Kiva palautus todellisuuteen
Olen 36-vuotias eronnut äiti. Tein treffi-ilmoituksen enkä ole saanut kuin yhden viestin alle 48-vuotiaalta mieheltä. Ja tiedän että ikä on vain numero mutta en ole kyllä valmis noin suureen ikäeroon. Kuvittelin että olisi olemassa reilu 30-vuotiaita eronneita isiä mutta ne hakee vissiin kaksvitosia. :(
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus, työ, mitat?
Mitat, lapsien lukumäärä, iät ja asumisjärjestely?
M38
Olen ihan viehättävä ja urheilullinen nainen. Mutta uskon itse viihtyväni paremmin ihmisen kanssa jota kiinnostaa luonteeni ja mielenkiinnon kohteeni enemmän kuin mittani. :) ap
Mille sivustolle teit profiilin? Itselläni on ollut profiili suomi24:ssä ja mulle tuli n. kuukaudessa satoja viestejä ikähaitarissa 18-70. Niistä sain sitten valita parhaan päältä joka omassa tapauksessani oli minua muutaman vuoden nuorempi lapseton mies. Suomi24:sta parjataan paljon mutta omalla kohdallani ainakin toimi tosi hyvin, voin suositella :)
Mä oon 33-vuotias lapseton nainen, enkä mäkään saa viestejä kuin 45-55 -vuotiailta miehiltä. Ja mulla on kumminkin yläikaraja ihannekumppanille 39v. Eli oman ikäiset miehet todellakin taitaa etsiä vaan kaksvitosta nuorempaa :( Oon vielä ikääni nuoremman näköinen (useimmat arvioi n. 25-vuotiaaksi), mutta ei oo näköjään ulkonäöstäkään kiinni, vaan pelkästä numerosta joka on miehille liian iso...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 33-vuotias lapseton nainen, enkä mäkään saa viestejä kuin 45-55 -vuotiailta miehiltä. Ja mulla on kumminkin yläikaraja ihannekumppanille 39v. Eli oman ikäiset miehet todellakin taitaa etsiä vaan kaksvitosta nuorempaa :( Oon vielä ikääni nuoremman näköinen (useimmat arvioi n. 25-vuotiaaksi), mutta ei oo näköjään ulkonäöstäkään kiinni, vaan pelkästä numerosta joka on miehille liian iso...
Tsemppiä, eiköhän sinulla tärppää vielä. Olet nuori ja vapaa menemään ja liikkumaan ja voit hyvin tavata kumppanin ihan live-elämässäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla exä oli niin kaheli että yksinolo on paratiisi, ei siis tarvinnut lopulta miettiä erotako vai ei. Mutta jonkun kivan suht omanikäisen kaverin olisin toivonut rinnalleni löytäväni. Ap
Miksi täällä tilität? Olet tehnyt lapsia ja elämän valintasi kahelin kanssa. Jos saat nykyään vastauksia 48 vuotiailta, niin se on todellinen tilanteesi. Ei täällä toivominen asiaa miksikään muuta.
Jollakin taitaa hiekka hiertää ahterissa.. t. ohis
Sulla on parasta ennen - päiväys mennyt ohi.
Seuraava etappi on ne 5-kymppiset miehet joita mukulat enää kiinnosta mutta tussu ja ruoanlaittaja kylläkin.
Elämä on
Vierailija kirjoitti:
50+ tavalliset miehet eivät kelpaa enää alle nelikymppisille
Miksi pitäisi kelvata?
Miksi parasta ennen-päiväykseni on mennyt samanikäisten ja samassa elämäntilanteessa olevien miesten mielestä? Onko helpompaa rakentaa suhde toki sileämpinaamaiseen mutta täysin eri elämäntilanteessa olevaan nuorempaan naiseen jolla ei ole mitään tarttumapintaa toisen kokemuksiin ja tunteisiin? Eikö voisi ajatella että yhteishuoltajuusisät ilahtuisivat suhteesta jossa voidaan tsempata ja jakaa kokemuksia ym. Onko alle kolmevitonen nainen todella niin iso statussymboli miehille että ollaan valmiita tinkimään monesta muusta asiasta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus, työ, mitat?
M38
Olen ihan viehättävä ja urheilullinen nainen. Mutta uskon itse viihtyväni paremmin ihmisen kanssa jota kiinnostaa luonteeni ja mielenkiinnon kohteeni enemmän kuin mittani. :) ap
Tuo oli lähinnä kommentti siitä, ettei koulutuksesi tai työpaikkasi juurikaan vaikuta. Siis kunhan pystyt elättämään itsesi ja lapsesi.
Mutta toki mitat, eli paino, kertoo luonteestakin. Pituus kertoo yleensä minkä pituinen miehen on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla exä oli niin kaheli että yksinolo on paratiisi, ei siis tarvinnut lopulta miettiä erotako vai ei. Mutta jonkun kivan suht omanikäisen kaverin olisin toivonut rinnalleni löytäväni. Ap
Miksi täällä tilität? Olet tehnyt lapsia ja elämän valintasi kahelin kanssa. Jos saat nykyään vastauksia 48 vuotiailta, niin se on todellinen tilanteesi. Ei täällä toivominen asiaa miksikään muuta.
Missä aloittajan sitten pitäisi tilittää? Todellinen tilanne? Miehet rapistuu ja kuolee ennen naisia, en yhtään ihmettele, että aloittaja ei halua parinkymmenen vuoden päästä ryhtyä omaishoitajaksi miehen loppuelämäksi, ja sitten viettää parikymmentä viimeistä vuottaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+ tavalliset miehet eivät kelpaa enää alle nelikymppisille
Miksi pitäisi kelvata?
Koska miehet haluavat kelvata. Kun vuodet vierivät ja miehet huomaavat, että eivät kelpaakaan, vaikka miten haluaisivat, alkaa miehille kelvata oman ikäinen nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sinä itsekin kokeilisit tehdä aloitteita.
Varmasti teenkin jos sopiva osuu kohdalle. Tähän mennessä profiilin ja kuvan perusteella kiinnostavat miehet ovat olleet lapsettomia ja toivoneet tulevaisuudessa omia lapsia. Minä en halua enää lisää.ap
Huono trolli, vai oletko tyhmä? Se että miehet haluavat lapsia ei tarkoita, että ne haluaa jonkun jolla on jo kakaralauma. Ei sulla ole mitään tsänssejä niihin miehiin, jotka vasta suunnittelevat lapsien tekoa.
Kuka se täällä tyhmä on? Aloittaja tuskin itsekään haluaa miestä joka vasta suunnittelee lasten tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi parasta ennen-päiväykseni on mennyt samanikäisten ja samassa elämäntilanteessa olevien miesten mielestä? Onko helpompaa rakentaa suhde toki sileämpinaamaiseen mutta täysin eri elämäntilanteessa olevaan nuorempaan naiseen jolla ei ole mitään tarttumapintaa toisen kokemuksiin ja tunteisiin? Eikö voisi ajatella että yhteishuoltajuusisät ilahtuisivat suhteesta jossa voidaan tsempata ja jakaa kokemuksia ym. Onko alle kolmevitonen nainen todella niin iso statussymboli miehille että ollaan valmiita tinkimään monesta muusta asiasta? Ap
No onhan elämä paljon yksinkertaisempaa (tapailu- ja seurusteluvaiheessa) jos vain toisella on lapsia ennestään. Ja olen siis itse eronnut kahden lapsen äiti, sinua hieman vanhempi. Ymmärrän hyvin sen jos haluaa lapsettoman kumppanin jos itsellä on jo omia. Miehen on lisäksi helpompaa lisääntyä vähän vanhempanakin, esim. jos nelikymppinen isä etsii kolmekymppistä lapsetonta, yhteinen lapsi ei ole ollenkaan poissuljettu ajatus jatkossa. Minä itse päädyin sellaiseen ratkaisuun, että en etsi tässä elämänvaiheessa sellaista kumppania, joka haluaisi muuttaa kanssani saman katon alle. Etsin sellaisen, jolle tässä vaiheessa riittää ne rusinat pullasta. Joka nauttii ajasta jonka saa viettää kanssani lapsettomina viikkoinani ja joka toinen viikko sitten elää omaa elämäänsä. Toimii mulle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus, työ, mitat?
M38
Tuo oli lähinnä kommentti siitä, ettei koulutuksesi tai työpaikkasi juurikaan vaikuta. Siis kunhan pystyt elättämään itsesi ja lapsesi.
Mutta toki mitat, eli paino, kertoo luonteestakin. Pituus kertoo yleensä minkä pituinen miehen on oltava.
Paino kertoo luonteesta?
Malta nyt hetki jos olet juuri eronnut. Mä olen jo 48-v ja eron jälkeen olen seurustellut muutamaan otteeseen ihan mukavan miehen kanssa, kaikki (2) ovat olleet mua muutaman vuoden nuorempia, paljon tulee viestejä liian nuorilta ja liian vanhoilta, mutta kun jaksaa odottaa ja tavata muutaman sammakon, niin kyllä siltä kivannäköisiä ja urheilullisiakin miehiä löytyy, nyt treffailen 9 vuotta nuorempaa ja alku on lupaava. Suhteet aiemmin loppuneet arjen mahdottomuuteen, mutta olen miesten kanssa väleissä edelleen. Eron jälkeen olet kriisissä ja neuvoisin sinua tapailemaan uusia ihmisiä ihan rennolla asenteella, älä yritä liikaa....äläkä pety jos ensimmäinen ei kolahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus, työ, mitat?
M38
Paino kertoo luonteesta?
Laiska vai liikunnallinen. Mukavuudenhaluinen vai itsekuriin pystyvä. Onko hetkellinen mielihyvä tärkeämpi kuin terveys ja ulkonäkö vai ei.
Tietty matala paino ei välttämättä kerro tätä, jotkut ei vaan lihoa millään, tai ei tunne nälkää tai ei saa nautintoa sokerista. Jos sitä painoa kuitenkin löytyy, asia on aika selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus, työ, mitat?
M38
Paino kertoo luonteesta?
Laiska vai liikunnallinen. Mukavuudenhaluinen vai itsekuriin pystyvä. Onko hetkellinen mielihyvä tärkeämpi kuin terveys ja ulkonäkö vai ei.
Tietty matala paino ei välttämättä kerro tätä, jotkut ei vaan lihoa millään, tai ei tunne nälkää tai ei saa nautintoa sokerista. Jos sitä painoa kuitenkin löytyy, asia on aika selvä.
Jaha. Kaikki ylipainoiset on siis laiskoja ja laiskuuden vastakohta on liikunnallinen?
Joo, eihän minulla mikään kiire ole, erosta ei ole kuin kohta 2 vuotta. Ehkä joku ikäkriisi sitten kuitenkin kun huonoina päivinä tuntuu että se oma ns. markkina-arvo tosiaan murenee päivä päivältä. Nautin kyllä täysillä näistäkin "yksinäisistä" vuosista, omanlaistaan luksusta tämäkin. :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus, työ, mitat?
M38
Paino kertoo luonteesta?
Jaha. Kaikki ylipainoiset on siis laiskoja ja laiskuuden vastakohta on liikunnallinen?
Yesh, näin se kutakuinkin on. Ainakin parisuhdetta etsiville ja sanoisin että parisuhteessa oleville myös. Lihominen on sekä itsensä että kumppanin laiminlyöntiä. Monet parit tosiaan luovuttavat esimerkiksi lasten saamisen jälkeen, ja lihovat sitten yhdessä. Tuntevat suhteen turvalliseksi järjestelyksi ja antavat (into)himon hävitä.
Toki voi olla ahkera työelämässä tai lastenhoidossa, ja laiska liikkumisessa. Mutta se taas tarkoittaa että valitsee sen hetkellisen mielihyvän, terveyden ja ulkonäön sijasta, ja se on taas laiskuutta ja (itse)kurinpuutetta. :)
Ja silti täällä on palsta täynnä miehiä, jotka itkevät ettei kukaan nainen huoli heitä, vaikka he ovat normaaleja, kilttejä ja kunnollisia.
Huomaatkos ristiriidan?