Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva palautus todellisuuteen

Vierailija
22.07.2016 |

Olen 36-vuotias eronnut äiti. Tein treffi-ilmoituksen enkä ole saanut kuin yhden viestin alle 48-vuotiaalta mieheltä. Ja tiedän että ikä on vain numero mutta en ole kyllä valmis noin suureen ikäeroon. Kuvittelin että olisi olemassa reilu 30-vuotiaita eronneita isiä mutta ne hakee vissiin kaksvitosia. :(

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas tavataan?

- mies 30v

Vierailija
62/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tavallinen mies ei saisi edes tuota yhtäkään viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon eronnut 3v sitten, ikää nyt 33 ja ei kyllä kelpaa kenellekään, toki en mitään alkkista seurakseni haluisikaan. Ainoat, joita kiinnostaa on 50-60v. äijät, jotka meinaa, että yh-äidiltä saa. Omanikäisiä +/- ei vaan ole, niitä kiinnostaa 18-25v.

Vierailija
64/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep tuon takia en uskalla erota. En kelpaisi kenellekkään.

Juurihan täällä äsken sanottiin, että kaiki naiset eroavat itsenäisiksi.

Vierailija
65/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sinä itsekin kokeilisit tehdä aloitteita.

Ei AP osaa, sillä voi tulla pakit. Nainen on vähän sellainen, että se odottaa vain huomiota. Naisten osa on oikeastaan aika karmea, kun ottavat sen miehen, joka antaa huomiota - tai mikäli heitä on useita niin sen parhaimman näköisen. Ei mitään tietoa luonteesta tahi yhteensopivuudesta, mutta koska antoi huomiota ja teki aloitteen, niin kanssa sitten yhteen päädyttiin. Tuloksena on yleensä AP:n kohtalo. Mies puolestaan valitsee sen itselleen sopivan, jota sitten lähestyy. Kun taas nainen taas katselee ehkä kainolla jotakin miestä, johon on ihastunut ja joka olisi juuri se oikea, mutta koska tämä mies ei anna huomiotahi tee aloitetta, lähtee nainen sen huomionantajapokaajan matkaan. Naiset on vähän sellaisia tahdottomia Molla-Maijoja, joilla miehet leikkii ja ottaa matkaan.

Vierailija
66/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon eronnut 3v sitten, ikää nyt 33 ja ei kyllä kelpaa kenellekään, toki en mitään alkkista seurakseni haluisikaan. Ainoat, joita kiinnostaa on 50-60v. äijät, jotka meinaa, että yh-äidiltä saa. Omanikäisiä +/- ei vaan ole, niitä kiinnostaa 18-25v.

Laihduta BMI 20-22:een, treenaa vähän lihaksia, niin johan alkaa löytyä alle nelikymppistä seuraa.

Vierailija
67/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekee kyllä heti aloitteen kun kohdalle osuu mukavanoloinen ja kiinnostava suunnilleen omanikäinen lapsellinen ja eronnut mies. Heitä ei kovin paljon deittipalstoilla pyöri, missä lie luuraavat sitten. Ja ei se oikeastaan minulle ole maailmanloppu elää yksin, hyvin pärjäävä ja itsenäinen ihminen olen. En oikeastaan tarvitsisi toiselta paljon muuta kuin välillä aamukahvit sänkyyn. Kaikesta muusta suoriudun itse. Ap

Vierailija
68/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No., minä sain viimeksi tänään hyvin selkeän treffikutsun 23 v. naiselta.

Mies 53 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä