Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita suomipop:n jatkuvat seksipuheet ja kaalimatomainokset? Onko kanava profiloitunut teinikanavaksi

Vierailija
20.07.2016 |

vai mitä helvettiä?
Aamulypsy, joo, aina ollut enemmä tai vähemmän alapääpainotteista huumoria. Nyt sama käynyt myös iltapäivälle.
Lisäksi joka välissä tulee kaalimato- mainoksia.
Ihan vituttaa kun ei tuota paskaa jaksa enää kuunnella, varsinkin lapset kyydissä.
Boikottiin menee tuo kanava. 🙁

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös! Miehen mielestä oon tosikko ja rajoittunut kun en pidä näistä kaalimatomainoksista, mut mun mielestä menee jo vähän yli kun näitä mainoksia kuuntelee monta kertaa päivässä radioista. Sitten illalla sama toistuu telkkarissa... Ja oon vähän alle kolmekymppinen nainen, enkä harrasta mielenipahoittamista juuri muutoin.

Vierailija
22/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi radiossa pitää olla hauskaa? Koska ihmisten enemmistö tahtoo. Ei näitä ohjelmia tehtäisi, jos ne eivät olisi suosittuja. Sama tv:ssä.

Mielestäni tärkeintä olisi, että kuuntelijoilla on hauskaa. Nyt tuntuu, että niitä hassunhauskoja pissakakkajuttuja kerrotaan, jotta Annilla olisi hauskaa. Niinhän se on muutenkin, että vitsi menee pilalle, jos sen kertoja nauraa itse enemmän kuin kuulijat.

Esim. Novan Minna Kuukka on hyvä esimerkki siitä, että juontaja voi olla iloinen ja nauravainen ilman, että se menee ihan överiksi ja pilaa kerrotun jutun hauskuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisradiossa en hinkkausta ole kuullut.

Vierailija
24/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutut on kyllä niin lapsellisia että huh huh. Joka aamu samat jutut kuinka jaajo örvelsi festareilla/laivalla tai kun vuorinen sekoili ulkomailla ja sekaantui kansituoliin. Samalla naisjuontaja kiljuu ja vinkuu kuin joku ääliöbimbo.

Ketä tuon juntin kosmopoliittia leikkivän Vuorisen tekemiset Espanjassa jaksavat edes kiinnostaa? Toinen on tuo trubaduuri jonka itsesääliä täynnä olevaa valittavaa ääntä ei jaksa.

Vierailija
25/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Aallon Dynastiaa suosittelen minäkin aamuun. Noita Aamulypsyn juttuja en ole jaksanut kuunnella vuosiin.

Vierailija
26/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan meinaa tulla itselläkin pinna täyteen, eihän sitä seksijuttua jatkuvasti jaksa kuunnella. Vaikka Aamulypsy pääasiallisesti navan alapuolella pyöriikin niin aika usein se Aleksandrova heittää kaikkea pikkutuhmaa. Huvitti, kun kerran heillä oli haastateltava Henriikka Rönkkönen ja Aleksandrova jotain hänen tekstiään siteerasi saatesanoilla, että posket punoittaa kun niin härskejä juttuja tässä :D Mitä pirua, samaa settiä laittaa itse tulemaan..

Vierailija
27/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Succémorgon YleX3:llä on todella hyvä aamushow. Suosittelen, jos ruotsinkielentaitoa kuunteluun löytyy.

Juontajat Janne, Fredrika ja Kristoffer ovat kaikki hyviä! Kristofferin esim. Alexander Stubb ja Tarja Halonen imitaatiot ovat mahtavia!

Terveisiä väder-Bosselle!  

Vierailija
28/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylexällä taannoin puhuivat strippareista, ja joku mies jakoi siellä kaverinsa kokemuksen kun oli ollut siis niiq niiiin kaMALAAS KUN KAVERI OLI luullu saavansa sylitanssin naiselta NIIN SE OLIKIN TRANSNAINEN siis omg niin kamalaaaa siis hyiii mitä vittuuuuu.

Tollasta se oli. Kertakaikkiaan ala-arvoista, transfoobista, törkeää. Ei kiitti Ylexää enää mulle. Novaa olen kuunnellut.

Vierailija
29/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio novan aamu on kyllä paras. Minna Kuukka on mun susikki juontaja! Novan iltapäivä ei herätä mussa mitään tunteita, mutta musiikista en tykkää. Yle x:ää en voi sietää juontajien takia, sama suomi popissa. Nrj ja aaltomihan hyviä... Sitten joissakin paikoissa on se.... Kiss? Siellä on hyvää musiikkia.

Vierailija
30/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulypsy on aikansa elänyt. Olisi aika jo vaihtaa uudet tekijät.

Vierailija
31/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteks te voi koskaan olla ilman jotain älämölöä korvissa.Olla vaan omien ajatusten kanssa tai sitten jutella vaikka niiden lasten kanssa.

Aikanaan kun 13 vuotta sitten muutin nykyisen avokkini kanssa yhteen,tyrmistyin hänen tapaansa pitää tv kaiket päivät auki.Itse olin aina toiminut niin,että katselin ohjelmat,mitä halusin ja muut ajat oli tv kiinni.

Jos olin iltavuorossa,kävi välillä,että meni päiviä etten avannut telkkaria ollenkaan.

Sitten muuttui tyyli,ja nyt olen siihen tottunut.Mutta jos hän menee jonnekin päivällä,olemme työttömiä tällähaavaa,niin silloin suljen tv:n heti.

Kun hän menee koneelle makkariin,säätää samalla siellä olleen telkkarin päälle,no nyt se vanha lousku hajos.Siis telkkari,eu äijä.Ja näin kesällä ollessaan parvekkeella,siellä on välttämättä soitava radio.Emme ole yhtäaikaa parvekkeella.Kun menen suljen radion.

Autossa on sitten pakko soida radio.Jos ei löydy mieleistä musiikkia,hän vääntelee nappuloita toisella kädellä ja valittaa,kun ei tule kunnon musiikkia.

Vierailija
32/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina inhonnu sitä Jaajoa, jotenki se on vaa nii vastenmielinen ja ne alapää yms. jutut vaa pahentaa entisestää. Tai ehkä se just on ne jutut, aikuinen mies on kun 15 vee jonnet. Tuollainen piirre Jaajon ikäisessä miehessä on ihan kamalaa. Jonneilta nyt vielä ymmärtää.

Vierailija
33/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sekä aamuun, että iltapäivään radio Novaa. Aamun duolla menee hyvin yksiin ja iltapäivässä Niinalta ja Anssilta tulee sopivan kevyttä läppää.

Itse kyllä kuuntelen myös Suomipoppia, mutta todellakin noi kaalimadon mainokset pistää vihaksi. Jenni Alexandrovasta tykkään kyllä kovasti!

Novalla kiekuu huippukiva ilmaista g-pistesauvaa eli ei kiitos. Lisäksi siellä on äänessä Pimiä aivan liian usein.

Vierailija
34/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Classic soittaa kevyttä klassista eikä ole ainakaan mun korviin osunut kaalimatomainokset. Juontajat eivät puhu tyhmiä vaan mukana on ihanan vanhanaikaisia radiohaastatteluja. Suosittelen.

Vierailija
35/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just miehen kanssa eilen autossa todettiin, että noi kaalimatomainokset on niin tyhmiä. Meillä 3 tyttölasta jotka haluavat kuunnella Nrj:n biletysmusaa ja on kyllä mautonta, kun sieltä tulee keskellä kirkasta päivää näitä panemismainoksia, missä hetekat vinkuu ja panemisesta hoilataan. Ja ei olla mitään kukkahattuihmisiä vaan hyvinkin räväköitä 30+-ikäisiä, mutta rajansa kullakin.

Vierailija
36/36 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan? Tekokulli.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi