Nettishoppaajat varoitus! Anttilan verkkokaupan asiakkaat menettävät rahansa
Luin juuri Hesarin verkkolehdestä: "Vähittäiskauppayhtiö Anttila on asetettu konkurssiin. Yhtiö jätti itse konkurssihakemuksen tiistaina Helsingin käräjäoikeuteen. Anttilan verkkokauppoihin ei tällä hetkellä pääse. Ennen konkurssijulistusta netistä tilanneet asiakkaat menettävät rahansa."
Toi viimeinen juttu on aika rankka. Eli jos on ostanut Anttilan nettikaupasta, ne perii ostoksesta rahat, mutteivät toimita tuotteita. Onko tämä laillista? Jos on niin ei ainakaan moraalisesti oikein. Varokaa nettishoppaajat!
Kommentit (46)
Tommi kirjoitti:
Ei helvetti! Luin ton Hesarin jutun ja kaikki verkkokaupasta ostaneet menettävät jo maksamansa rahat! Uskomatonta! En kyllä tohon liikkeeseen enää astu!
Kunnos kusetusta! Vuosi sitten toi ulkomaalainen lafka osti Anttilan ja nyt viedään ostoksensa maksaneiden asiakkaiden rahat.
Mä meinasin tilata puhelimen sieltä, kun ei näkynyt olevan myymälöissä. Onneksi en tilannut
Tommi kirjoitti:
Uskomatonta! En kyllä tohon liikkeeseen enää astu!
Kohta ei enää voikaan astua :D
Miten jos tuote on ollu noudettavissa tavaratalosta paljon ennen konkurssi-ilmoitusta? Eikös silloin pitäisi antaa? Etenkin jos monta päivää kulunut?
Miten kävi? Minä sain 14 päivä viestin (ennen konkurssia) että tilaamani tuote on saapunut. Laskulla tilasin tuotteen. Enkö normaalisti tällöin saa tuotetta huomenna?
Laitoin ison tilauksen verkkokauppaan kesälomarahoilla, ja nyt menetän ne kaikki. Ei oo totta!