Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teinille pakko ostaa Jopo?

Vierailija
22.07.2016 |

Väittää kiven kovaan, että joutuu yläasteella kiusatuksi ja "kaikilla kavereillakin" on Jopot. Pitänee suurilta osin paikkaansa, ainakin 6-7:llä kaverilla on.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kånkenia koska tytöllä on selkä leikattu ja siitä johtuen vaivoja, tarvitsee tukevan ja leveähihnaisen repun. Tästä jaksoi hetken kärttää mutta sitten keskustelun jälkeen hyväksyi asian ja ymmärsi.

Vierailija
22/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 siis Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiljainen ja rauhallinen tyttö on mukavan individualistinen näissä asioissa. Paljon kavereita ja mahtuu hyvin porukkaan aina, mutta miettii tuommoiset asiat aina itse. Ostettiin keväällä pyörää ja ei halunnut Jopoa. Mietti vaihtoehtona, mutta sanoi, ettei se ole niin hyvä ajaa kuin ostamansa pyörä. Osti sellaisen tavallisen city-pyörän, Nopsa Jazzyn. Eikä kukaan siitä syrji. Nätti ja hyvä uusi pyörä. Samoin ei halunnut Kånkenia, kun valitti, että on liian vetelä ja ohuet olkahihnat.

Vierailija
24/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan koskaan kiusattu vaikken jopoa omistakkaan. Muutamaan kertaan olen kaverin jopoa kokeillut ja on kyllä hirveän raskas polkea ja muutenkin epämukava.

Olisi ihan reilua, että tyttö saa pyörän jos siihen itse rahat säästää. Tai vaikka 75% hinnasta ja sä voit sen 25% tulla vastaan.

Esim mainoksia jakamalla saa muutamassa kuukaudessa rahat kasaan. Eikä tuo mitenkään iso panostus ole jos tosissaan sen pyörän haluaa

Vierailija
25/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, onnittelut, fiksu tyttö!

Vierailija
26/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan usein teinin jopoa,loisto pyörä ajaa!

Vierailija
27/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hiljainen ja rauhallinen tyttö on mukavan individualistinen näissä asioissa. Paljon kavereita ja mahtuu hyvin porukkaan aina, mutta miettii tuommoiset asiat aina itse. Ostettiin keväällä pyörää ja ei halunnut Jopoa. Mietti vaihtoehtona, mutta sanoi, ettei se ole niin hyvä ajaa kuin ostamansa pyörä. Osti sellaisen tavallisen city-pyörän, Nopsa Jazzyn. Eikä kukaan siitä syrji. Nätti ja hyvä uusi pyörä. Samoin ei halunnut Kånkenia, kun valitti, että on liian vetelä ja ohuet olkahihnat.

Lisään vielä tämänkin. Annoimme tytölle budjetin puhelinta varten ja sai itse päättää, minkä sillä rahalla haluaa. Tutki tosissaan puhelimia ja totesi, että iPhone on huonompi ominaisuuksiltaan kuin muut puhelimet samalla hinnalla. On luokan ainoa varmaan tytöistä, jolla ei ole iPhonea. Käytti sen 300 Euroa paljon viisaammin erinomaiseen puhelimeen. Eikä tämäkään ole kaveriporukassa ongelma. Pikemminkin ne aina ihmettelee, kuinka hienoja kuvia tyttäreni kännykällä saa.

Vierailija
28/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli valkoinen jopo 8 vuoden ajan, lopulta se sitten varastettiin. Ostin tilalle sen jälkeen uuden pyörän ja tykkäsin paljon enemmän. Eli joo, muistan tuon Jopo-vaiheen kun se oli vaan aivan pakko olla, mutta loppuvaiheessa oikeasti vihasin koko pyörää kun se oli NIIN raskas ajaa :D kerro tytöllesi että ne pyörät on oikeesti vähän out jo, se on sellainen kaupunkipyörä mutta sillä on ihan kohtuuttoman raskasta ajaa yhtään pidempää matkaa, samalla rahalla saa paljon mukavemmankin pyörän!

"kerro tytöllesi, että ne pyörät on oikeesti vähän out"?

Luuletko, että äidin mielipide painaa tässä asiassa yhtään?!? Kyllä teinit itse tietävät, että mikä on out ja mikä ei. Ainakin meidän tyttären (14v) lähes kaikilla kavereilla on jopo ja jos minä sanoisin, että älä sinä aja Jopollasi kun se on vähän out niin sanoisiko, että selvä juttu, kiva kun kerroit :)

Koulujen pyörätelineet on täynnä jopoja, eli se kertoo jo sen, että Jopot ei todellakaan ole out!

Vierailija
29/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos pyörää hankitaan kannattaa se olla mieleinen, mutta jos pyörä ennestään löytyy niin en lähtisi Jopoa ostamaan. Meidän teinille ostettiin samannäköinen Kombi polkupyörä, kelpasi hyvin.

Vierailija
30/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli valkoinen jopo 8 vuoden ajan, lopulta se sitten varastettiin. Ostin tilalle sen jälkeen uuden pyörän ja tykkäsin paljon enemmän. Eli joo, muistan tuon Jopo-vaiheen kun se oli vaan aivan pakko olla, mutta loppuvaiheessa oikeasti vihasin koko pyörää kun se oli NIIN raskas ajaa :D kerro tytöllesi että ne pyörät on oikeesti vähän out jo, se on sellainen kaupunkipyörä mutta sillä on ihan kohtuuttoman raskasta ajaa yhtään pidempää matkaa, samalla rahalla saa paljon mukavemmankin pyörän!

Luuletko, että äidin mielipide painaa tässä asiassa yhtään?!? Kyllä teinit itse tietävät, että mikä on out ja mikä ei. Ainakin meidän tyttären (14v) lähes kaikilla kavereilla on jopo ja jos minä sanoisin, että älä sinä aja Jopollasi kun se on vähän out niin sanoisiko, että selvä juttu, kiva kun kerroit :)

Koulujen pyörätelineet on täynnä jopoja, eli se kertoo jo sen, että Jopot ei todellakaan ole out!

Kannattaa kirjoitella vuoden 2016 ketjuun:D

Vierailija
31/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teini haluaa Jopon ja Kånkenin, ei se aina tarkoita sitä, että hän olisi jotenkin "tyhmä" ja pelkää kiusaamista ym. mainittuja asioita!

Meillä teini on reipas ja kaveripiirissään pidetty, eikä ikinä ole "ostattanut" mitään suosikkijuttuja sen takia, että kaikilla muillakin on tai, että häntä kiusattaisiin jos olisi erilainen. Hän yksinkertaisesti pitää itse Joposta ja Kånkenista. Hän ei myöskään saa mitään hetken mielijohteesta vaan pyörääkin pohdittiin aikamme ja hän todella tykkää jopon ketteryydestä kaupungissa ja se on myös hänen mielestään kaunis pyörä :)

Meillä ei myöskään juosta trendien perässä ja ei todellakaan uusita varusteita tämän tästä. Meillä hankinnat tehdään harkiten ja tyttäremme ei myöskään kinua mitään kalliita tavaroita.

Vierailija
32/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kirjoitella vuoden 2016 ketjuun:D

Näköjään sama aihe puhututtaa vuodesta vuoteen :)

Meille tuo asia on nyt ajankohtainen!

Vierailija
33/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopo on oikeastaan ainoa pyörä jolla on todella hyvä jälleenmyyntiarvo!

Parin vuoden kuluttua jos tuntuu, että Jopo ei enää vastaa omia tarpeita niin helposti saa torissa 200€ kun myy seuraavalle "teinille".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi