Onko Joey Tribbiani mielestäsi komea?
Kommentit (22)
Nuorena oli, ei tietenkään enää. Siis se näyttelijä.
No on se sillai söpö mutta ei mun tyyppiä.
Oli se nuorena söpö. Siis se näyttelijä.
Chandler oli paljon kuumempi ja persoonakin miellytti enemmän.
Onhan tuo lutuinen
Ei tota rumanakaan voi pitää mutta niin kaukana omasta miesmaustani etten osaa pitää komeanakaan. Toinen samanlainen on George Clooney.
Niin kauan kun ei käyttäisi suutaan muuhun kuin minun nuolemiseen, olis ok.
Älyllisesti yksinkertainen hölösuu on turn off
Todella hyvännäköinen ainakin Frendien kassa kaudessa. Kulahti kyllä suht nopeasti, mutta pysyi silti ihan sööttinä.
Tuo myönsi, että värjäsi tukkaansa tummaksi jo frendien aikaa ysärillä. Tukka harmaantui jo nuorena.
En tunne henkilöä, niin vaikea sanoa. Mulle viehätysvoima syntyy ihmisestä kokonaisuutena.
Joeyn luonne sarjassa on aika kaukana siitä, mistä pidän. Tuollaisenaan jäisi kaveritasolle, vaikka häneltäkin herkkä puoli löytyy. Jos luonne olisi erilainen, paketti voisi olla ihan hyvä.
Ei ole. Hahmon tyhmyys on suorastaan vastenmielistä ja ulkonäkö ehkä jotain nelosen tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo myönsi, että värjäsi tukkaansa tummaksi jo frendien aikaa ysärillä. Tukka harmaantui jo nuorena.
Noi tummahiuksiset joilla karhea hiuslaatu harmaantuvat tosi nuorena. Esim. Eva Longoria ja Hilaria Baldwin myös kertoneet että ovat päälle kolmekymppisestä joutuneet käymään värjäämässä juurikasvun kerran viikossa.
Joey oli lähinnä söpö.
Mutta nyt vanhempana Matt LeBlanc on komea ja karismaattinen. Harmaantuneena.
Nuorena upea, mutta Matt LeBlancin "prime" oli oikeastaan jo ennen Frendejä. On selvästi tätä ihmistyyppiä, joka vanhenee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi tummahiuksiset joilla karhea hiuslaatu harmaantuvat tosi nuorena. Esim. Eva Longoria ja Hilaria Baldwin myös kertoneet että ovat päälle kolmekymppisestä joutuneet käymään värjäämässä juurikasvun kerran viikossa.
Hillary nyt valehtelee niin paljon kuin ehtii.
Ei varsinaisesti "tyyppiäni" mutta ihan OK, etenkin nuorempana.