Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin "hömppään" uskot mutta et kehtaa kertoa muille?

Vierailija
21.07.2016 |

Minä uskon siihen, että saat sen mitä haluat tarpeeksi. Sain juuri haluamani miehen ja tyttölapsen näin, ihan vaan tahtomalla, tekemättä muuta, mutta siinä vasta onkin työtä. Muille en kehtaa kertoa, jos vaan äitini tietäisi....

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarot kortteihin :D

Vierailija
22/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon telepatiaan, johonkin korkeampaan voimaan eli Jumalaan, yhteyteen kuolleiden isovanhempien kanssa ja piruun. Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lentävä spagettihirviö on niin kulunut vitsi tässä yhteydessä kun joku kertoo uskovansa Jeesukseen.

Jeesus Kristus on herrani! Hän on pelastanut minut ja antanut minulle kaiken mitä tarvitsen. Olen äärettömän kiitollinen. Hän on antanut sydämeeni rakkauden ihmisiä kohtaan, vaikka ennen hädin tuskin siedin ihmisiä. Toivon sydämestäni, että kaikki ihmiset löytävät Jeesuksen. Hän korjaa särkyneet sydämenne ja vastaa syvimpiin toiveisiinne. Hänen yhteydessään ei tarvitse hapuilla onnea sieltä täältä ja pettyä kerta toisensa jälkeen katkerasti. Hän antaa elämääsi oikeat asiat ja avaa oikeat ovet, antaa sisimpään pysyvän rauhan, jota ei voi saada mistään muualta. Tämä on maailman kallein aarre, joka on tarjolla kaikille, mutta jonka niin löytävät.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesukseen kristukseen! Täydestä sydämestä ja hän ohjaa minua.

Uskot todellakin hömppään.

Ehkä löydät joku päivä laillani Lentävän Spagettihirviön ja siirryt harhaopeista herkullisen pasta-aterian äärelle!

Tuo jeesusjuttu se vasdta väsynyt vitsi on.

Saapukaa tekin Lentävän Spagettihirviön lempeän nuudelisen ulokkeen äärelle. Pasta-aterian äärellä voi pieni pastanpurija huoletta taivaltaa. Ramen!!!!!!

Vierailija
24/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetovoiman lakiin, telepatiaan, enneuniin ja siihen, että tietoisuus ei ole aivan sellainen rajoitteinen ilmiö millaiseksi se nykyaikana vielä käsitetään. Olen korkeakoulutettu nainen ja en tosiaan näitä uskomuksiani jaa toisille :D

Ainakaan sähkötekniikkaa ja signaalinkäsittelyä ei noihin korkeakouluopintoihisi ole sisältynyt.

Ihan hyvä sinulle että olet hiljaa.

Ei tarvitse olla sisältynyt, itseään voi sivistää lukemalla mainitsemistani aihealueista tehtyjä tutkimuksia.

Kaikille asiasta kiinnostuneille suosittelen mm. Diane Hennacy Powellin kirjaa, jossa on ruodittu eri "huuhahömppästä" tehtyjä tutkimuksia. Powell on itse muuten neuropsykiatri.

Vierailija
25/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että kaikki tapahtuu syystä. (Vai mikä on suomenkielinen vastine Everything happens for a reason -sanonnalle?).

Koska muuten en usko yliluonnolliseen ja kohtaloon, on tuon uskomukseni pointti ehkä pohjimmiltaan on se, että kaikesta voi löytää jotain hyvää, kun korjaa näkökulmaansa.

Vierailija
26/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaan, Jeesukseen Kristukseen

Uskon siihen että laihuus on kaunista, laihuus on elämänhallinnan merkki. Jos hömpäjuttuja vielä pitäisi mainita niin varmaan se että uskon laihtuvani paljonkin jos lopetan syömisen melkein. Vähän ruokaa vain päivässä.

Ja kyllä kuulostan sairaalta. Ihan sama.

Vierailija
27/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetovoiman lakiin, telepatiaan, enneuniin ja siihen, että tietoisuus ei ole aivan sellainen rajoitteinen ilmiö millaiseksi se nykyaikana vielä käsitetään. Olen korkeakoulutettu nainen ja en tosiaan näitä uskomuksiani jaa toisille :D

Ainakaan sähkötekniikkaa ja signaalinkäsittelyä ei noihin korkeakouluopintoihisi ole sisältynyt.

Ihan hyvä sinulle että olet hiljaa.

Ei tarvitse olla sisältynyt, itseään voi sivistää lukemalla mainitsemistani aihealueista tehtyjä tutkimuksia.

Kaikille asiasta kiinnostuneille suosittelen mm. Diane Hennacy Powellin kirjaa, jossa on ruodittu eri "huuhahömppästä" tehtyjä tutkimuksia. Powell on itse muuten neuropsykiatri.

Sivistäpä itseäsi sitten signaalinkäsittelyllä.

Vai mikä on ettei fakta kiinnosta...

Vierailija
28/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä löydät joku päivä laillani Lentävän Spagettihirviön ja siirryt harhaopeista herkullisen pasta-aterian äärelle!

Kaltaisesi kommentit saavat vain uskomaan lisää sillä ihmetyttää miksi juuri jeesus aiheuttaa tuon reaktin? Onko se sinulta jotenkin pois? No jeesus sanoi että maailma vihaa häntä ja sinä elät maailmassa. Minä elän myös mutta en sen mukaisesti.

Vierailija
29/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiologisiin teorioihin

Vierailija
30/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi kommentit saavat vain uskomaan lisää sillä ihmetyttää miksi juuri jeesus aiheuttaa tuon reaktin? Onko se sinulta jotenkin pois? No jeesus sanoi että maailma vihaa häntä ja sinä elät maailmassa. Minä elän myös mutta en sen mukaisesti.

Onko se Sinulta pois jos saavut Lentävän Spagettihirviön tarjoaman pastan äärelle?

Ramen.

Vierailija
31/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon uskonnonvapauteen vankasti. Minusta on ihan jees, jos joku uskoo jeesukseen tai on kristitty. Ihan samalla tavalla kuin minä olen uuspakana. Minä en pidä näistä vain kristittyjä kohtaan hyökkäävistä moukista, koska sellaisesta tulee mieleen talikot ja soihdut ja noitavainot.

Vierailija
32/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman lakiin. Sitä saa mitä tilaa, niin hyvässä kuin pahassa. Ja myös muihin henkisiin lakeihin. Uskon myös magiaan. Nukkuvien kanssa henkisistä asioista on mahdotonta keskustella, sillä ne eivät kuulu heidän kokemusmaailmaansa millään tavalla eivätkä he tällä tavoin pysty niitä ymmärtämään. Olin aiemmin itse tällainen skeptikko, kunnes heräsin. 

Vierailija
33/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaislääkkeet ja rohdot antavat minulle iänkaikkisen elämän

Vierailija
34/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoaavistuksiin ja siihen, että kaikella on jokin tarkoitus, kuten esimerkiksi kaikki luonnonkatastrofit tapahtuvat maailman ylikansoittumisen tasaamiseksi.

Vierailija
35/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufoihin.

Vierailija
36/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää ja jokainen on pohjimmiltaan hyvä. Olen kokenut monenlaista, hyvinkin raskaita asioita, mutten ilmeisesti vielä tarpeeksi - ehkäpä kyynistyn vielä iän myötä.

Vierailija
37/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makiaan ja Pörri-patiaan. Piristää ja rentouttaa.

Vierailija
38/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että paha saa palkkansa. Lohduttava ajatus, vaikka taitaa käydä niin, että minä olen se liian kiltti surkimus, josta ei tule ikinä mitään.

Vierailija
39/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon jollain tasolla siihen, että jos jotain pelkää, se todennäköisesti tapahtuu. Esim. ystäväpiiristäni juuri siltä henkilöltä löytyi kasvain, joka oli koko nuoren ikänsä pelännyt syöpää ja puhunut siitä paljon. Sitten myös uskon vähän "puun koputtamiseen", eli jos tulee sanottua jotain tyyliin että en oo ikinä ollu autokolarissa, nii heti pitää perään sanoa "koputetaan puuta" ja koputtaa sitä puuta. Uskomukseenhan oikeasti liittyy käsittelemättömän puun koputtaminen, mutta mulle kelpaa paremman puutteessa vaikka oma pää hehheh :D Sitä ei vaan voi jättää tekemättä.

Vierailija
40/44 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon myös Jeesukseen ja hänen isäänsä Jumalaan,mutta jollain ihmeellisellä tavalla "uskon" myös muinaisuomalaisiin jumaliin.Tuntuu,että Ukko Yijumala oli yhtä kuin meidän jumala,vaikka eivät sitä tavallaan tienneet ennenkuin kristinusko rantautui Suomeen.

Luen nyt Kristiina Vuoren Näkijän tytärtä ja siinä ihmiset vielä uskoivat sekä että.Oli 1200-luku.Mietin usein metsissä kulkiessani,ja nähdessäni esim.jännittäviä kiviröykkiöitä,että millaisia ihmisiä on kerääntynyt näiden ääreen.ja millaisia ihmisiä on haudattu samaan maahan jota nyt poljemme.

Sain tässä tietää joku aika sitten senkin,mistä nimi Katumajärvi on tullut.Kuulemma pakolla kastettuja ihmisiä halusi poistattaa kasteen tuossa järvessä,pakottivat pappeja pesemään kasteen pois.Tuntuu julmalta,mutta he uskoivat silloin enemmän Ukko Ylijumalaan,Vellamoon,Ahtiin,Tapioon,Mielikkiin ym.ym.Kuinka monet nimetkin ovat peruja noilta ajoilta.Vastaavasti sitten toinen suuri osa nimistä on muotoutunut Raamatun historian nimistä:Jussi,Juhani,Kirsti,Kristiina,Eeva,Adam jne jne.

Kuppiuhrikiviä en ole nähnyt luonnossa,enkä tiedä kulkeneeni uhrilehdoissa.Mutta tulee aina niin epätodellinen olo kun astelee Suomen luonnossa,On kuin esi-isät ja esiäidit kulkisivat rinnalla upeine koruineen,miekkoineen,veitsineen,emännät aitanavainniput uumalla ja miehillä terävä miekka/ja tai puukko/veitsi vyöllä jota erilaiset helat koristivat.

Olen aina ollut kiinnostunut historiasta,tulevaisuus ei niinkään innosta.Kun kuolema tulee,niin siihen loppuu tiedot tulevasta.Mutta uskon,että oikein uskomalla tapaan maallisen jälkeen entisiä ihmisiä kaikilta ajoilta.

Muistan kun isä sanoi minulle kun olin pieni:me kävelemme aina jonkun ihmisen haudan yli.

Olimme hautausmaalla ja äiti varoitti minua kävelemästä haudoilla.Kommentillaan isä tarkoitti sitä,että kaikkien ihmisten hautasija pitäisi olla pyhä.Vaikkakin se on käytännössä mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan