Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea nilkkasukissa tai sellaisissa matalissa fitness-sukissa?

Vierailija
21.07.2016 |

Tuli vain mieleen että mitä lisäarvoa tuo sellaiset pienet sukat joissa ei ole vartta? Näitä näkee, tai siis ei näe, nykyään todella monella.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan nilkkasukkia. Talvella käytän polvisukkia, kesällä noita varrettomia, lähinnä sisällä. Kengissä en kauheasti käytä sukkia kesällä. 

Vierailija
2/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan just siks, ettei ne näy. Hiostaakin vähemmän, eikä jätä painaumia sääriin. Itse en niitä käytä, kun ne rullautui helposti pois jalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät näy matalista tennareista, joita on parempi käyttää sukkien kanssa kuin ilman. Sen sijaan nilkat näkyvät (itselläni sirot, joten omasta mielestäni kivannäköiset).

Vierailija
4/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, että sukka näkyy avonaisissa tennareissa tms. sieltä kengän ja lahkeen välistä. 

Vierailija
5/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness sukka? 😂 ne on hyviä ainakin varrettomien kenkien kanssa.

Vierailija
6/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut käyttää siksi että jalat näyttää hoikemmilta niiden kanssa

Vierailija
7/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen juttu kuin muutkin muotiasiat. Periaatteessa mielivaltaisia ja hyödyttömiä, mutta niitä seuraamalla voi ylläpitää ja parantaa statusta vertaistensa joukossa. 

Vierailija
8/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi näyttää paremmalta?

http://tokyofashion.com/wp-content/uploads/2013/10/TK-2013-09-022-009-0…

http://tinyurl.com/hwlqvqq

Mun mielestä numero 2, eli jatkan varrettomien sukkien käyttämistä. Falkella on muuten törkeän hyviä!

Vierailija
9/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vain mieleen että mitä lisäarvoa tuo sellaiset pienet sukat joissa ei ole vartta? Näitä näkee, tai siis ei näe, nykyään todella monella.

Ovatko nuo sukat jotenkin erilaisia kuin ne jo pitkään kaupoissa olleet varrettomat sukat?

Vierailija
10/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat jalassa. Mitä muuta lisäarvoa tarvitsee?

Vierailija
11/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät tuntuu inhottavalta jalassa ilman sukkia mutta yleensä näkyvät normaalipituiset sukanvarret näyttää kamalalta (hameen, shortsien, käärittyjen lahkeiden kanssa...), joten nilkkasukat pelastaa

Vierailija
12/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettiny. On mullakin niitä kyllä kun tuli ostettua joitakin vuosia sitten sellainen pinkka niitä sukkia joissa oli muutama pari. Aattelin silloin että hyviä kesäsukkia. Noh, olen sellainen että olen kesäisin aina kun vain mahdollista ilman sukkia ja jos on niin lämmin että voi kulkea sandaaleissa niin ei sukkia. Ja sitten kun on sen verran kylmempää ettei sandaaleissa tarkene niin itsellä tuntuu että tulee vilu nilkkoihin niillä varrettomilla sukilla. Niimpä ajattelin vielä että noh, jospa ne kuitenkin kävis kesäkuumalla lenkkareiden kanssa kun käy lenkillä, eipä ne mulla käy siihenkään, hiertymät nilkoissa lenkin jälkeen kun ei ollut sitä sukan vartta suojaamassa nilkkaa.

No, minä olenkin tällainen "täti" ihminen, en ehkä ymmärrä ihan kaikkea nuorten muotia. Nuorethan niitä näkyy nykyään paljon pitävän talvisinkin + lisänä vielä jotkut varrettomat tennarit. Ainoa mihin niitä itse enää käytän on kesäisin silloin kun rasvaan jalkapohjat ja pitää laittaa sukat vähäksi aikaa.

Vierailija
13/36 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette käytä sukkia kenkien kanssa, muistakaa pestä kengät päivittäin 60 asteessa.

MUUTEN KENGÄT LÖYHKÄÄVÄT KAMALALLE!!!

Vierailija
14/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään?? Eikös näitä varrettomia sukkia ole ollut joku 15 vuotta kaupoissa? No kuitenkin, käytän salilla ja kesällä juoksulenkillä sekä silloin kun on muuten lenkkarit jalassa, koska niissä hikoaa jalka jos ei ole sukkaa.

Vierailija
15/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän näitä varrettomia sukkia kesät talvet. Inhoan nilkkaa puristavia sukkia. Oikein kylmällä vedän sitten villasukat päälle. Olen yli 50-vuotias ja ymmärrän kaikenlaista muotia.

Vierailija
16/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään?? Eikös näitä varrettomia sukkia ole ollut joku 15 vuotta kaupoissa? No kuitenkin, käytän salilla ja kesällä juoksulenkillä sekä silloin kun on muuten lenkkarit jalassa, koska niissä hikoaa jalka jos ei ole sukkaa.

Ei ne varmastikaan ole samoja varrettomia kuin 15 vuotta sitten, koska nämä ovat nyt uusi juttu. Ne on FITNESS-sukkia, jotka ketjun aloittajaa kovasti häiritsevät.

Vierailija
17/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä numero 2, eli jatkan varrettomien sukkien käyttämistä. Falkella on muuten törkeän hyviä!

Hmm, en sano että toi ykkönen olis paremman näköinen, mutta mun mielestä tennareista sais kyllä vähän näkyä sukkaa. Tokasta tulee mielikuva, että ei ole sukkia kengässä ollenkaan ja sekös vasta on ällöä!

Vierailija
18/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette käytä sukkia kenkien kanssa, muistakaa pestä kengät päivittäin 60 asteessa.

MUUTEN KENGÄT LÖYHKÄÄVÄT KAMALALLE!!!

En pese sukkiakaan päivittäin 60 asteessa, miksi pesisin kengät? Sukkani ja kenkäni tuoksuvat ruusulta eikä hieltä. Ei kaikki ole samanlaisia hikisukkia kuin sinä.

Vierailija
19/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, en sano että toi ykkönen olis paremman näköinen, mutta mun mielestä tennareista sais kyllä vähän näkyä sukkaa. Tokasta tulee mielikuva, että ei ole sukkia kengässä ollenkaan ja sekös vasta on ällöä!

Onko alushousuttomuus ällöä? Mietin vaan, että pitääkö alkaa pitää kalsareita niin, että muutkin näkee, että sellaiset on nyt jalassa. Tarvitsee ehkä lyhentää shortsien lahjetta ja ostaa tooosi pitkälahkeiset bokserit tai vetää päällyshousut puolitankoon silleen perinteisellä hip hop -meinigillä.

Vierailija
20/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen turn off ne varrettomat sukat! Kundeilla varsinkin!