Mikä on Helsingissä hyvä yökerho 30-40-vuotiaille seuranhakuun? Kysyy nainen joka ei käy yökerhoissa
Onko täällä paikkaa, jossa olisi toivoa törmätä sellaisiin miehiin joita ei myöskään se bilehileily niin kiinnosta, kunhan haluavat laajentaa tuttavapiiriään ja ehkä törmätä hyvään kumppaniehdokkaaseenkin? Olen aikaisemmin oikeastaan pelkästään nettideittaillut ja oikein hyvällä menestyksellä, mutta nyt tuntuu että voisin vaikka kerran elämässäni käydä vähän ulkonakin.. ;) Olen vain ihan pihalla siitä, mikä olisi kiva paikka käydä.
Olen aika uraorientoitunut, luovalla alalla mutta fiksu ja seurustelin aiemmin DI:n kanssa, vapaavalintaisesti lapseton (mutta lapsista pitävä enkä ole lapseton fanaattisesti), ja kumppanissa kiinnostaa ensisijaisesti henkinen yhteensopivuus. Sinkkuuntunut vuosi sitten.
Kommentit (21)
Tarkoitin tietenkin, että voisin kerran elämässäni alkaa käydä ulkona, ja jatkaa sen verran että joko mies löytyy tai kyllästyn muuten.
Missä te ikäiseni sinkkumiehet käytte?
ap
haluat siis että reittäsi nylkytetään ja persettäsi puristellaan julkisella paikalla, klo 2 aikoihin saat kännisiä ehdotuksia ja kolmelta olet tunnin odottamassa pettyneenä kotimatkaa. Heräät aamukahdeksalta kun naapuri alkaa kiinnittämään taulua seinään, olo on kurja aina iltaviiteen asti. Et tiedä mitä tekisit, yrität kehitellä jotain olematonta pariksi tunniksi että pääsisit nukkumaan. Nukkumisesta ei kuitenkaan tule mitään, ja seuraavana päivänäkin vielä vituttaa.
Tuhlasit näin elämästäsi kaksi päivää ja tuloksena oli vain vitutusta, kannattiko?
Minä menisin Teatteriin tai Storyvilleen. Muissa en ole käynyt. Olen. 40 v nainen ja noissa paikoissa tyylikkäät miehet ovat lähestyneet.
Nettideittaillut hyvällä menestyksellä? Olet siis suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
haluat siis että reittäsi nylkytetään ja persettäsi puristellaan julkisella paikalla, klo 2 aikoihin saat kännisiä ehdotuksia ja kolmelta olet tunnin odottamassa pettyneenä kotimatkaa. Heräät aamukahdeksalta kun naapuri alkaa kiinnittämään taulua seinään, olo on kurja aina iltaviiteen asti. Et tiedä mitä tekisit, yrität kehitellä jotain olematonta pariksi tunniksi että pääsisit nukkumaan. Nukkumisesta ei kuitenkaan tule mitään, ja seuraavana päivänäkin vielä vituttaa.
Tuhlasit näin elämästäsi kaksi päivää ja tuloksena oli vain vitutusta, kannattiko?
Tämän pohjalta taidankin hoitaa juoksuni lähtemällä jo ennen kahta taksijonoon. Ei tarvitse sietää loppuillan nylkytyksiä ja jonokin on lyhyempi? Olen kuitenkin kumppania etsimässä, en irtoseksiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nettideittaillut hyvällä menestyksellä? Olet siis suhteessa.
Löysin netin kautta miehen, jonka kanssa viihdyimme yhdessä 13 vuotta. Nyt sinkkuna, erottiin muusta syystä kuin siksi että suhde olisi ollut huono tai rakkaus loppunut.
Olen tuota nettideittailua ja Tinderiäkin harkinnut, mutta kun äskettäin vaihdoimme kuulumisia tämän eksäni kanssa, hän kertoi että meno on muuttunut tosi paljon pinnallisempaan suuntaan niistä ajoista kun me tapasimme. Itselläni ei ole koskaan omaa deittiprofiilia ollutkaan (tai on ollut tyhjä sellainen), vaan olen vain ottanut yhteyttä miehiin joilla on ollut kiinnostava profiili. Tämä siksi että en tykkää saada vääränlaista huomiota vääriltä miehiltä, ja ilmeisesti naisille sitä tulee jos laittaa kuvia itsestään.
Tosin kaipa sitä baareissakin tulee, ja siksi kysynkin mikä olisi sellainen fiksumpien ihmisten paikka, jossa voisi käydä vähän katselemassa minkämoisia miekkosia sitä juoksenteleekaan vapaana.
ap
Mummotunneli, kesällä paljon porukkaa. Ikähaarukka laaja. Ihmiset iloisesti kesäfiiliksissä.
Vierailija kirjoitti:
DTM on paras.
Itse asiassa Lost&Found oli suosikkini silloin muinoin, kun jaksoin vielä käydä ulkona.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mummotunneli, kesällä paljon porukkaa. Ikähaarukka laaja. Ihmiset iloisesti kesäfiiliksissä.
Varmasti tyhmä kysymys, mutta mikä tää on?? :D
ap
Kesätapahtumat ympäri Suomea, m Jazzin. Muitakin on Löyly,Hernesaari,mummotunnneli. Paikkoja on kesäisin loputtomiin.
Storyville on vanhempaan makuun mukava paikka. Pe-la neljään asti auki, vaikkei varsinainen yökerho olekaan.
Ja tarjonta on sellaista fiksua, "tasokasta" miestä. Jazz ei viehätä WT-retkuja.
Mummotunneli,kuja ulkona, Aleksin ja Espanjan välissä, ravintola Rafaellon vierestä sisään. Heinäkuussa joka päivä menoa,livemusiikkia ja bileet alkaa jo kello kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Storyville on vanhempaan makuun mukava paikka. Pe-la neljään asti auki, vaikkei varsinainen yökerho olekaan.
Ja tarjonta on sellaista fiksua, "tasokasta" miestä. Jazz ei viehätä WT-retkuja.
Muuten hyvä, mutta onkohan tuolla väki turhankin.. konservatiivista? Käykö siellä paljon kolmekymppisiä? Jostain syystä itselläni on kuva, että olisi yli 40-vuotiaiden paikka - ainakin henkiseltä iältään. ;)
ap
Nyt vaan liikkeelle, mummotunneliin ja siitä sitten Story Villen. Otat kaverin mukaan,hauskempi kiertää kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Jazz-musiikkiko se paljastaa tason? Olen 70-luvun puolivälissä syntynyt, ja aika vähän olen törmännyt ikäluokkani ihmisissä sellaisiin, jotka kuuntelisivat jazzia. Mutta olen kai sitten liikkunut vain wt-porukoissa...
Vierailija kirjoitti:
Minä menisin Teatteriin tai Storyvilleen. Muissa en ole käynyt. Olen. 40 v nainen ja noissa paikoissa tyylikkäät miehet ovat lähestyneet.
Storyville on ihan hirveä lihatiski. Siellä "uramiehet" kourii naisten takamuksia järkyttävässä humalassa. Jos löydät jonkun miehen, joka ei ole kaatokännissä, olet törmännyt portsariin.
Käydä kerran ulkona ja löytää mies. #vainnaistenelämää