Kiva palautus todellisuuteen
Olen 36-vuotias eronnut äiti. Tein treffi-ilmoituksen enkä ole saanut kuin yhden viestin alle 48-vuotiaalta mieheltä. Ja tiedän että ikä on vain numero mutta en ole kyllä valmis noin suureen ikäeroon. Kuvittelin että olisi olemassa reilu 30-vuotiaita eronneita isiä mutta ne hakee vissiin kaksvitosia. :(
Kommentit (68)
On sinulla toivoa. Itse erosin sun ikäisenä ja ei mennyt kauaa kun löysin itseäni nuoremman miehen. Mutta lapseni ovat jo teinejä eivätkä pieniä, kun se tuntuu olevan joillekin dealbreaker että joutukuu kasvattamaan pieniä lapsia jotka eivät ole omia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla exä oli niin kaheli että yksinolo on paratiisi, ei siis tarvinnut lopulta miettiä erotako vai ei. Mutta jonkun kivan suht omanikäisen kaverin olisin toivonut rinnalleni löytäväni. Ap
Miksi täällä tilität? Olet tehnyt lapsia ja elämän valintasi kahelin kanssa. Jos saat nykyään vastauksia 48 vuotiailta, niin se on todellinen tilanteesi. Ei täällä toivominen asiaa miksikään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sinä itsekin kokeilisit tehdä aloitteita.
Varmasti teenkin jos sopiva osuu kohdalle. Tähän mennessä profiilin ja kuvan perusteella kiinnostavat miehet ovat olleet lapsettomia ja toivoneet tulevaisuudessa omia lapsia. Minä en halua enää lisää.ap
Huono trolli, vai oletko tyhmä? Se että miehet haluavat lapsia ei tarkoita, että ne haluaa jonkun jolla on jo kakaralauma. Ei sulla ole mitään tsänssejä niihin miehiin, jotka vasta suunnittelevat lapsien tekoa.
Itse 30v miehenä kun olin viimeksi s24 treffeissä niin viesti tuli 35v äidiltä ja 35v sinkulta.
Itse luonnollisesti haen 25-30v naista.
Yh äidit kiinnostavat yh isiä, ja yh isiä on paljon vähemmän kuin yh äitiä. Nyt on näin, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sinä itsekin kokeilisit tehdä aloitteita.
Varmasti teenkin jos sopiva osuu kohdalle. Tähän mennessä profiilin ja kuvan perusteella kiinnostavat miehet ovat olleet lapsettomia ja toivoneet tulevaisuudessa omia lapsia. Minä en halua enää lisää.ap
Huono trolli, vai oletko tyhmä? Se että miehet haluavat lapsia ei tarkoita, että ne haluaa jonkun jolla on jo kakaralauma. Ei sulla ole mitään tsänssejä niihin miehiin, jotka vasta suunnittelevat lapsien tekoa.
Niin eli kuten juuri yllä kerroin niin en ole tehnyt aloitteita juurikin tuosta syystä. Olipa muuten epäystävällinen kommentti.Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 36-vuotias eronnut äiti. Tein treffi-ilmoituksen enkä ole saanut kuin yhden viestin alle 48-vuotiaalta mieheltä. Ja tiedän että ikä on vain numero mutta en ole kyllä valmis noin suureen ikäeroon. Kuvittelin että olisi olemassa reilu 30-vuotiaita eronneita isiä mutta ne hakee vissiin kaksvitosia. :(
Olethan itsekin alle 48-v.
toiveet ei kohtaa kirjoitti:
Itse 30v miehenä kun olin viimeksi s24 treffeissä niin viesti tuli 35v äidiltä ja 35v sinkulta.
Miksi luonnollisesti vain viisi vuotta nuorempia, eikä esim. viisi vuotta kumpaankin suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla exä oli niin kaheli että yksinolo on paratiisi, ei siis tarvinnut lopulta miettiä erotako vai ei. Mutta jonkun kivan suht omanikäisen kaverin olisin toivonut rinnalleni löytäväni. Ap
Miksi täällä tilität? Olet tehnyt lapsia ja elämän valintasi kahelin kanssa. Jos saat nykyään vastauksia 48 vuotiailta, niin se on todellinen tilanteesi. Ei täällä toivominen asiaa miksikään muuta.
Oliko joku sääntö siitä mitä täällä saa tilittää ja mitä ei? Hiljainen olisi palsta jos kukaan ei tilittäisi mitään. Ja kuten otsikoin niin olen kyllä ymmärtänyt että tämä on todellisuuteni. Kiitos kommentista kuitenkin.Ap
Ei se ikä oikeasti niin paljoa merkkaa jos ei sitten laske että 20 v. päästä pitää syöttää lusikalla velliä toiselle kuin Päivi Lipposen Paavolla-
Olen itse lapseton 47 v, mies ja minua luullaan jatkuvasti alle nelikymppiseksi. Hyvä duunikaverini on 55 v. nainen joka on moninkertainen isoäiti, mutta on olemukseltaan ja mieleltään hyvinkin nuorekas.
Tässä iässä tajuaa että ikä on kliseisesti vain numeroita mutta ymmärrän hyvin jos kolmekymppinen ajattelee toisin.
Joo olen alle 48. Mutta kymmeniä viestejä yli 50-vuotiailta ja jopa lähes kuusikymppisiltä. Tuo yksi nuorempi taas ei luonnekuvauksensa ja elämäntyylinsä perusteella tuntunut oman tyyliseltä.
Ap
HEL-NYC kirjoitti:
Miksi luonnollisesti vain viisi vuotta nuorempia, eikä esim. viisi vuotta kumpaankin suuntaan?
Olen aikaisemmin seurustellut itseäni reilusti vanhemman naisen kanssa joten tällä kertaa haluan nuoremman, vaihtelu virkistää.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkää säälillisessä kunnossa olevan miehen ei ikinä tarvi tyytyä yli 30-vuotiaaseen. Tossa iässä nainen kun huolii ihan kenestä tahansa. Kai se on se biolooginen kello tai jotain :-)
Hahahshahhaah!
Päivän vitsi.
Pitää erittäin hyvässä kunnossa sekä fyysisesti että psyykkisesti että taloudellisesti ja vielä kiva että joku 50v mies saa alle 30v naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkää säälillisessä kunnossa olevan miehen ei ikinä tarvi tyytyä yli 30-vuotiaaseen. Tossa iässä nainen kun huolii ihan kenestä tahansa. Kai se on se biolooginen kello tai jotain :-)
Hahahshahhaah!
Päivän vitsi.
Pitää erittäin hyvässä kunnossa sekä fyysisesti että psyykkisesti että taloudellisesti ja vielä kiva että joku 50v mies saa alle 30v naisen.
Ja silloinkin erittäin suuri todennäköisyys, että nainen on joko gold digger tai hänellä on ongelmia isäsuhteessaan.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Olen aikaisemmin seurustellut itseäni reilusti vanhemman naisen kanssa joten tällä kertaa haluan nuoremman, vaihtelu virkistää.
Silloin en käyttäisi sanaa luonnollisesti...
Vierailija kirjoitti:
Koulutus, työ, mitat?
Mitat, lapsien lukumäärä, iät ja asumisjärjestely?
M38
Vierailija kirjoitti:
Jep tuon takia en uskalla erota. En kelpaisi kenellekkään.
No mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa jossa molemmat vain "kelpaavat" toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahshahhaah!
Päivän vitsi.
Pitää erittäin hyvässä kunnossa sekä fyysisesti että psyykkisesti että taloudellisesti ja vielä kiva että joku 50v mies saa alle 30v naisen.Ja silloinkin erittäin suuri todennäköisyys, että nainen on joko gold digger tai hänellä on ongelmia isäsuhteessaan.
Ne ison ikäeron suhteet jotka oikeasti ja pitkäaikaisesti toimivat, syntyvät oikeassa elämässä jonkin harrastuksen tms parissa missä tutustutaan toiseen ensin ja vasta sitten aletaan seurustella.
Silloin se ei perustu siihen että halutaan lähtökohtaisesti nuorempi kumppani vaan aivan muille asioille ja seurusteluun ryhdytään ikäerosta HUOLIMATTA.
Yli viisikymppiset naiset hakevat melkein järjestään nelikymppisiä miehiä.