Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Eksät hyppivät silmille", lottovoittajankin ongelmia

Vierailija
18.07.2016 |

Haluaisitko miehen takaisin jos hän yhtäkkiä voittaa lotossa neljä miljoonaa?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016071821925246_uu.shtml

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eksästäni muuttuisi miljonääri, se ei muuttaisi mitään. Mikään raha ei korvaisi sitä, miten huonosti hän kohteli. Jäisin riemusta kiljuen nykyiseen suhteeseeni.

Vierailija
2/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan alkaisi soittelemaan exälle, vaikka oisi voittanut kuinka paljon tahansa. Luettuani ton jutun jäi kyllä vähän yksinkertainen kuva koko lottovoittajasta. Itse on ensin myötävaikuttanut siihen, että voitosta tiedetään ja sitten ihmetellään ongelmia.

Kanarialle asti pitänyt muuttaa ja tympeältä tuntuu. Jaajaa. Ettei vain olisi lottomiljonääri itse soitellut exiänsä läpi ja kertonut muuttuneesta taloudellisesta tilanteestaan ja kun exät eivät olekaan tästäkään huolimatta lämmenneet -> soitto iltapäivälehdille. Kaikille raha ei sovi. Eikä julkisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa exän olla

Vierailija
4/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haku sillä on päällä edelleen... vai että on exiä aivan häiriöksi asti. No, jokaisella on omat ongelmansa.

Vierailija
5/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö jostain tuo IltaSanomien alkuperäinen juttu? IL sanoo että juttu on julkaistu IS:ssa mutta eipä löydy vaikka kuinka hakee.

Vierailija
6/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan hänet takaisin joka tapauksessa. Jos voittaisi lotossa niin tuskin siitä mistään kuulisin.

Vierailija
7/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken oleellisen suomalaisista naisista.

Vierailija
8/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän tuosta, että ukolla on ollut valtava tarve "esitellä" kaikille lottovoittoaan. Varmasti on soitellut entiset läpi ja kertonut, että ähäkutti nyt olen rikas. Nyt sitten itkee yksinäisyyttään kanarialla. Uutinenkin oli melkein kuin seuranhakuilmoitus. On edelleen ilman rakasta... Just joo.

Vierailija
9/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa ongelmaa ihan ilman lottovoittoakin.

Vierailija
10/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppii silmille? Siis riehuu ja haastaa riitaa? No, esileikkinsä kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän