Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö katsot televisiota? Mitä ohjelmia?

Vierailija
30.09.2025 |

En omista televisiota ja nyt mietin pitäisikö se ostaa kun uusi ystäväni haluaa katsoa sieltä joitain ohjelmia.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimesta katson Prime ja Disney+.

Vierailija
2/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laidasta laitaan katson erilaisia ohjelmia. Kaapelista tulee, en käytä suoratoistoja. Peruskanavia on 20 kpl joten kyllä siellä valikoimaa riittää. Jos ei kiinnostava ohjelmaa tule, niin televisio on kiinni ja virrattomana. En koskaan pidä sitä päällä vain taustameluna. Päivän ohjelmat katson netistä joko telkku.com-, tai iltapulu.fi-sivuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vain urheilua perinteisiltä tv-kanavilta ja joskus uutisia. Muuten katson tv:n kautta suoratoistopalveluita ja youtubea. Kaikki vapailta kanavilta tulevat tv-ohjelmat vaikuttaa tosi kököiltä ja huonoilta suoratoistojen ja youtuben jälkeen.  

Vierailija
4/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stanley Tucci Italiassa, Veljesten keittiössä, Riistametsällä, Peltsin Lappi, Avara Luonto, Unelmakoti Sisiliassa, Grand Design Australia yms. Siinäpä ne alkaa olla

Vierailija
5/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kummasta seuraat hyvä asiaohjelmia ja ajankohtaisohjelmia? Suoria ammattitoimittajien tekemiä lähetyksiä? Vai luotatko enemmän nikosaaristen suoratoisto-ohjelmiin ja somekanavien höttöön? Ei ihme, lapset eivät osaa enää kirjoittaa ja lukea kunnolla, jos vanhempien sivistystaso on someluokkaa.

Vierailija
6/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso enää mitään tv-kanavien tarjoamia ohjelmia. Niiden sisältö ei puhuttele enää minua. Kuuntelen kyllä podcasteja ja käytän ahkerasti somea ja youtubea. 

Vierailija
7/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se on mulla koristeena. 

Vierailija
8/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista katson lähinnä ulkomaisia kanavia, jos tv:tä katson. Ylipäänsä oma tv:n katseluni on vähentynyt radikaalisti viimeisen parin kolmen vuoden sisään. Ruutu aikani kokonaisuudessaan on myös vähentynyt, sillä olen myös tiputtanut somessa viettämääni aikaa. 

Vierailija
9/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnusta katsovansa televisiota, vaikka Vauvapalstallakin keskustellaan pääasiassa tv-ohjelmista.

Vierailija
10/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä enää katso tv:tä samalla tavalla kuin ennen. Tilalle on tullut muuta puuhaa. Uutisia pyrin välillä katsomaan. Samoin joitain dokumentteja, isompia urheilutapahtumia ja joskus jotain viihdeohjelmaa. 

Vierailija
11/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tunnusta katsovansa televisiota, vaikka Vauvapalstallakin keskustellaan pääasiassa tv-ohjelmista.

Mä luulen, että niissä keskusteluissa pyörii lähinnä samat ihmiset. Jotka on tv ohjelmien suurkuluttajia.

Vierailija
12/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Areenaa katson läppäriltä. 

Vierailija
13/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei? Tuossahan on ylempänä vastauksia joissa tunnustetaan että sitä katsotaan.

Vierailija
14/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Se on mulla koristeena. 

Aika ruma koriste sulla. Miksi et laita piiloon. 

Vierailija
15/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa katson isosta laajenevasta dvd / vluray / 4k levyiltä mieluisaa ohjelmaa. Mainokset kun saavat oksennusefektin alta aikayksikön.

Vierailija
16/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson usein Ylen ajankohtaisohjelmia ja dokumentteja. 

Yöllä joskus Friin true crimea. Siinä se on. Eli katselen jonkin verran kyllä.

Olen jo 66 vuotta ja lapseni eivät katso ollenkaan.  Lienee katoavaa kansanperinnettä.

Vierailija
17/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan pelkästään niitä ohjelman päälle ajettavia maisosteasereita. Ihan sama mikä ohjelma, onko sitten ampumahiihtoa tai tanssii tähtien kanssa. Mua kiinnostaa vain ne mainosteaserit.

Vierailija
18/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alone suomi tänään

Vierailija
19/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiä katson lähinnä tv:n kautta. Joskus harvoin jotain muuta tarjontaa, mitä vapailta kanavilta tulee. 

Eniten omaa ruutuaikaani saa some. 

Vierailija
20/51 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa?

Minusta hyvin vähän on puhetta televisio-ohjelmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi