Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päästänyt sotkuisia lapseni tuttavia sisälle

Vierailija
20.07.2016 |

Lapsillani on pihapiirissä paljon tuttuja lapsia. Yhden perheen lapset ovat aina likaisissa vaatteissa, tukka sotkussa ja naama täynnä sotkua (jäätelöä, ruokaa jne.) AINA. Myös kädet on ihan tahmassa ja välillä jopa epäilen, että pissat housussa. Lapsilla on myös kroonisesti roikkuva räkä nenässä ja yhdellä paha yskä KOKO ajan.

Itse rakastan siisteyttä ja lapseni on yleensä siisti ja vaatteet ainakin melkein puhtaan (näin kesällä toki hiekkalaatikolla sotkeentuu). Suu pyyhitään ruoan jälkeen ja kädet pestään, kun tullaan sisälle. Räkä ei roiku ja yskää on vain kun ollaan kipeitä. Koska en kestä tuota epäsiisteyttä ja sotkemista, en voi päästää näitä naapurin lapsia meille leikkimään. En kestä, kun vuotava nenä pyyhitään meidän uuteen sohvaan tai kun hiekkalaatikolta kannetaan sukissa (lapset on pelkillä sukilla ulkona, ei kenkiä) hiekkaa meidän lattioille. Miten voisin kohteliaasti sanoa, että tuossa kunnossa meille ei ole mitään asiaa? Nyt olen vain pyytänyt leikkimään yhdessä meidän yhteisessä pihapiirissä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä välillä, kun olen kirjoittanut tätä ketjua, niin tämä pahin sottapytty on tullut 3 kertaa ilman lupaa meille sisälle, vaikka oma lapseni leikkii pihapiirissä eikä ole siis omassa pihassamme. Minusta tuntuu, että tämä lapsi kaipaa jotain aikuista juttukaveria, ehkä omat vanhemmat eivät ehdi tai jaksa kiinnittää tähän lapseen huomiota. Itseäni silti ärsyttää, kun jatkuvasti pitää kieltää toista tulemasta sisälle, kun itse puuhailen kotihommia. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme