Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalauta että on kova sarja tullu Netflixiin

Vierailija
20.07.2016 |

http://m.imdb.com/title/tt4574334/
Paras sarja mitä olen nähnyt yli kymmeneen vuoteen, olen toljottanut ja ahminut sarjaa kuin nälkäinen hyeena. Katsokaa ja hämmästykää.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näh. Kaks jaksoa riitti, kesken on n. 10 parempaakin sarjaa. Makunsa kullakin :)

Vierailija
2/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko, ap, esimerkkejä muista sarjoista tai elokuvista, joista oot tykännyt. Etsin nimittäin uutta seurattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tällaisia kryptisiä aloituksia. Olisit laittanut sarjan nimen suoraan aloitusviestiin. Mutta joo, mulla sattuu juuri olemaan tuo eka jakso pyörimässä taustalla.

Vierailija
4/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imdp antaa arvosanaksi vaatimattomat 9,2/10 eli en taida olla ainoa joka on sarjaan tykästyny.

Vierailija
5/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko, ap, esimerkkejä muista sarjoista tai elokuvista, joista oot tykännyt. Etsin nimittäin uutta seurattavaa.

House Of Cards, Jessica Jones, Game Of Thrones

Vierailija
6/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tällaisia kryptisiä aloituksia. Olisit laittanut sarjan nimen suoraan aloitusviestiin. Mutta joo, mulla sattuu juuri olemaan tuo eka jakso pyörimässä taustalla.

Ymmärrän, tämän palstan perus psykoosi ja hulluus, ihmiset on niin hulluja ja laiskoja ja päästään seonneet että sekunnin kestävä linkin klikkaus on täysin ylivoimainen tehtävä.

7/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin aivan loistava! Ihana, sellainen Stand by me/Goonies 80-luvun leffojen lämmin tunnelma, kiva juoni, hyvät näyttelijät... Tykkäsin tosi paljon. 

Vierailija
8/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

House Of Cards, Jessica Jones, Game Of Thrones

Kiitti. Pitääpäs kokeilla.

Vierailija
9/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että Winona Ryder on saanut näin hienon roolin ja hitin. Häntä kohdeltiin niin ikävästi silloin kun hän kärsi mt ongelmista, kaikki hyökkäsi hänen kimppuun eikä Ryder ole mikään ihmishirviö ja paha ihminen joksi hänet leimattiin.

-m

Vierailija
10/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaikki jaksot putkeen kahdessa päivässä, niin koukattava oli. Ihanan viaton ja tosi hyvät näyttelijät. Jopa ne lapset, vaikka yleensä koen lapsinäyttelijät jotenkin imeliksi. Ja ihanaa kun kerrankin joku sarja ei mässile turhalla seksillä.

Vierailija
11/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain tulee sarjoja joista tietää jo ekan jakson jälkeen, että on onnistuttu. Tunnelma loistava, käsikirjoitus mahtava, näyttelijät erinomaisia, musa toimii, ohjaus toimii. Olin niin täpinöissä tästä sarjasta kun katsoin ja survoin popparia naamaan, että olin seksuaalisesti kiihottunut, silmät lautasena tuijotin teeveetä.

Vierailija
12/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa lomaa vielä niin aion ehdottomasti katsoa tuon joo :) Olen kuullut niin paljon kehuja. 

Vierailija
13/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on ehdottomasti yksi tämän vuoden helmi ja erottuu edukseen. Hieno sarja ja luulenpa että tulee nappaamaan monia palkintoja.

Vierailija
14/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Haluaisin vielä tietää ap:n iän, sanoin kuin muidenkin tästä tykänneiden. Ei se välttämättä mihinkään vaikuta, mutta saattaa keikauttaa omat aikeeni johonkin suuntaan.

Vierailija
15/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sarja? Miksi, oi miksi et voinut kirjoittaa sitä otsikkoon?

16/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Haluaisin vielä tietää ap:n iän, sanoin kuin muidenkin tästä tykänneiden. Ei se välttämättä mihinkään vaikuta, mutta saattaa keikauttaa omat aikeeni johonkin suuntaan.

Ainakin lähipiirissäni upposi meihin n. 30-vuotiaisiin.

Vierailija
17/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan katsottava. 80 - luvun fiiliksestä plussaa ja se yks nörttipoika näytti ihan Stephen Kingiltä.

Kohtaukset ovat järkyttävän epärealistisia mutta jos katsoo samalla fiiliksellä kuin McGyvereitä ja muita vastaavia niin kyllä se menee. Epärealistisuudella en tarkoita yliluonnollisia asioita vaan hahmojen tilanneälyä ja toimintaa yleensä. Hyvä minisarja kakkoskausi voisi tulla vielä. Suosittelen kyllä katsomaan.

Olen 35v.

Vierailija
18/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Stranger things.

Vierailija
19/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sarja? Miksi, oi miksi et voinut kirjoittaa sitä otsikkoon?

House of Thrones

Vierailija
20/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katsoin tuon sarjan kolmessa illassa. Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi