistä kuin naisista, on aika pieni osa sellaisia jotka koko ajan haluavat seksiä, ja varsinkin sellaisia jotka haluavat seksiä jokaisen vastaantulijan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla naisten ongelma tuo parisuhteessa ihastuminen toiseen :D

4/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehet halua olla sen kumppaninsa kanssa, koska tämä on mielenkiintoinen, tähän voi luottaa, tämä tukee, osaa keskustella, seksi on mahtavaa..?

Vierailija
5/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Se, että ihastuu toisiin naisiin ja kuvittelee mielessään seksiä heidän kanssaan, ei tarkoita, etteikö todella haluaisi olla yhdessä ja nauttia kaikista parisuhteen hyvistä puolista ja siitä, että saa jakaa elämänsä oman rakkaansa kanssa. Ihastuksia tulee ja menee, ei niitä tarvitse pitkässä suhteessa ottaa niin vakavasti.

Huono itsetunto on kyllä turn-off.

t. mies

Vierailija
6/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse en halua lapsia, mutta hyvä parisuhde on parasta, mitä elämällä on tarjota. -5

Vierailija
7/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen seksi ja jälkeläiset. Siinä kaksi suurinta syytä. Niin ja onhan puolisosta myös seuraa ja muutakin hyötyä, esim. kotitöiden jakaminen, matkustelu (huoneet on kahdelle hengelle) jne.

Uskokaa nyt ettei keskivertomiehen ole mitenkään helppoa hommata niitä yhden illan juttuja tai panosuhteita. Ne on ne haaveilemanne ja tapailemanne alfamiehet, jotka tuota harrastavat hyvällä onnistumisprosentilla.

Vierailija
8/8 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllinen seksi ja jälkeläiset. Siinä kaksi suurinta syytä. Niin ja onhan puolisosta myös seuraa ja muutakin hyötyä, esim. kotitöiden jakaminen, matkustelu (huoneet on kahdelle hengelle) jne.

Uskokaa nyt ettei keskivertomiehen ole mitenkään helppoa hommata niitä yhden illan juttuja tai panosuhteita. Ne on ne haaveilemanne ja tapailemanne alfamiehet, jotka tuota harrastavat hyvällä onnistumisprosentilla.

Oletko jotekin tunnevammainen? -5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme