"Eksät hyppivät silmille", lottovoittajankin ongelmia
Haluaisitko miehen takaisin jos hän yhtäkkiä voittaa lotossa neljä miljoonaa?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016071821925246_uu.shtml
Kommentit (10)
No en todellakaan alkaisi soittelemaan exälle, vaikka oisi voittanut kuinka paljon tahansa. Luettuani ton jutun jäi kyllä vähän yksinkertainen kuva koko lottovoittajasta. Itse on ensin myötävaikuttanut siihen, että voitosta tiedetään ja sitten ihmetellään ongelmia.
Kanarialle asti pitänyt muuttaa ja tympeältä tuntuu. Jaajaa. Ettei vain olisi lottomiljonääri itse soitellut exiänsä läpi ja kertonut muuttuneesta taloudellisesta tilanteestaan ja kun exät eivät olekaan tästäkään huolimatta lämmenneet -> soitto iltapäivälehdille. Kaikille raha ei sovi. Eikä julkisuus.
Haku sillä on päällä edelleen... vai että on exiä aivan häiriöksi asti. No, jokaisella on omat ongelmansa.
Löytyykö jostain tuo IltaSanomien alkuperäinen juttu? IL sanoo että juttu on julkaistu IS:ssa mutta eipä löydy vaikka kuinka hakee.
Haluan hänet takaisin joka tapauksessa. Jos voittaisi lotossa niin tuskin siitä mistään kuulisin.
Kertoo kaiken oleellisen suomalaisista naisista.
Näkeehän tuosta, että ukolla on ollut valtava tarve "esitellä" kaikille lottovoittoaan. Varmasti on soitellut entiset läpi ja kertonut, että ähäkutti nyt olen rikas. Nyt sitten itkee yksinäisyyttään kanarialla. Uutinenkin oli melkein kuin seuranhakuilmoitus. On edelleen ilman rakasta... Just joo.
Mulla on samaa ongelmaa ihan ilman lottovoittoakin.
Hyppii silmille? Siis riehuu ja haastaa riitaa? No, esileikkinsä kullakin.
Jos eksästäni muuttuisi miljonääri, se ei muuttaisi mitään. Mikään raha ei korvaisi sitä, miten huonosti hän kohteli. Jäisin riemusta kiljuen nykyiseen suhteeseeni.