Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulle tulee usein kurja olo tiettyjen ihmisten seurassa?

Vierailija
10.10.2024 |

Mistähän voisi johtua?

Kun olen ollut heidän seurassaan, niin jälkeen päin on ahdistava olo ja mieli maassa. 

Tapaamiset sujuvat ihan hyvin ja jutellaan kaikenlaista. Joku vain heidän käytöksessään (oletan) laukaisee minussa nämä tunteet.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustelet omia asioitasi heille?

He eivät näytä hyväksyntää sinulle?

Vierailija
2/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko jokin tällaisen ihmisen käytöksessä triggeröidä aikaisemman trauman?

Itsellä koulukiusaamisen aiheuttama huono itsetunto korostuu esim. silloin kun keskustelukumppani ei kysele mitään minun elämästä vaan puhuu vain omastaan. Tulee vähätelty olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttele heitä.

Vierailija
4/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentely, epäaitous? 

Vierailija
5/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko, etteivät he ole ihan rehellisiä ihmisiä?

Vierailija
6/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä koulukiusaamisen aiheuttama huono itsetunto korostuu esim. silloin kun keskustelukumppani ei kysele mitään minun elämästä vaan puhuu vain omastaan. Tulee vähätelty olo.

Mulla päinvastoin, jos kovasti on udeltu yksityisasioita, niitä on sitten käytetty mua vastaan.

Vierailija
7/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on vaan energiasyöppöjä

En tiedä noista tuttavistasi mutta näin se vaan o

Vierailija
8/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele vaistoasi ja valitse ihmiset ympärilläsi 

Vierailija
9/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pidä niistä ihmisistä ja kanssakäyminen oli turhaa ja tuntui työltä. Mielestäni useimmat ihmiset ovat ok tyyppejä, mutta minulle on melkein se ja sama jutellaanko vai ei, kun tiedän ettei tulla todella hyvin juttuun ja puhuta mistään sen kummemmasta ja ne ihmiset ei pysy elämässäni kuitenkaan sen jälkeen kun yhteinen kurssi/harrastus/joku muu loppuu. Jos yhdentekevyyden lisäksi ihmisessä on jotain ärsyttävää tai ikävää, niin tuntuu vaan paremmalta olla ilman hänen läsnäoloaan.

Vierailija
10/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vain saavat sen aikaan. Itse olen vähentänyt kanssakäymistä sellaisten kanssa; se on helpottanut. Mietin aiheutankohan itse samaa toisille.

Vierailija
11/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tulee melkein joka päivä, kun joudun tekemisiin kaikenkarvaisten kanssaihmisteni kanssa asuntoja kiertäessäni. Varmaan 90% ihmisistä on perusluonteeltaan mukavia. Vaan kun tapaa koko kansankirjon, niin on tullut huomatuksi, että osa on pesunkestäviä paskiaisia.

Kaikilla ei ole vain paha päivä, vaan pienisieluiset ihmiset ovat vallantunnossaan tai ovat vailla jotain sellaista, mikä ei heille kuulu. Viimeisenä työpäivänäni annan vihdoin takaisin koko laidallisen. Otan kuvan niiden ilmeistä ja pistän nettiin.

Vierailija
12/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on vaan energiasyöppöjä

En tiedä noista tuttavistasi mutta näin se vaan o

Jotkut esinerkiksi puhuu liikaa tai on liian innokkaita eikä lue toisten eleitä ja ilmapiiriä, joten heidän kanssa on raskasta olla. Joutuu joustamaan jatkuvasti, kun he eivät tajua sellaisia asioita luonnostaan.

Vierailija
13/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ollaan tekemisissä täysin väärien ihmisten kanssa. Pahimmillaan heidän seurassa sairastuu ja sen johdosta sitten menee 16 vuottakin elämässä huonosti. Seura vaan vaihtoon, niin siitä se elämä lähtee parempaan päin. 

Vierailija
14/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio tai karma. Luota itseesi.

Vierailija
15/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko, etteivät he ole ihan rehellisiä ihmisiä?

Manipuloivia? Piiloaggressiivisia? Hyökkääviä? Ilkeitä? Tietämättömiä?

Vierailija
16/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se onkin vähättelyä ja epäkohteliasta, jos puhuu vain itsestään. Keskustelun kuuluu olla pääosin vastavuoroista.

Vierailija
17/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse väsyn yhden tosi mukavan ihmisen seurassa siitä syystä että hän on niin täynnä energiaa.  Yritän pysyä edes vähän samassa tahdissa eli olla innostunut ja iloinen, mutta se syö kaikki voimani. 

Vierailija
18/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on pahantahtoisia ja se väreilee heistä. 

Vierailija
19/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama , huomasin tämän kun aloin työskennellä asiakaspalvelutöissä eräässä liikkessä. Siis sellaisessa hiljaisessa, jossa on pakko välillä keskustella asiakkaiden kanssa. Olen aika herkkä itse ja otan ihmiset huomioon. En itsekään osannut kertoa, mistä nämä tunteet johtuu, että jos jutellut ihmisen kanssa, niin tulee jälkeenpäin jopa masentunut/itkuinen olo. Voiko se johtua jostain traumasta, huonosta itsetunnosta, tai että aistii jotain toisesta ihmisestä. En vieläkään tiedä vastausta.

Vierailija
20/81 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut heihin mutta he ovatkin löytäneet jonkun muun kuin sinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi