Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks mun tukka on aina kuin variksenpelättimellä??

Vierailija
18.07.2016 |

Ois aika kivaa, jos tukka ois edes joskus siistin näköinen, mutta se on aina tälläinen (paitsi 3x ohuempi).
http://www.gossipcop.com/wp-content/uploads/2013/05/article-bynes5-0523…

Varsinkin otsis... hikinen klimppaantunut ja sojottava. Sitten kun jää illalla pesemättä, niin aamulla on kuin uitettu koira karvat silmillään. Aaaargh, en kestä, miks kaikilla muilla on siistit hiukset :-/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hiukset pitää olla pestyt ja laitetut, jos haluaa, että ne näyttää siistiltä.

Vierailija
2/4 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti niin, että hiuksia pitää oppia hoitamaan hiustyypin mukaisesti. Ja kun sanon "hoitaa", en tarkoita, että pitäisi käyttää kymmentä hiustuotetta ja omistaa elämänsä hiusten hoidolle, vaan esim. tietää, mikä aine sopii omien hiusten pesuun, miten hiukset kannattaa kuivata ja milloin pestä. Esim. mulle sopii oliiviöljysaippua ja vapaa kuivatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin hiukset pitää olla pestyt ja laitetut, jos haluaa, että ne näyttää siistiltä.

Siis vaikka ne olisi pesty ja "laitettu" niin ne näyttää 10min päästä tolta ja sit kun ne on pesemättömät niin ne on ihan jäätävät... 

Vierailija
4/4 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Noi on melkein kuin mun hiukset. Mulla vaan on tummemmat. Lisäksi paksut ja vähän luonnonkiharat. Siloittavilla hoitoaineilla yritän saada suttuisuutta kuriin. Ja säännöllisillä kampaamokäynneillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi