Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia täällä on niin ilkeitä ihmisiä?

vierailija
20.07.2016 |

Eikö voitaisi vaan keskustella asioista ihan sovussa? Voisko olla hyvä idea perustaa foorumi: Vituttaa paljon. com?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kuvittelevat, että anonyyminä on soveliasta heittää käytöstavat romukoppaan. Nämä samat ihmiset todennäköisesti kauhistelevat nuorten nettikiusaamista.

Vierailija
2/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pieni hiirulainenkin uskaltaa, kun voi herjata ja parjata ilman pelkoa seurauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että täällä on enemmän ihan kivoja ihmisiä, mutta ne ilkeydet hyppäävät silmille normaalien viestien joukosta. Parasta on yrittää jättää ne huomiotta.

Vierailija
4/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pieni hiirulainenkin uskaltaa, kun voi herjata ja parjata ilman pelkoa seurauksista.

Riippunee siitä, ketä herjaa. Kuulemma jollekulle oli poliisista soitettu, kun oli hieman kommentoinut tiettyä henkilöä.

Vierailija
5/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto siinä on, että näitä aloituksia pitää tänne joka hiton päivä tehdä? Jos ei miellytä niin keksikään itsellenne jotain mielyttävämpää tekemistä tai oppikaa jättämään ne huonot asia ihan omaan arvoonsa ja keskiyttykää niihin hyviin asioihin.

Vierailija
6/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt tänään ihan hyviä ja mielenkiintoisia keskusteluja.

Miksi pitää joka asiasta valittaa ja keskittyä vaan niin negatiivisiin puoliin?

Vierailija
7/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset OVAT ilkeitä ja oikeassa elämässä vain esittävät muuta.

Vierailija
8/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia näitä aloituksia pitää joka päivä tehdä? Eikö voisi vain keskittyä  hyviin asioihin? 

Vierailija
9/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä tavalla TAAS ilkeät ihmiset saivat huomiota.

Vierailija
10/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku avautumissivusto on hyvä ajatus. Just joku vituttaa. com sopisi nimeksi. Niin paljon on vitutuksen aiheita ettei tosikaan.

Vierailija
11/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku kaikkia ei vituta, monia surettaa, pohdituttaa, pelottaa tai riemastuttaa. NUo elämäänkyllästyneet kun ilmeisesti istuu kaikki päivät netissä, siksi he dominoivat ja satunnaisemmat, ihan positiiviset käyttäjät jäävät heidän varjoonsa. Tosi juttu kuiten, että jos tekstit menee täällä vielä törkeämmiksi laittaa sanoma oy rekkautumispakon myös päiväksi, ei kovin hyvää mainosta heille törkysaitti.

Vierailija
12/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on ihan hyvä olla omassa elämässäni, eikä ole mitään tarvetta olla kenellekään ilkeä.

Vierailija
13/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kirjoittaa täyttä paskaa, niin mä ainakin osoitan sitä ja kerron että se on paskaa. Ihan sama vaikka joku pahoittaa mielensä. Ja paskapuhetta, anekdtootteja ja mutuahan naisten palstoilla riittää. Faktoja, tietoa ja perusteltuja mielipiteitä sitten vähemmän.

- lassukka

Vierailija
14/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kirjoittaa täyttä paskaa, niin mä ainakin osoitan sitä ja kerron että se on paskaa. Ihan sama vaikka joku pahoittaa mielensä. Ja paskapuhetta, anekdtootteja ja mutuahan naisten palstoilla riittää. Faktoja, tietoa ja perusteltuja mielipiteitä sitten vähemmän.

- lassukka

No sinähän se vasta paskatyyppi olet, jos heität paskaa paskan päälle!

Vierailija
15/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain hyvät naurut vaikka mulle kirjoitettiin, että teen palveluksen naisille kun pysyn erossa heistä. Hehee... 

Vierailija
16/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan ilkeät ja omaan elämäänsä ilmiselvästi jo tympääntyneet mammat eivät edusta keskivertoihmistä millään muotoa, keskimäärin ihmiset ovat ihan ok ja kohtuullisen mukavia, mutta jos tämän foorumin perusteella vedettäisiin johtopäätökset suomalaisista, niin lopputulos olisi suoraan sanottuna synkkä kuin mikä ja suoranaisen masentava. Aina kun alkaa palstan jutut, valittaminen ja negatiivisuus alkavat tympiä niin suljen tietokoneeni ja menen ulos haukkaamaan raitista ilmaa. Ei tämä palsta ole henkireikä ainakaan itselleni, lähinnä satunnaisen tylsyyden tappamista ja saahan täältä usein hyvät naurut jos ei muuta.

Vierailija
17/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- lassukka

Ja nyt sinä miehenä tulit ilmaisemaan "faktoja, tietoa ja perusteltua mielipidettäsi" tänne "naisten" palstalle, jossa te miehet olette pemmastamassa syystä että...? Kyllä se niin on, että oli nainen tai mies, niin törkyä voi kirjoittaa, ihan vaan faktana itsellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi