Mikä on teidän lempi kuukautenne?
Kommentit (51)
Joulukuu. Rakastan joulua ja pidän talvesta. Erityisen ihanaa on silloin, kun on lunta :-) Itse olen syntynyt helmikuussa.
t. 15v
Lokakuu. Rakastan raikasta syksyä ja syksyn värejä. On ihanaa rentoutua pimeinä iltoina kynttilöiden ja kuuman juoman kanssa. Olen syntynyt joulukuussa.
Toukokuu ja kauniin vihreät pienet koivun lehdet. Kevät yleensäkin, maaliskuun lapsi olen.
Lokakuu. Pimeät illat ja yöt, kahisevia lehtiä ja talven odotusta. Kaunis kuukausi kaiken kaikkiaan. Ja mikä parasta: masennus helpottaa, kun pimeys viimein lähestyy ja alkaa paimentaa ylisosiaalisia ihmisiä neljän seinän sisälle. Silloin olen onnellinen.
En osaa sanoa koska ilmaston muutos. Toistaiseksi olen mielissään vuoden 2012-2013 talvesta.
Loka-marraskuu. Rakastan syksyn tuoksua,alkavaa talvea ja joulun odotusta. Olen syntynyt kesäkuussa, mut en oikeastaan kesästä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Loka-marraskuu. Rakastan syksyn tuoksua,alkavaa talvea ja joulun odotusta. Olen syntynyt kesäkuussa, mut en oikeastaan kesästä välitä.
Sama👍
Elokuu! :-)
Ja kyllä, olen syntynyt elokuussa. Se on loma-aikaa, kypsää kesää.
Syys- ja lokakuu :) Itse olen syntynyt marraskuussa, mutta silloin on jo lumen mahdollisuus, joten se ei ole suosikkini. Inhoan lunta ja pakkasta mutta rakastan jokaista lumetonta kuukautta.
Mikä tahansa kuukausi huhti-syyskuusta. Talvi on hirveää aikaa
Elo-syyskuu. Ehkä syyskuussa kuitenkin parhaat hetket, lukukauden alku. Tuuli on jo syksyinen ja lehdet kellastuu mutta on vielä melko lämmintä. Voi kaivaa nahkahanskat esiin kuun lopussa ja polttaa iltaisin kynttilöitä.
Olen syntynyt tammikuussa.
Toukokuu, koska kesä on vielä edessä ja luonto herää kukoistukseen.
Syntymäpäiväni on heinäkuussa.
Elokuusta tykkään myös, koska silloin illat pimenevät ja alkaa tuntua syksyiseltä, muttei vielä liikaa.
Marraskuu. Ihanaa kun on kylmää ja koleaa, ensilumetkin tulleet jo tuohon aikoihin
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Heinäkuu! Ihanan valoisaa ja lämmintä! Olen täysin kesälspsi vaikkakin olen syntynyt Helmikuussa
Heinäkuussa hellesää sää sää.
Helmikuu on hiihtokuu.
Vierailija kirjoitti:
Elokuu (syyskuu), lämminta mutta jo pimeää. Sieniaika.
Elokuuhun kesä jää.
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuu. Ihanan tyyntä ja keväistä eikä sada vettä
Huhtikuu jo lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Lokakuu ja marraskuu. Tykkään syksystä, vesisateesta, viileistä ilmoista, pimeistä illoista, syysvaatteista, palelevista sormista, kirpeistä aamuista, kynttilöiden polttamisesta.. Olen syntynyt heinäkuussa, mutta inhoan kesää.
Lokakuu on saapaskuu.
Marraskuu taas jäätää maan, maan, maan.
Vierailija kirjoitti:
Helmi-Maaliskuu. Olen laskettelufriikki ja nuo kuukaudet ovat parhaimmat siihen touhuun. Olen syntynyt syyskuun lopulla, enkä pidä syksystä juurikaan.
Maaliskuussa sulaa jää, jää, jää.
Lokakuu ja marraskuu. En juuri välitä kesästä. Olen syntynyt tsmmikuussa