Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hillittömään väsymykseen jotain vitamiinia tms??

28.02.2006 |

Olen rv 8+1, ja väsymys (ja pahoinvointi) on aivan tolkutonta. Väsymystä lisää töissä käynti, 1 v 3 kk vilkas esikoinen ja liian aikaiset heräämiset (kiitos esikoisen..)

Onko teillä jollain tietoa, voisinko napsia jotain vitamiinia (muuta kuin Minisunia) tms tähän väsymykseen? Voikohan niitä tv:ssäkin mainnostettavia Ginseng (tai joku sellainen?) ottaa raskaana olevakin?

Ulkoiltua tulee kahden koiran ja hevosen takia. Väsymys ei vaan hellitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip!Oon jo viikolla 30 mutta...Tutulta kuulostaa, olin itse ihan kaameen väsynyt alkuaikoina...pääasiassa varmaan päivittäisen oksentamisen takia. Ostin sitten apteekista odottaville äideille räätälöidyn Multitabs 2+ - monivitamiinivalmisteen ja johan alko näyttää valosammalta=) Yhdessä purkissa on kaikki, mitä raskausaikana tarvii, kuhan popsii vielä rautaa lisäksi (se hemoglobiini kun tuppaa kaikilla odottavilla laskeen ja se myös väsyttää). Imuroi tuoremehua oikein urakalla ja sit vielä paljon hedelmiä...näillä eväillä ainakin oma olo koheni. Mutta jaksamista ja veikeitä odotuspäiviä!

Vierailija
2/3 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös syönyt ko vitamiineja raskauden alusta saakka. Aluksi söin yhden tabun, mutta lokakuun alusta saakka olen syönyt 2kpl/pvä niin ei tarvitse syödä erikseen D-vitamiinia. Rautaa en ole erikseen tarvinnut vaan hemoglobiini pysynyt hyvänä.

Sport75 rv 39+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessakin väsymys on merkki äidille, että pitää levätä ja malttaa pysähtyä. En usko, että hormonaaliseen väsymykseen auttaa vitamiinit.