Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni aikoo muuttaa suoraan lapsuudenkodista poikaystävälle.

Vierailija
21.07.2016 |

Tyttö täyttää pian 19 ja poikaystävä on 27. Olenko kamala, jos en hyväksy tätä? Uhkasin tyttöä, että jos lähtee niin kaikki rahallinen tuli lakkaa. Ei tehonnut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi sinulle ongelma?

Vierailija
2/6 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy. Nimittäin pakkomielteinen aloittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten arvelit av:n voivan auttaa? Osa tulee sanomaan, että anna mennä vaan, osa siunailee ja moralisoi ikäeroa ja sitten vain provoillaan. Kehottaisin pohtimaan, mitä aivan perimmältäsi ajattelit tavoittaa sillä, ettet anna rahaa? Eivätköhän he ole osanneet laskea toimeentulonsa ja päätyneet johonkin sen kaltaiseen, että tiukkaa on, mutta eiköhän pärjätä. Ja kenties miehellä on ihan säällisesti palkattu työ, joten sinun rahojasi ei erityisesti edes kaivata. Haluatko siis rangaista vai painostaa? Kumman arvelisit johtavan parempaan suhteeseen tyttäresi kanssa?

Vierailija
4/6 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen sinulle. Oma vaikeasti kehitysvammainen 18- vuotiaani ei muuta koskaan omaan kotiinsa, eikä koskaan seurustele kenenkään kanssa. :(

Vierailija
5/6 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi holhota aikuista tytärtäsi? Tuskin hän rahallista tukeasi on vailla, vaan ihan omaa itsenäistä elämäänsä. Hän on jo sen ikäinen, että päättää itse omista asioistaan ja vastaa päätöksistään myös itse. Holhoamalla vain ajat hänet kauemmaksi ja pilaat välinne.

Itse muutin pois kotoa 17 -vuotiaana asumaan silloin 24-vuotiaan miehen kanssa. Olemme 18 vuotta myöhemmin edelleen onnellisesti yhdessä, naimisissa ja meillä on yksi lapsi. Vanhemmiltani en tarvinnut rahallista tukea elämiseeni.

Vierailija
6/6 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan