Mikä on teidän lempi kuukautenne?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Toukokuu. Koko kesä vielä edessä, mutta on jo valoisaa ja vihreää. Olen syntynyt silloin.
Toukokuu on kukkakuu.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuu. Ihanan kesäistä, mutta ei liian lämmintä, tarkenee sortseillakin, mutta pärjää farkuillakin. Vihreää, kukat kukkii, luonto herää, voisiko parempaa olla. Syntynyt olen alkutalvesta ja se vuodenaika ei ole minun juttuni
Kesäkuu on uintikuu.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuu. Ilma on raikas, vehreys ja vihreys muuttumassa keltaiseksi ja punaiseksi. Syyskuu on aina myös ikään kuin uuden alku niin kuin kouluaikoina konsanaan.
Syyskuu onkin sienikuu.
Vierailija kirjoitti:
Joulukuu: Linnan Juhlat tulee TV 1:ltä suorana lähetyksenä!
Joulukuussa juhlitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuu. Ilma on raikas, vehreys ja vihreys muuttumassa keltaiseksi ja punaiseksi. Syyskuu on aina myös ikään kuin uuden alku niin kuin kouluaikoina konsanaan.
Syyskuu onkin sienikuu.
Mene pois
Tammikuu on paras. Ehkä olen vähän outo, mutta rakastan jäätäviä pakkasia ❄️
Ei kukan täysjärkinen voi pitää talvesta enempää, kuin kesästä. Vaikea ymmärtää ja hyväksyä ajatusta, että on hienompaa, kun kasvit on kuolleet, niitä ei näy, kun ne on lumen peitossa, sen sijaan, että kasvit näkyy ja vihertää. Elämän perusedellytys ne kasvit, mut silti joku valitsee lumen.
Maaliskuu. Ihanat hiihtokelit eikä ole liian kylmä
Toukokuu. Olen syntynyt joulukuussa mutta talven pimeys ahdistaa. Toukokuussa on valoisaa ja luonto herää.
Joulukuu koska joulun aikaan on niin kaunista. Olen syntynyt joulukuussa mutta se ei liity siihen mitenkään että joulukuu on lempparini. Se on lempparini vaikka vihaan kylmää ja talvea!
Tammikuu on pakkaskuu.