Sisko jaksaa jatkuvasti haukkua vauvamme "pappa-nimeä" ärsyttää
Vauvamme on Konsta. Aina kun sisko tulee käymään, hän nälvii jotain nimestä. "Mitä Konsta-vaari, joko on tekohampaat suussa" ja kun serkku kysyi häneltä vauvamme nimeä niin ei ollut suostunut kertomaan. Hoki vain "No en mä kehtaa sanoa, se on niin hirveä siis"
Saanko heittää siskoa kananmunalla otsaan?
Kommentit (47)
N25N kirjoitti:
Mua naurattaa nää ihmiset joidenka mielestä vauva ei voi olla Konsta, Olavi tms kun kuulostaa niin vanhalta :DD Luuleeko ne, että se on ikuisesti vauva... Enemmän mua huvittaa aikuiset miehet joiden nimi on joku Veeti...
Älä valehtele joko Veetit on aikuisia. Muistan kasarilla kun oli sellainen kalju ja täysin tatuoitu wt-mamman unelma joka sai hän julkisuutta taiteilija nimellä Veeti ja siitähän se touhu repesi. Varmaan narkannut itsensä hengiltä tää alkuperäinen "Veeti" jo ajat sitten ja sen bändikaveri Sirkesalokaan ei ole ollut pinnalla enää tsunamin jälkeen.
Mikä ihmeen pappanimi Konsta muka on? Ihan tavallinen suomalainen nimi, en miellä minkään ikäiseksi.
Mä en haluaisi tavata ketään, jonka käytös on mitenkään loukkaavaa. Eli sano siskolle suoraan, että todella inhottavaa, mautonta ja jopa törkeää haukkua lapsen nimeä. Mitä lapsikin ajattelisi, jos kuulisi ja ymmärtäisi oman tädin puhuvan tuollaista...
Mitäs jos vain kerrot siskollesi, että sinusta tuntuu pahalta, kun hän kertoo noita juttuja. Usein ihmiset ei vain tajua, että toisesta tuntuu pahalta tai sattuu, ennen kuin heille sanotaan siitä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin siskon vinoilun vain jos vauvan toinen nimi on Aapeli.
Selittäiskö joku, että mikä vika on nimessä Konsta Aapeli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin siskon vinoilun vain jos vauvan toinen nimi on Aapeli.
Selittäiskö joku, että mikä vika on nimessä Konsta Aapeli?
Et taida olla penaalin terävin kynä?
Pappanimiä ovat esimerkiksi Pertti ja Markku. Toivo ja Eino ovat lasten nimiä nykypäivänä. Konstaa en miellä mihinkään aikakauteen, se on perusnimi kuten Lauri tai Juho.
En löytänyt linkistäsi väittämääsi tietoa kastamisesta ja oikeasti epäilen että aimemmin Konsta nimen saaneet olisivat innostuneet tuossa vaiheessa kasteelle.
Nimen antamisen ja jonkun kasteen välillä ei ole enää mitään tekemistä toistensa kanssa ja kirkko pitäisi irrottaa lopustakin valtiollisesta toiminnasta.
Ja kyllä olen kastettu ja konfirmoitu sekä maksan kirkolle veroja, mutta kun piispoja ei enää puheiden perusteella erota muista valtion korkeammista viranhaltijoista niin taidan erota. Nyt meillä on valtion kirkko, tahtoisin uskovien kirkon.