Mitä älykkäät ihmiset tekevät iltaisin?
Olen palstariippuvainen. Olen täällä aamuisin, päivisin ja iltaisin. Aamulla ja päivällä on paremmat aiheet ja fiksumpaa keskustelua. Illan tullen aiheet muuttuvat aivan tyhjänpäiväisiksi.
Minne älykkäät ihmiset lähtevät? Mitä tekevät? Miksi he palstailevat vain aamulla ja päivällä?
Kommentit (37)
Älykkäillä ihmisillä on muutakin tekemistä iltaisin kuin provoilla av-palstalla.
Mä palstailen ja muutun ilta illalta tyhmemmäksi.
Valmistaudun nukkumaani.
-t älykäs yh äiti, vantaa
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudun nukkumaani.
Älykäs ei asuisi vantaassa eikä ainakaan ole yh
Ovat nukkumassa Rem unen aikaan, koska ymmärtävät unen vaikutuksen aivoihin.
Rohkenen älykkäänä ihmisenä olla asiasta eri mieltä.
Jos nyt paikalla älykkäitä, niin kertokaa. Eilenhän meni arvailuksi, koska ap tyhmänä ihmisenä teki avauksen iltamyöhällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudun nukkumaani.
Tekstissäsi on niin paljon virheitä, ettei sen perusteella sinuakaan voi kovin älykkäänä pitää.
Kun lapset saadaan nukkumaan, me yleensä katsotaan mieheni kanssa jakso jotain tv-sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudun nukkumaani.
Kukaan ei asu vantaassa. Vrt. olla kusessa vs. olla kusella.
Iltaisin masturboin pariin otteeseen. Se pitää aivotoiminnan virkeänä, vapauttaa mielihyvähormoneja jne.
Luen myös paljon, vaikkapa talouspolitiikan viimeisimpiä teoksia esimerkiksi Paul Krugmanilta tai Amartya Senilta. Krugman kirjoittelee myös New York Timesiin.
Sitten käyn kirjeenvaihtoa eri puolille maailmaa.
Siinäpä niitä, mutta tuo eka on kyllä ylivoimaisen tärkeintä.
En ole mitenkään älykäs, mutta aihe vain kuulostikin älyttömyydessään juuri minulle tarkoitetulta.
Luultavasti fiksut poistuvat täältä siinä vaiheessa vuorokautta, kun känniääliöiden määrä ja aktiivisuus alkavat nousta. Perjantai-iltapäivä on tästä hyvä esimerkki: fiksu ei jaksa olla mukana, kun niin moni juo aivonsa jäähylle ja uhoaa sen mukaisesti.
älykkäät ihmiset käyttävät paljon internettiä, katsovat esim. http://www.imdb.com/title/tt2395695/
tai YouTubesta: vsauce.
älykkäät ihmiset kylvevät tiedon maailmassa ja luovivat internetissä, oikein, eivätkä vastaile ali-ihmisille.
kuin tämän kerran.
Lukevat kirjoja, tähyävät tähtiä, pelaavat roolipelejä, rakentavat pienoismalleja, katsovat scifiä, ja haaveilevat että joskus elämässä saavat edes yhden sukupuolikumppanin.
Älymystö kuten esim Enbuske on naimisissa puhelimensa kanssa ja twiittailee näköalat jokaiselta porrasaskelmalta. Ilta sinällään ei eroa päivästä mitenkään. Sitten on vaan se perkeleen yö, kun nukkuessa ei twiitata. Siinähän olisi muuten hyvä idea. Tehdä sovellus joka automaatti twiittaisi nukkuessa, esim missä asennossa olen juuri nyt, sydämen syke online innokkaille seuraajille.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti fiksut poistuvat täältä siinä vaiheessa vuorokautta, kun känniääliöiden määrä ja aktiivisuus alkavat nousta. Perjantai-iltapäivä on tästä hyvä esimerkki: fiksu ei jaksa olla mukana, kun niin moni juo aivonsa jäähylle ja uhoaa sen mukaisesti.
Ei vuorokaudenajalla ole mitään vaikutusta tämän palstan fiksuuteen suuntaan eikä toiseen. Ja kännissä on muutakin tekemistä kuin roikkua AV:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudun nukkumaani.
Kukaan ei asu vantaassa. Vrt. olla kusessa vs. olla kusella.
Vantaanjoen kalat asuvat vantaassa...
Viime päivinä palsta on ollut täynnä sekopäitä.