Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mökkireissut

Mökkihöperön vaimoke
19.07.2016 |

Mieheni käy 4-6 kertaa vuodessa mökkireissuilla kaveriporukkansa kanssa. Ongelmana on se, että kaveriporukkaan kuuluu myös miehen ex-tyttöystävä. Viikonloppuna hän lähtee taas reissulle ja sinne ei ole tulossa kuin muutama kaveriporukan jäsen JA tämä ex-tyttöystävä.En tiedä miten minun tulisi suhtautua asiaan, sillä olen todella mustasukkainen... Onko mustasukkaisuuteni oikeutettua vai tulisiko minun vaan hyväksyä tämä. Olen tavannut tämän ex-tyttöystävän ja hän oli todella törkeä minua kohtaan silloin, ja minulle jäi tunne etteivät tunteet olleet sammuneet ainakaan molemmin puolin...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko porukassa muita naisia kuin tuo ex? Menetkö sinä mukaan?

Vierailija
2/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene mukaan?

Vierailija
4/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perkule jos se mökki on porvoossa

Vierailija
5/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jätti, kenet ka miksi? Miten sinä tutustuit mieheesi?

Vierailija
6/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene mukaan koska en pidä mieheni kaveriporukasta, enkä myöskään haluaisi viettää kokonaista viikonloppua sen exän kanssa mökillä... Ja kyllä siinä on muitakin naisia, koko kaveriporukka pannut toisiaan ristiin...

Vierailija
7/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sielä mies piilottaa prinssinakkiaan exänsä fileiden väliin saunan takana aina kun silmät välttää

Vierailija
8/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jätettiin, kasvoivat kuulemma erilleen. Seurustelivat 4 vuotta. Tutustuimme opiskelupiireissä.

Vierailija
9/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkihöperön vaimoke kirjoitti:

En mene mukaan koska en pidä mieheni kaveriporukasta, enkä myöskään haluaisi viettää kokonaista viikonloppua sen exän kanssa mökillä... Ja kyllä siinä on muitakin naisia, koko kaveriporukka pannut toisiaan ristiin...

Miksi ihmeessä olet sekaantunut tuollaiseen mieheen?

Vierailija
10/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arvelinkin!

Vierailija
11/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkee koko viikonlopun exää kuin tulpatonta mopoa,mutta jos pillua saa en jättäisi minäkään menemättä.

t.M

Vierailija
12/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua touhua. Meillä oli samanlainen porukka jotka kävivät mökillä sen 4 kertaa vuoteen. Ensin viinaa ja sen jälkeen orgiat. Nussittiin ristiin rastiin. Oli mahtavaa. Itse lopetin kun aloin seurustelemaan, mutta monet kävivät ilman puolisojaan. Tuskinpa puolisot tiesivät mitä siellä tapahtui.

Vierailija
13/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä yhteinen harrastus.

Vierailija
14/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies täällä! 👋 olette kaikki väärässä

Vierailija
15/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies menee mökille yksinään. Mutta pistää puhelimen kiinni ja käy naisystävänsä luona. Tätä on tapahtunut jo 6 vuotta. Miehen öinen ajelu on kylällä julkinen salaisuus. Mutta eihän se ole pois minulta. Hän on kuon uusi ihminen mökiltä palattuuaan ladattuaan akkunsa siellä.

Vierailija
16/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies menee mökille yksinään. Mutta pistää puhelimen kiinni ja käy naisystävänsä luona. Tätä on tapahtunut jo 6 vuotta. Miehen öinen ajelu on kylällä julkinen salaisuus. Mutta eihän se ole pois minulta. Hän on kuon uusi ihminen mökiltä palattuuaan ladattuaan akkunsa siellä.

Pudasjärveltä yksi Jouni tekee tuota samaa. 😀

Vierailija
17/20 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen omat bileet käyntiin (tai siltä ainakin pitää näyttää). Mustasukkaisuudelle ei kannata antaa valtaa. Tyttökaverin kanssa jonnekin reissuun ja someen iloisia kuvia, joissa aina taustalla on komea mies. Niin ja puheli kiinni tai et ainakaan vastaa heti, jos mies soittelee. Oma elämä on paras ratkaisu!

Vierailija
18/20 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkihöperön vaimoke kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet sekaantunut tuollaiseen mieheen?

Tämä! Ei tuollaisten miesten kanssa kannata seurustella. 

Vierailija
19/20 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvatko mökkireissut nyt vielä melkein kahdeksan vuotta myöhemmin?

Vierailija
20/20 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:lla menee nyt? Onko ap kuulolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä