Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estoinen nainen.

20.07.2016 |

Mitä minun pitäisi tehdä? Minulla on unelmien mies. Olemme molemmat nuoria ja kun pääsemme sänkyyn, minusta tulee estoinen. Paitsi jos juon (paljon) alkoholia. Esille tulee ns. alterego

En puhu seksistä, pelkään ottaa suihin, en tykkää jos joku koskee haaroihini koska tunnen itseni oksettavaksi, en voi olla päällä koska pelkään että mie näkisi minut kokonaan huonossa kuvakulmassa.

Ja ei tässä kaikki, estot ylettyvät muuallekin. En osaa sanoa ääneen sanaa rakastan, punastun joka ikinen kerta kun joku kehuu minua, ujostuttaa ja melkein panikoin kun tapaan uusia ihmisiä..

Muita joilla on/on ollut estoja? Miten niistä selviää? Varsinkin näistä seksiin liittyvistä..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, olin samanlainen. Ajan ja kokemuksen kanssa ne pikkuhiljaa häipyy. Kerro kumppanillesi, hän voi ehkä auttaa etenkin sängyssä pääsemään niistä eroon + tärkeää että tietää ettei hänessä ole mitään vikaa / haluat kaikesta huolimatta seksiä.

2/2 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, olin samanlainen. Ajan ja kokemuksen kanssa ne pikkuhiljaa häipyy. Kerro kumppanillesi, hän voi ehkä auttaa etenkin sängyssä pääsemään niistä eroon + tärkeää että tietää ettei hänessä ole mitään vikaa / haluat kaikesta huolimatta seksiä.

Kiitos neuvostasi. Pelkään vain että hän nauraa. Olen vihjaillut että estoja on mutta mies on sitä tyyppiä joka heittää kaiken vitsiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi