Mitä sait synnytyslahjaksi?
Millaisia synnytyslahjoja olette saaneet puolisoiltanne?
Kommentit (86)
En edes kukkakimppua. Jätänkin sen juntin lopulta.
Pitääkö silloin antaa lahjojakin? Pian olisi itselläkin synnytys edessä, mutta en olettanut, että puolisoni aikoisi antaa mulle lahjoja silloin. Jos nyt lastaan jotenkin huomioisi isänä, niin se olisi hienoa.
Uuden timanttisormuksen kihla- ja vihkisormusten viereen :)
En mitään. Itselleen piti kyllä varpajaiset tai jotkin, kun kärsin sairaalassa niin hän ryyppäsi ja juhli vauvaa kavereiden kanssa. Juu onneksi olkoon vaan kun olit niin kovan työn(yhden työnnön) tehnyt. Minäkin vaan työnsin sen vauvan pihalle, just joo.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Itselleen piti kyllä varpajaiset tai jotkin, kun kärsin sairaalassa niin hän ryyppäsi ja juhli vauvaa kavereiden kanssa. Juu onneksi olkoon vaan kun olit niin kovan työn(yhden työnnön) tehnyt. Minäkin vaan työnsin sen vauvan pihalle, just joo.
Varpaijaisissa juhlitaan isäksi tuloa. Ei synnytystä tai raskautta itseään
Perheen. Ja mies toi mulle ruusun kun tuli seuraavan kerran synnytyksen jälkeen sairaalaan. Olisiko pitänyt saada tai haluta jotain muuta?
Push-gift on mielestäni asiallinen ja ansaittu lahja. Itse odotan kyllä jotain selkeästi arvokkaampaa lahjaa, arvokas koru, kello tai vastaava ajaton käyttöesine.
Vierailija kirjoitti:
Push-gift on mielestäni asiallinen ja ansaittu lahja. Itse odotan kyllä jotain selkeästi arvokkaampaa lahjaa, arvokas koru, kello tai vastaava ajaton käyttöesine.
No ei todellakaan ole. Itse olet päättänyt avata haarasi ja antaa miehen astua sut raskaaksi. Siitä et palkintoa ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä miehille on varpajaiset ja minä en saa edes seuraa sairaalaan? Jonkun miehen keksintö eikö vaan? Että voi paeta auttamasta vaipan vaihdossa, ryyppään kavereiden kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä miehille on varpajaiset ja minä en saa edes seuraa sairaalaan? Jonkun miehen keksintö eikö vaan? Että voi paeta auttamasta vaipan vaihdossa, ryyppään kavereiden kaa.
Naisille on baby showerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on baby showerit.
Mutta baby shower on ennen synnytystä. Miksei varpajaisetkin? Ja kukaan ei pitänyt minulle baby showeria. Ja edellisiä lainaten: varpajaisissa ei juhlita synnytystä eikä raskautta. Niin eikö baby showerissa juhlita vauvaa. Missä on on äidiksitulo-juhla? Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Itse olet päättänyt avata haarasi ja antaa miehen astua sut raskaaksi. Siitä et palkintoa ansaitse.
Ei mies sit ansaitse mitään siitä että on pari kertaa työntynyt sinne haaroihin. Mutta eikö tässä puhuttu siitä että on suostunut työntään sen vauvan ulos haaroistaan ja miehen ei ole tarvinnut.
Siskot toi ihanan säkillisen karkkia ja tuoreita mansikoita. Mulla oli raskausdiabetes, joten ne oli ekat karkit pitkään aikaan. Voi että ne maistui hyvälle. Oon sen jälkeen aina vienyt myös äidille lahjan, kun menen vauvaa katsomaan.
Palstamammat taas itkemässä huomiota , materiaa, rahaa ja rikkauksia itselleen.
Aika säälittävää ja läpinäkyvää. Olette siis kaikki maksullisia synnyttäjiä, siinä missä petikumppaneitakin?
Minul ei ole lapsia mutta anoppi on ainakin saanut jokaisesta lapsesta kultakorun, joita käyttää vielä nykyään päivittäin... kaulaketju ensimmäisestä, ranneketju toisesta ja korvakorut kolmannesta.. sanonut tosin monta kertaa, ettei olisi itselleen tehnyt kuin yhden lapsen. Yhdessä miehen kanssa sitten useemman, koska näin haluttiin ja miehensä on huomaavainen kyllä muutenkin. :)
Mutta itsehän jokainen puolisonsa valitsee...
Mun mies ei halunnut osallistua synnytykseen, vaan joi itsensä känniin ja krapulan takia ei edes tullut meitä katsomaan seuraavana päivänä. Että semmonen lahja :(
Ostin itselleni lahjan kun mies ei tajunnut ostaa. Käytän sitä päivittäin muistona hienosta ja ihanasta päivästä
Mä sain sen vauvan. Jotain krääsääkö olisi pitänyt saada ihan normaalista tapahtumasta?