Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoiko miehenne muiden naisten ulkonäöstä?

Vierailija
20.07.2016 |

Eli jos näkee hyvännäköisen, niin kommentoi jotain. Eikä mitenkään kevyesti. Jos niin... Oletteko jatkaneet yhdessäoloa? Vai vaihtaneet miestä?

Itsellä tämä tilanne. Olen hoikka, nätti ja mukava. Mutta en sitten varmastikkaan tarpeeksi. Ainakaan hänelle. Jollekkin toivottavasti.

N30

(Ja siis kaikenikäiset menisi. Ei siis johdu iästäni.)

Kommentoiko miehenne muiden naisten ulkonäöstä?

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ikinä kommentoinut kenenkään naisen ulkonäköä. En minäkään. Saattaa hän vilkaista jotakin erityisen kaunista. Minusta kuuluu ihan sivistyneisiin käytöstapoihin olla kommentoimatta. Varsinkin muiden naisten ulkonäköä vaimolle.

Vierailija
22/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kommentoi mulle poikansa 14-15 -vuotiaiden tyttökavereiden ulkonäköä ja naiseksi kehittymistä.

Mä vaan kysyin siltä "tarviiko mun olla mustasukkainen".

Sulla on aika oksettava mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Ei koska sen mielest suomitytöt on rumia ja ei tykkää laihoist joita suurinosa nuorist tytöist on ja useimmat läskit rumii, vartalo ei miellytä eikä tyyli

No mun mies ei pullukoita kattele vaan hyvännäkösii vartaloita, treenattuja. En heti huomannu sanoo...

Ap

Vierailija
24/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Ei koska sen mielest suomitytöt on rumia ja ei tykkää laihoist joita suurinosa nuorist tytöist on ja useimmat läskit rumii, vartalo ei miellytä eikä tyyli

Minkäsmaalainen sinä sitten olet?

Vierailija
25/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Minkäsmaalainen sinä sitten olet?

En ole N17 mutta minulle on jäänyt mieleen, että hän on puoliksi 🇩🇿

Vierailija
26/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä kommentoi aina ja vertaili mua sillain muihin piilotetusti eli kun mulla isot bosat niin kertoi kuinka tykkää pienistä käteensopivista yms. Se oli aivan hirveetä ja sitä kesti kunnes lopulta jätin koko miehen. Silloin hän murtui ja kertoi että "olet liian kaunis minulle".

Miehen logiikkaa....

Vierailija
27/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä kommentoi aina ja vertaili mua sillain muihin piilotetusti eli kun mulla isot bosat niin kertoi kuinka tykkää pienistä käteensopivista yms. Se oli aivan hirveetä ja sitä kesti kunnes lopulta jätin koko miehen. Silloin hän murtui ja kertoi että "olet liian kaunis minulle".

Miehen logiikkaa....

Voi miehet 😂

Vierailija
28/38 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kommentoi ihan huoletta eikä mua haittaa. Miksi haittaisi? Ehkä kyse on sitten siitä, että miten kommentoi. Mies ei siis todellakaan huokaile kuola valuen mitään "panisin"- juttuja vaan toteaa vaan esim. "Olipas siinä hyvä perse". Yleensä mä olen kiinnittänyt samaan asiaan huomiota ja välillä jopa vinkkaan miehelle, jos vaikuttaa siltä, että menee hyvä näky ohi :D

Toisaalta, kyllä me molemmat ihaillaan myös komeita ja tyylikkäitä miehiä. Ja huomataan myös söpöt lapset, hauskannäköiset koirat, kauniit rakennukset, upeat maisemat... Ollaan siis molemmat sellaisia, että kuljetaan silmät auki ja huomioidaan asioita.

Vierailija
29/38 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun asia on itselle niin suuri. En halua erota tämän takia, koska meillä on lapsikin. Ja mies muuten hyvä.

En tiijä... Ehdotanko avointa suhdetta?

Itse en kommentoi muita tai katsele. Mutta kai oppisin panemaan, jos lupa olisi.

Vierailija
30/38 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia saa katsella, kunhan ei rumasti tuijottele tms. Kyllä minäkin komeaa miestä katson! Kuka ei?! Noh, jos miesystävä arvostelisi esim. naista minulle ääneen negatiivisesti tai tyyliin; olipa kaunis nainen, hyvä perse/tissit tms. Kysyisin kyllä heti alkuunsa, että onko sinulla todellakin tapana puhua ihmisistä tähän tyyliin? Koska minä en todellakaan pidä siitä, se on hyvin moukkamaista.

Vierailija
31/38 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella odotin erilaista kyselyä. Mieheni kyllä kommentoi joitakin naisia (esim. "onpa läski" tai "siinä on kyllä tissit tyrkyllä" tai "hohhoijaa"), mutta ei mitenkään siihen sävyyn että se loukkaisi minua. Sama toimii vastavuoroisesti.

Vierailija
32/38 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi ennen, mutta sanoin etten tykkää, niin lopetti. Ei jokaisesta asiasta tarvitse miettiä eroa. Varmaan sinullakin miehiä jotka ovat mielestäsi hyvännäköisiä. Et vain sano sitä ääneen.

Vierailija
33/38 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuva koira ei pure. Kannattaisi ehkä huolestua jos teeskentelee ettei ole edes hyvännäköisiä. t. mies

Mutta onko se esim sun osalta vaan katselua? Vai haluaisitko enemmän?

Ap

Ei ole johtanut mihinkään. Tietenkin löytyy muutamia joiden kanssa menisin sänkyyn jos tulisi tilaisuus, mutta ei sitä koskaan tule.

Tässä oikeastaan se ns juttu onkin, onko mies panematta himonsa kohdetta vain koska ei saa siltä, vai onko panematta koska on uskollinen? Jos oma mies sanoisi kuten sinä, eroaisin heti.

Muuten, miksi pitää olla huolissaan jos mies ei ole huomaavinaan hyvännäköisiä naisia?

Vierailija
34/38 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoi ennen, mutta sanoin etten tykkää, niin lopetti. Ei jokaisesta asiasta tarvitse miettiä eroa. Varmaan sinullakin miehiä jotka ovat mielestäsi hyvännäköisiä. Et vain sano sitä ääneen.

No todella harvoin nään miehen, joka miellyttää silmääni. Enkä hirveesti "ehdi" ympärille katselemaan, kun pitäisi jotain saatua tehtyykki 😁

Vierailija
35/38 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuva koira ei pure. Kannattaisi ehkä huolestua jos teeskentelee ettei ole edes hyvännäköisiä. t. mies

Mutta onko se esim sun osalta vaan katselua? Vai haluaisitko enemmän?

Ap

Ei ole johtanut mihinkään. Tietenkin löytyy muutamia joiden kanssa menisin sänkyyn jos tulisi tilaisuus, mutta ei sitä koskaan tule.

Tässä oikeastaan se ns juttu onkin, onko mies panematta himonsa kohdetta vain koska ei saa siltä, vai onko panematta koska on uskollinen? Jos oma mies sanoisi kuten sinä, eroaisin heti.

Muuten, miksi pitää olla huolissaan jos mies ei ole huomaavinaan hyvännäköisiä naisia?

Täyttä asiaa!!!

Vierailija
36/38 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentoi. Ainoa kommentointi meillä on usein leffatähdistä, ja sekin on luokkaa: "scarlett johanssonilla on kyllä aina kivasti laitetut hiukset" tai "jennifer aniston on kyllä ikääntynyt tyylillä" tms.

Miesystävä sanonutkin, että ikinä ei tarvitse olla niin moukka, että toista satuttaakseen alkaa laukoa kaikkea mistään mitään välittämättä. Eikä kyllä ikinä tuijottakaan ketään sellaiseen tyyliin. En ole naiivi, mutta arvostan kyllä näin nättiä käytöstä. (Etenkin kun mies tietää että olen epävarma ja menneisyydessäni olen kärsinyt aiheesta).

Vierailija
37/38 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmannäköisistä on hiljaa jos katsoo mutta siunailee joka päivä sitä miten rupsahtaneita ja lihavia monet naiset on. Nuoret surettaa häntä erityisesti.

Vierailija
38/38 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kommentoi. Ainoa kommentointi meillä on usein leffatähdistä, ja sekin on luokkaa: "scarlett johanssonilla on kyllä aina kivasti laitetut hiukset" tai "jennifer aniston on kyllä ikääntynyt tyylillä" tms.

Miesystävä sanonutkin, että ikinä ei tarvitse olla niin moukka, että toista satuttaakseen alkaa laukoa kaikkea mistään mitään välittämättä. Eikä kyllä ikinä tuijottakaan ketään sellaiseen tyyliin. En ole naiivi, mutta arvostan kyllä näin nättiä käytöstä. (Etenkin kun mies tietää että olen epävarma ja menneisyydessäni olen kärsinyt aiheesta).

Miehesi on ihana 😊

Mun entiset on suoraan sanonu mistä mussa ei tykkää ja mikä on ällöttäny.

Tää mun muruni ei oo ikinä mua haukkunu. Mut otan kaikki niin... Johtuen varmaan juuri vanhoista...

Hän on yksi ihanuus. Ainoa miinus tuo kommentointi...

Voi miesraukka... 😁

Taidan myrkyttää oman parisuhteeni ellen pääse yli.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi