Onko Sami Hedbergin silmät sinusta bedroom eyes ja ruumiinkieli viettelevä?
Hänellähän on kai naisia riittänyt koko uransa ajan? Itse en osaa päättää onko kyseessä rajaton itseluottamus vai joku kummallisuus takana. N29
Kommentit (27)
Hänestä voi löytyä vaikka mitä, mutta mitään hauskaa ja koomikolle ominaista, eikä ainakaan seksikkyyttä se ei todellakaan ole.
Kaffepulla kirjoitti:
Ja katseesta tulee mieleen joku maanikon tuijotus, pitkät valot päällä ja ei ketään kotona. Sillä toisella maanikolla, Ismo Leikolalla on usein samanlainen katse.
Monet koomikot ovat muuten oikeastikin maanis-depressiivisia, esim. Robin Williams.
Eikö yhtään kuumota noin selvät vihjailut toisen mielenterveydestä?
Mies muistuttaa pulua. Roope Salminen taas näyttää päästäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on väittänyt, että hänellä olisi ollut paljon naisia? Sami on mielestäni erittäin epäviehättävä suoraan sanoen. Koomikkonakin surkea.
Minulle on välittynyt vahvasti fiilis, että olisi (myös) miehistä kiinnostunut. Tutka pyörii, sursur....
Vierailija kirjoitti:
Mies muistuttaa pulua. Roope Salminen taas näyttää päästäiseltä.
Kiitos nauruista!
Vierailija kirjoitti:
Hänestä voi löytyä vaikka mitä, mutta mitään hauskaa ja koomikolle ominaista, eikä ainakaan seksikkyyttä se ei todellakaan ole.
Mä en oikeen käsitä saavuttamaansa suosiota. Ei naurata ja katsominen aiheuttaa väristyksiä (ei mielihyvästä). Persoonasta roolinsa ulkopuolella en tiedä, mutta roolissansa ei viehätä.
Kuka on väittänyt, että hänellä olisi ollut paljon naisia? Sami on mielestäni erittäin epäviehättävä suoraan sanoen. Koomikkonakin surkea.