Mikä on suosikkipokemonisi?
Mikä pokemontyyppi on mielestäsi suloisin, coolein, oudoin tai pelottavin? :)
Mitkä pokemonit kuuluu lemppareihisi ja mitkä inhokkeihisi? :)
Kommentit (29)
en pelaa pokemon pelejä, joten pokemonien ominaisuuksilla, ei ole minulle merkitystä. toisinaaan tulee katsottua animesarjaa. nyt ashin mukana kulkee serena niminen tyttö. hän on kauniin näköinen ja hänellä on fennekin niminen pokemon. fennekin on ehkä kaunein pokemon xy sarjassa. vanhemmista pokemoneista ainakin seuraavat myöskin näyttävät hyvännäköisiltä; vulpix, ninetales, chikorita (söpön näköinen), plusle, minun, pachirisu. myöskin torchic on ihan kiva. torchikin seuraava muoto vielä menettelee. myöhemmät kehitysmuodot eivät enään olen kovin nättejä.
Xerneas, jolla upeanväriset sarvet.
Lisäksi Umbreon, Leafeon ja Espeon.
Vierailija kirjoitti:
Montako pokemonia on olemassa?
721. Tosin nyt on julkaistu 7. Genen pokemoneja joiden lukumäärä ei ole vielä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako pokemonia on olemassa?
721. Tosin nyt on julkaistu 7. Genen pokemoneja joiden lukumäärä ei ole vielä tiedossa.
Varmaan käy pelaaminen vaikeaksi koska en tiedä näistä kun muutaman 😞
Tepiq, pikachu, chikorita, shaymin
Quagsire on suosikkini :) Semmonen laiskanpulskea löllykkä. Pelissäkin ihan ok.
Muita suosikkeja: Vileplume, Shaymin, Charizard, Togekiss, Torterra, Cyndaquil, Hoppip ja Whiscash.
Inhokkeja pokemonit, joilla on tylsät evoluutiot, esim. Magneton, Diglett, Vanillite ja Klink. Ja sen lisäksi myös Rhyperior. Rhydon on uskomattoman siisti ja sitten kehittyy kamalaksi Rhyperioriksi :(
Haunter ja Gyarados on pelottavia. Suloisin on Eevee.
Pikahutsu ❤