Olen melkein varma että mieheni on homo.
Tässä vuosien varrella on niin monta vihjettä siihen suuntaan tullut. Aina kun ollaan jossain niin hän katselee miehiä ei koskaan naisia ja paljon paljon muutakin on tullut selville. Miksi ei voi sanoa sitä ääneen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Panee naista mutta on homo?
Harvoin meillä on seksiä enää nykyään.
Voihan se olla. Toisaalta voi tahdonvoimalla olla katsomatta muita naisia seurassasi, ettet pahastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Koska kulissit pitää pitää yllä.
Ilmeiseti mutta miksi? vanhempansa ovat hyvin sallivia.
Ja parisuhde kukoistaa, myös kammarin puolella?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukoista. Luulen että hän on halunnut vain lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ei salli, sinä? Tai kaverit, työkaverit. Miten suhtautuisit, jos hän kertoisi olevansa homo, tai bi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no homot nyt on omituista porukkaa, ota niistä selvää.
Lähtekää yhdessä katsomaan miesstrippareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on jo lapsia? Epäreilu tilanne, jos mies on tiennyt aina olevansa kiinnostunut miehistä, eikä ole sinulle kertonut. Itseasiassa helvetillinen tilanne kannaltasi.
Eihän se pelkkä miehien katselu kerro mitään. Mun mielestä miehet katselee toisiaan pelkästään siinä mielessä että näyttäisinpä minä samalta. Varmasti naiset tekee samaa.
Viimeksi kun olin rannalla niin katselin yhtä miestä että hänellä oli hyvä sikspäkki mutta en minä häntä halunnut panna vaan tuli mieleen että pitäisi itsekin kiristää dieettiä että saisi samanlaisen vatsan.
Ei se niitä himoitse. Se katselee niitä vertailumielessä. Ihmiset katselevat toisiaan muutenkin kuin seksimielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on jo lapsia? Epäreilu tilanne, jos mies on tiennyt aina olevansa kiinnostunut miehistä, eikä ole sinulle kertonut. Itseasiassa helvetillinen tilanne kannaltasi.
On lapsia ja tässä ona tosiaan muutakin kuin vain miesten katselu. Sain niistä tietää vasta kun lapset oli tehty. Toki jos suoraan sanoisi eroaisin.
Sanot, että on "paljon paljon muutakin" kuin miesten katselu. Siis mitä? Tuo "paljon muuta" ei kerro vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On lapsia ja tässä ona tosiaan muutakin kuin vain miesten katselu. Sain niistä tietää vasta kun lapset oli tehty. Toki jos suoraan sanoisi eroaisin.
Tiedät, että hän on homo, mutta et eroa. Mikä siis muuttuisi, jos miehesi sanoisi asian ääneen?
Panee naista mutta on homo?