Miksi miehet aina vaativat/olettavat...
...että seksiä harrastettaessa naisen tulee ottaa suihin mutteivät itse aio nuolla naista? Mulle on nyt muutaman kerran käynyt niin yhden yön hoitojen kanssa, että pyytävät imemään eivätkä sitten itse anna mulle suuseksiä. Ärsyttää.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ne yhden yön hoidot. Oksettaa tuollainen.
En lopeta koska mäkin haluan joskus seksiä. Perkele.
Kai olet avannut suusi ja sanonut että reilua olisi tehdä vastapalvelus?
Ei kaikki. Mä en tykkää suikkareista.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Jos eivät itse tajua että kuuluu hyviin tapoihin tehdä myös vastapalvelus.
Mä olen eri mieltä, tai sitten on käynyt tuuri. Jokaikinen on halunnut nuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Jos eivät itse tajua että kuuluu hyviin tapoihin tehdä myös vastapalvelus.
Ja tässä taitaa olla syy mikset saa suuseksiä. Seksissä ei ole mikään häpeä sanoa mitä haluaisi.
EI JUMALAUTA SAMA ALOITUS KUIN EILEN, MENE YLILAUDALLE TAI JOTAIN. T MIES
Tekstisi perusteella vaikutat vähän nuorelta ja naiivilta, mutta eihän yhdenyönjutun sukupuolielimeen mennä suulla koskemaan... Ei koskaan tiedä, mitä tauteja siellä on. Oma vikasi on, jos menet munaa imemään.
Pesisit joskus paikkasi ja hoitaisit hiivasi, niin voisi käydä säkä. Itse en ikinä nuole naista, jos nainen on epäsiisti, puoliksi "juustoissa" tai jalkoväli pahanhajuinen. Jos on puhdas ja KARVATON nainen, niin silloin nuolen mielelläni.
kirjoitti:
...että seksiä harrastettaessa naisen tulee ottaa suihin mutteivät itse aio nuolla naista? Mulle on nyt muutaman kerran käynyt niin yhden yön hoitojen kanssa, että pyytävät imemään eivätkä sitten itse anna mulle suuseksiä. Ärsyttää.
En yhden yön hoitoa ikinä nuolisi ilman suojaa, joku dental dam tms., mutta en kyllä kanna semmoisia mukanani. Tautiriskit aivan eri kuin suihinotossa, tutki itse jos et jo tiennyt tätä.
Niin, ja hanki suhde, semmoisen miehen kanssa joka välittää sinusta.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
En yhden yön hoitoa ikinä nuolisi ilman suojaa, joku dental dam tms., mutta en kyllä kanna semmoisia mukanani. Tautiriskit aivan eri kuin suihinotossa, tutki itse jos et jo tiennyt tätä.
Niin. Niitä suhteita kun ei noin vain "hankita."
Ääliö aloittaja, taas yksi pikkulikka joka olettaa jotta Miehet ovat ajatustenlukijoita.. =DD
Ps. eivät naisetkaan ole vaikka niin olisi kiva ajatellakkin, luulonne ei ole aina faktoja.. =)
Liskomies kirjoitti:
Pesisit joskus paikkasi ja hoitaisit hiivasi, niin voisi käydä säkä. Itse en ikinä nuole naista, jos nainen on epäsiisti, puoliksi "juustoissa" tai jalkoväli pahanhajuinen. Jos on puhdas ja KARVATON nainen, niin silloin nuolen mielelläni.
Mistäs sinä mun juustoista/karvoista tiedät?
Miksi mies olisi vastuussa orkuistasi?
Vierailija kirjoitti:
Jos tänään tulisi "parempia" vastauksia.
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tänään tulisi "parempia" vastauksia.
En ole ap.
Olen ap enkä käynyt täällä eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Niin. Niitä suhteita kun ei noin vain "hankita."
Totta, se vaatii paneutumista, panostamista ja sitkeyttä. Lisäksi pitää ymmärtää ja hyväksyä että saat komeamman miehiin seksiin kun suhteeseen. Valintoja, valintoja.
Vaihtoehtoisesti voit varmaan tehdä vaihtokaupat tuon kanssa:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2614998/etsin_naista_jonka_pyllynreikaa_…
Eiköhän suostu vähän etupuoleltakin lipaisemaan, jos annat sen jälkeen takapuoleltakin :p
Vierailija kirjoitti:
Eikös tosimies anna naiselleen orkut panemalla? Tai sitten mun kohdalla on vaan käynyt hyvä tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tosimies anna naiselleen orkut panemalla? Tai sitten mun kohdalla on vaan käynyt hyvä tuuri.
Ei valitettavasti ole miehestä tuo kiinni, jos panemisella tarkoitat pelkästään yhdyntää ilman sormilla avustamista klittan kohdalta. Noin kolme neljäsosaa naisista ei saa orgasmia pelkän yhdynnän avulla vaan tarvitsevat muutakin kiihoitusta.
Tosimies ottaa tuon tiedon huomioon eli ei usko kyrpänsä kaikkivoipaisuuteen. Seksissä pitää osata ottaa toisen tarpeet huomioon jos haluaa jatkossakin harrastaa seksiä samaisen henkilön tai tämän kaveripiiriin ja tuttuihin kuuluvien kanssa. Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas.
Joskus naisilla on valitettavasti tapana näytellä orgasmia saadakseen miehen lopettamaan panemisen. Se ikävästi vahvistaa "panomiehen" käsitystä omasta erinomaisuudestaan silloinkin, kun siihen ei todellakaan olisi tarvetta.
Lopeta ne yhden yön hoidot. Oksettaa tuollainen.