Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuijottelevatko akateemiset miehet rintavakoa?

Vierailija
18.07.2016 |

Vai ovatko liian yleviä ja hienoja moiseen? Osaavatko älynsä voimin niin hillitä viettinsä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä sukuvieteillä varustettuna siinä missä muutkin.

Vierailija
2/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat tuijottaa.

Käyvät myös huorissa, dominalla jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät jos ovat homoja.

Mielestäni olisivat enempi älyttömiä jos eivät katsoisi, jos nainen sellaisen on esille saattanut.

Vaatteet ovat sitä varten että niillä peitetään ne ruumiin alueet joita ei haluta katsottavan.

Vierailija
4/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan !

Vierailija
5/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottamisia en ole jaksanut kytätä, mutta kerronpa, että minua tähän mennessä pahiten ahdistellut henkilö oli juristiopiskelija. Luulisi, että oikeustieteilijä osaisi olla roikkumatta väkisin toisten tisseissä, mutta ei.

Nykyään olen laihtunut sen verran rajusti, että akateemisiakaan tisseissä roikkujia ei tartte pelätä niin paljoa, enää kun ei niitä tissejäkään ole. Mikään ei motivoi painonhallinnassa niin paljon kuin pelkiksi jättihinkeiksi toisten ihmisten silmissä muuttuminen.

6/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelevat silloin kun luulevat, ettei kukaan huomaa :D Takapuolta myös.

Vierailija
7/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla tuijottamatta, mutta vilkuilen niin huomaamattomasti kuin osaan. Jäinkö kiinni?

Vierailija
8/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän olla tuijottamatta, mutta vilkuilen niin huomaamattomasti kuin osaan. Jäinkö kiinni?

Siitä jää aina kiinni.

Vierailija
9/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ovatko liian yleviä ja hienoja moiseen? Osaavatko älynsä voimin niin hillitä viettinsä?

Me käytämme aurinkolaseja. Älykäs ei yritä lakaista viettejään maton alle ja valehdella itselleen.

Vierailija
10/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuijotan. Miten se akateemisuus hillitsisi viettejä ja himoja kun näkee herkulliset munkit ja tissivaon.... ? Siksi kai ne on tyrkylle laitettu.

Kaikkein parasta tietenkin on jos samalla naisella on myös hyvä perä

Vierailija
11/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, mutta niin vahvasti peppumies, että tuijotan sitä puolta enemmän.

Vierailija
12/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä jää aina kiinni.

Ei jää. Joskus katson kassan ohi ja kassaneiti vilkuilee 3 kertaa, että katsonko häntä. Ei ne naisetkaan erehtymättömiä ole.

Vierailija
13/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen siitä jää aina kiinni, kun on aivovammaisia naisia, jotka ajattelevat, että miehet katsovat kaikkia tissejä. No jos epäilee, että mies katsoo joka naista, niin joo, mutta huteja on vain 95%.

Vierailija
14/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ämmä kirjoitti:

Tuijottamisia en ole jaksanut kytätä, mutta kerronpa, että minua tähän mennessä pahiten ahdistellut henkilö oli juristiopiskelija. Luulisi, että oikeustieteilijä osaisi olla roikkumatta väkisin toisten tisseissä, mutta ei.

Nykyään olen laihtunut sen verran rajusti, että akateemisiakaan tisseissä roikkujia ei tartte pelätä niin paljoa, enää kun ei niitä tissejäkään ole. Mikään ei motivoi painonhallinnassa niin paljon kuin pelkiksi jättihinkeiksi toisten ihmisten silmissä muuttuminen.

Olet siis mallia jäätelötissi. Ne eivät kiinnosta.

Vierailija
15/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ne tissivaot burkhan sisään piiloon jos haluatte ettei niitä vilkuilla. Jos namimunkit ovat esillä niin niitä katsovat kaikki säätyyn katsomatta. Ei ne siitä kulu.

M

16/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tuijotan. Miten se akateemisuus hillitsisi viettejä ja himoja kun näkee herkulliset munkit ja tissivaon.... ? Siksi kai ne on tyrkylle laitettu.

Kaikkein parasta tietenkin on jos samalla naisella on myös hyvä perä

Ei, niitä ei ole laitettu tyrkylle sinun tuijoteltavaksesi. Se, että minulla sattuu olemaan isot rinnat, tarkoittaa, että vaikka laitan poolon, kaltaisesi henkilöt kuvittelevat minun laittaneen rintani tyrkylle juuri heitä varten. Newsflash, niitä ei voi jättää kotiin vain aviomiestäni varten. 

Vierailija
17/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijotan !

Olen huomannut tämän. Eräänkin kerran kun vietimme kaunista kesäpäivää porukalla ja kumarruin terassillamme nostamaan jotain...ja tajusin liian myöhään että eräällä akateemisella vieraallamme oli suora näköyhteys avarakaulaisen puseroni sisään (olkoonkin, että minulla oli toppi alla). Jotenkin ällötti. Aikuinen mies ja ei pystynyt YHTÄÄN kontrolloimaan viettejään. Jotenkin surullista, olin kuitenkin toisen miehen vaimo. Kasvaisipa nämä testosteroniorit joskus aikuiseksi.

Vierailija
18/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska minua eivät rinnat ja takamus kiinnosta. Vain vatsa- ja selkämakkaroita.

M21

Vierailija
19/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oispa rintavako,mitä tuijottelisivat.Nää on näitä pienirintasen murheita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi