Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuijottelevatko akateemiset miehet rintavakoa?

Vierailija
18.07.2016 |

Vai ovatko liian yleviä ja hienoja moiseen? Osaavatko älynsä voimin niin hillitä viettinsä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilen. En tuijota.

Vierailija
22/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemista töllötetään ihan kahvilan henkilökunnassa ja huudellaan että "tulisit nyt uudelleen kahville ja lähemmäs että näen sut". Tämä sekä häirintähuutelut tulevat useinmiten vähemmän koulutetuilta, rajoittuneella ajatusmaailmalla ja vähemmän sosiaalisella marinadilla.

Mistä johtuu ettei luonnollista vuorovaikutusta osata tahi ei löydy? Kuiten kin selvästi kiinmostaa. Katsellaan varpaita, vältellään katseita kohdatessa, jossain vaiheessa saattaa juttua sitten pöllähtää ulos. Viimeiatään kun kaveri on lähtöä tekemässä tuleekin kiire.

Kiinalaisesta parturista lähdetään suu vaahdossa huutamaan perään pitkin keskikaupunkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule hölmö naikkönen, ei tyttöset monesti itse pysy nahoissaan, kun miehiä kuolaavat. Siinäkin oli jo yksi merkki kiinnostuksen heräämättömyuteen näiden naisten kohdalla. Jos kontrasti taustaan nähden on sen verran suuri, oma on ongelmasi jos ne eivät pysy piilossa vai tuotko ne tarkoituksella esiin jotta voisit tekovalittaa tänne?

Vierailija
24/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule hölmö naikkönen, ei tyttöset monesti itse pysy nahoissaan, kun miehiä kuolaavat. Siinäkin oli jo yksi merkki kiinnostuksen heräämättömyuteen näiden naisten kohdalla. Jos kontrasti taustaan nähden on sen verran suuri, oma on ongelmasi jos ne eivät pysy piilossa vai tuotko ne tarkoituksella esiin jotta voisit tekovalittaa tänne?

Vierailija
25/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erityisen akateeminen ja vielä kaiken lisäksi urheilullisesti ja kulttuurillisesti sivistynyt. Mutta naisen rinnat ovat jotain semmoista että katson ja katson vieläpä avoimen halukkaasti! Vaikka tämä feministiyhteiskunta pyrkii viemään tietyiltä miehiltä kaiken pois, niin miehen himoa naista kohtaan ne eivät tule viemään. Mutta, älkää välittäkö, en tuijota vihalla tai halveksuvasti, vaan akateemisen miehen arvokkuudella ja halulla...Ja tänään viimeeksi Tampereen kaduilla käännyin usein pyörällä katsomaan pyllyjäkin. Mutta kun nykyajan nuoret naiset on niin hukassa kaiken maailman fitnesbuumeineen niin ei kiinnosta katsoa niin laihoja...

Vierailija
26/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ämmä kirjoitti:

Tuijottamisia en ole jaksanut kytätä, mutta kerronpa, että minua tähän mennessä pahiten ahdistellut henkilö oli juristiopiskelija. Luulisi, että oikeustieteilijä osaisi olla roikkumatta väkisin toisten tisseissä, mutta ei.

Nykyään olen laihtunut sen verran rajusti, että akateemisiakaan tisseissä roikkujia ei tartte pelätä niin paljoa, enää kun ei niitä tissejäkään ole. Mikään ei motivoi painonhallinnassa niin paljon kuin pelkiksi jättihinkeiksi toisten ihmisten silmissä muuttuminen.

Sulla kävi tuuri.

Minäkin odotin että rinnat kutistuu kun paino tippuu. No ei kutistunut. Näyttävät entistä suuremmilta kun muuten olen hoikka mutta rinnat kokoa jätti.

Kuppikoko muuttui 85E -> 70H.

Vierailija
27/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ei, vaan sulla kävi tuuri! Vaikka olitkin jo syntynyt onnellisten tähtien alla kaikesta päätellen... T. Erityisen akateeminen mies

Vierailija
28/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera ämmä kirjoitti:

Tuijottamisia en ole jaksanut kytätä, mutta kerronpa, että minua tähän mennessä pahiten ahdistellut henkilö oli juristiopiskelija. Luulisi, että oikeustieteilijä osaisi olla roikkumatta väkisin toisten tisseissä, mutta ei.

Nykyään olen laihtunut sen verran rajusti, että akateemisiakaan tisseissä roikkujia ei tartte pelätä niin paljoa, enää kun ei niitä tissejäkään ole. Mikään ei motivoi painonhallinnassa niin paljon kuin pelkiksi jättihinkeiksi toisten ihmisten silmissä muuttuminen.

Sulla kävi tuuri.

Minäkin odotin että rinnat kutistuu kun paino tippuu. No ei kutistunut. Näyttävät entistä suuremmilta kun muuten olen hoikka mutta rinnat kokoa jätti.

Kuppikoko muuttui 85E -> 70H.

Ja kyllä vain. Rintojani tuijottavat niin miehet kuin naisetkin. Akateemiset ja duunarit. Duunarit vaan on kovempia kommentoimaan.

T. Edellinen

Vierailija
29/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tuijotan. Miten se akateemisuus hillitsisi viettejä ja himoja kun näkee herkulliset munkit ja tissivaon.... ? Siksi kai ne on tyrkylle laitettu.

Kaikkein parasta tietenkin on jos samalla naisella on myös hyvä perä

Ei, niitä ei ole laitettu tyrkylle sinun tuijoteltavaksesi. Se, että minulla sattuu olemaan isot rinnat, tarkoittaa, että vaikka laitan poolon, kaltaisesi henkilöt kuvittelevat minun laittaneen rintani tyrkylle juuri heitä varten. Newsflash, niitä ei voi jättää kotiin vain aviomiestäni varten. 

Väärin. Kyllä ne on laitettu tyrkylle jo aikojen alussa, sinulla vain ei ole ollut sananvaltaa siihen. Mutta asiaan mennäkseni me akateemiset miehet osaamme ottaa sen nopean vilkaisun ja tallentaa sen jumalaisen näyn muistiin talteen mahdollista muuta käyttöä varten. Näin varmistamme, että n****t eivät saa tilanteesta ylitotetta.

Vierailija
30/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa maantiedon- ja matkakirjoissa näkee valokuvia jossa jonkunviidakkokylän naiset jauhavat jamssia,keräävät polttopuita tai kantavat vettä jossain ruukussas (monet vauvaa selässään) koko yläkroppa paljaana.

Miehet ampuvat jousella saalista viidakosta tai veistävät puunrungosta kanoottia .

Naiset ovat saman majan edustalla kuin miehet ja molemmat miltei ilkosen alasti tai jotkut hameentapaiset lannevaatteet lanteillaan.

Miehet näyttävät keskittyneen töihinsä ja naiset omiinsa, mitään länsimaista 'tissikulttuuria' ei ole havaittavissa kyläaukiolla.

Lapsia on kylläkin paljon ja he tepastelevat leikeissään kanojen ja porsaiden ympärillä ja alkavat jo varhain tulla mukaan kyläyhteisön töihin,kukin tietysti kykyjensä ja voimiensa mukaan.

Viimeksi ruotsalaisen Sten Bergmanin matkakirjan "Paratiisilintujen saarella -kuvauksia tutkimusretkeltä Uudesta Guineasta" (1951) Se oli samalla kuvaus maailman viimeisistä luonnonvaraisista alkuasukasheimoista.

( Nyt taitaa sekin paratiisi olla jo hävinnyt)

Siitä voi päätellä esim. noista alastomuuteen liittyvistä asioista mitä oli ihmisten luonnollinen suhtautuminen seksuaalisuuteen.

Luonnonkansojen miehet eivät vetäydy nurkan taakse 'kihisemään' jos joku nainen(kuten kaikki muutkin) kävelee polttopuukuorma niskassaan rinnat paljaana,eivätkä veistele siitä  näystä vitsejä nuotiolla istuskellessaan...

Heillä on päivän tapahtumista muuta puhuttavaa.

Vierailija
31/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuijotan miesten käsivarsia ja peppuvakoja, jos sattuu näkymään. Iällä ei ole väliä, jos on vielä sopivan timmi, harmaat 60-v. ovat usein viehättävän näköisiä. Olen akateeminen, naimisissa, 34-v. nainen.

Vierailija
32/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoo, mutta 5 sekunnin päästä sen jo unohtaa. Eli turhaan tuotte sitä tissivakoanne esille, ei siihen oikeasti ketään kiinnitä huomiota kuin sen lyhyen hetken ajan, eikä siinä hetkessä ehdi naimisiinkaan.

Vierailija
33/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, kaikki

Vierailija
34/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tuijotan miesten käsivarsia ja peppuvakoja, jos sattuu näkymään. Iällä ei ole väliä, jos on vielä sopivan timmi, harmaat 60-v. ovat usein viehättävän näköisiä. Olen akateeminen, naimisissa, 34-v. nainen.

Ennenkuulumatonta, täytyy olla Porvoosta!

35/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijota. Tykkään pienistä rinnoista ja tuijotan mielummin silmiin

Vierailija
36/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Tissiseksikulttuuri' ei ole luonnonmukaista vaan ihan  länsimainen 'hypetys'- luomus. Ei sitä kukaan luonnostaan osaisi kaivata,se vain  opitaan täällä kulttuuristen  tabujen kautta ja sille ja sen näkemiselle  ehdollistutaan.

Vierailija
37/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tuijota, eivät myöskään pane. Akateemisuus suojaa kaikelta.

Vierailija
38/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenkuulumatonta, täytyy olla Porvoosta!

Porvoolainen porvoolaisen tuntee! ei vaan, taidat olla ironinen käänteisprovo.

Vierailija
39/41 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jhryt

Vierailija
40/41 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Tissiseksikulttuuri' ei ole luonnonmukaista vaan ihan  länsimainen 'hypetys'- luomus. Ei sitä kukaan luonnostaan osaisi kaivata,se vain  opitaan täällä kulttuuristen  tabujen kautta ja sille ja sen näkemiselle  ehdollistutaan.

Mikä ihmeen "tissiseksikulttuuri"?

Naisen rintojen fetisointi ensisijaisesti viettelyn ruumiinosiksi.

(...mitä ne siis ensisijaisesti eivät millään eläinlajeilla, tai siis välttämättä maailman  kaikilla ihmisyhteisyhteisöilläkään ole olleet , vaan liittyvät (...niillä ja heillä ) toiminnallisella funktiollaan vain poikasten, tai jälkikasvun  ruokintaan )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi