Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet aina vaativat/olettavat...

18.07.2016 |

...että seksiä harrastettaessa naisen tulee ottaa suihin mutteivät itse aio nuolla naista? Mulle on nyt muutaman kerran käynyt niin yhden yön hoitojen kanssa, että pyytävät imemään eivätkä sitten itse anna mulle suuseksiä. Ärsyttää.

Kommentit (28)

21/28 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa sanot aina ja jo ensimmäisessä lauseessa tämä lieventyy pariin kertaan. Olisko siis niin, että näin on käynyt viimeaikoina ja sen tuoma harmistus värittää nyt mielipidettäsi koko miessukukunnasta?

Arvaat varmaan, että tässä on mieltymyksiä laidasta laitaan tuossa n. 3,5 miljardin ihmisen otoksessa, josta puhut.

Uskallan esittää näin rohkean väitteen, koska olen itse mies ja olen mielelläni antavana osapuolena oraalissa, jopa suuresti nautin siitä.

Jos nyt vieläkin pysyt kannassasi, niin jatkossa sitten:

"Miksi kaikki miehet, paitsi se yksi av-palstalainen..."

:-)

Vierailija
22/28 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ei koskaan ota suihin? Itse nuolen kyllä mielelläni, mutta useampi nainen ollut, jotka eivät itse ime. En ole kyllä koskaan keltään pyytänytkään.

Näinhän tämä toimii. Jos toinen ei osaa ajatuksiani lukea, se on tyhmä. Ja kun muutamaa on yhden kerran kokeillut, niin tietää mitä kaikki aina tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin työ ja sitten hupi. kun pidetään tuote-esittelyjä, niin ensiksi esitellään tuotteet ja sitten kahvitellaan. kun seuraava kerran olet yhdelillan panon kanssa, sanot hänelle, että voit ottaa suihin, jos hän ensiksi ottaa sinulta suihin. kun toinen on ottanut sinulta suihin, niin sitten toisen osapuolen voit palkita ottamalla häneltä suihin.

Vierailija
24/28 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä aina vaadi tai oleta. Ei tulisi mieleenkään nuolla baarihoidon pillua ja en myöskään vaadi imemistä.

Vierailija
25/28 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kauhistelevat sitä kun joku pyytää, mutta omalla kohdallaan olettavat saavansa pyytämättä...

Vierailija
26/28 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

...että seksiä harrastettaessa naisen tulee ottaa suihin mutteivät itse aio nuolla naista? Mulle on nyt muutaman kerran käynyt niin yhden yön hoitojen kanssa, että pyytävät imemään eivätkä sitten itse anna mulle suuseksiä. Ärsyttää.

En yhden yön hoitoa ikinä nuolisi ilman suojaa, joku dental dam tms., mutta en kyllä kanna semmoisia mukanani. Tautiriskit aivan eri kuin suihinotossa, tutki itse jos et jo tiennyt tätä.

Niin, ja hanki suhde, semmoisen miehen kanssa joka välittää sinusta.

Tautiriskit ovat kyllä aivan samat kuin suihinotossa.

Vierailija
27/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

En yhden yön hoitoa ikinä nuolisi ilman suojaa, joku dental dam tms., mutta en kyllä kanna semmoisia mukanani. Tautiriskit aivan eri kuin suihinotossa, tutki itse jos et jo tiennyt tätä.

Niin, ja hanki suhde, semmoisen miehen kanssa joka välittää sinusta.

Tautiriskit ovat kyllä aivan samat kuin suihinotossa.

No ei todellakaan ole, miehelle.

Vierailija
28/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällainen tylsä täti-ihiminen, mutta en satunnaisen kanssa alkais nuolekeleen/imemään tartuntariskin takia. Puolin ja toisin koska kumi ällöttää tässä asiassa siis kirjaimellisesti oksettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän