Kerro hyvä syy, miksi et pelaa Pokemon gota?
Kommentit (45)
Puhelimessa ei ole tilaa uusille sovelluksille.
Olen aikuinen korkeakoulutettu ihminen ja harrastuksiani ovat klassinen musiikki, ooppera, historia, taide ja politiikan seuraaminen.
Käytän älypuhelinta kaikin tavoin, en todellakaan tuhlaa aikaani pelaamiseen.
Ei kiinnosta. Eikö riitä syyksi? Pelailen muita juttuja.
1. Ei ole älypuhelinta, eikä tule.
2. Ei kiinnosta ravata pitkin peltoja omaa nimeään hokevien vipeltäjien perässä. Ilman naaman edessä olevaa kännykän ruutua tästä joutuisi mielisairaalaan.
3. En tykännyt niistä oikein edes silloin pienenä, kun olivat villityksenä ensimmäistä kertaa.
Kokeilin ja totesin tylsäksi. Tässä kaupungissa suurin osa pelaajista näyttää olevan yli 30 v miehiä. On tullut todistettua myös tilanteita, joissa perheen vanhemmat ovat naamat kiinni kännykässä lasten roikkuessaan lahkeessa " ÄIIITIIIISIIIII!!!"
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Ihme ravaamista paikasta toiseen. Ulkona on kuuma.
Laiskaläski nauttii muiden pokemon riemusta.
Niinpä, ihme ravaamista. Mun kaveri on jääny tähän koukkuun. Käy töissä tauolla metsästämässä ja yölläkin herää metsästämään, ihan sairasta. Kyseinen henkilö muutenkin aivan liikaa puhelimessa kiinni ja nyt tää pahentanu sitä entisestään. Postailee sitte faceen kuvia näiltä reissuilta.
Pokemonit eivät siivoa, auta minua tiskaamaan tai ruokkimaan lapsiani.
Katsoin demon ja jätän väliin. Pelin huono grafiikka ärsyttää, huomaa että Nintendo on ollut asialla. Tässä ihan sama juttu kuin useissa Nintendo Wiin peleissä
Foliohattuilua tai ei? Silti täysin mahdollista ja tässä maailmantilanteessa jopa todennäköistä.
Mikä olisi edullisempi ja nopeampi tapa saada tuoretta kuvamateriaalia kaikkialta, kuin 100 miljoonaa pokemonin metsästäjää.
Ehkä eniten särähtää tuo vaatimus "pokemon on kuvattava kaikista ilmansuunnista"
http://nykysuomi.fi/blog/2016/07/19/pokemon-go-hauska-peli-vai-taitava-…
Ei vain kiinnosta. Eihän kaikkia kiinnosta jääkiekko, jalkapallo tai moni muukaan suurta suosiota saanut asia, joten miksi Pokemon Go:n pitäisi kiinnostaa kaikkia.
Minulla ei ole laitetta, jolla pelata kyseistä peliä.
En ole kiinnostunut kännykkäjutuista, sovelluksista, peleistä, sosiaalisesta mediasta. Jään mielelläni tällaisten ilmiöiden ulkopuolelle.
-n29
En pelaa, koska en halua riippuvuutta itselleni. En halua tulla sellaiseksi ihmiseksi, joka aina luppoaikana kaivaa kännykän esille käyttääkseen sitten FB:ä tai pelatakseen Pokemonia, koska ei siedä tekemättömyyttä tai hetkellistä tylsyyttä.
Mym kirjoitti:
Ku en edes tiedä mikäse on ☺️
Olet säästynyt hyvin länsimaiden hapatukselta. Kadehdin sinua!
Kerro sinä se hyvä syysi miksi tuota kyselet ?
Ei kiinnosta.