Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet uhriutuvat ja syyttävät naisia

Vierailija
17.07.2016 |

jos eivät saa naista?

Kommentit (25)

21/25 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen tunteilla ei ole väliä ja miksi ei saisi kertoa mikä ottaa päähän netissä?

No siksi, kun ei ole reilua syyttää toisia omasta pahasta olostaan, jos toiset eivät siihen ole syyllisiä

Taikinakäsi kertomassa taas totuuksiaan. Vaihda edes nikkiäsi.

Et sitten kyllästy itseesi? Olet rehellisesti aivan vitun ällöttävä kusipää. Onneksi elämäsi on perseestä :D Ansaitset sen!

Vierailija
22/25 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia kirjoitti:

Nykyaika suorastaan kannustaa ihmisiä uhriutumaan ja etsimään syntipukkeja itse aiheuttamilleen ongelmille peiliin katsomisen ja ryhdistäytymisen sijasta. Länsimaiset ihmiset ottavat yhä vähemmän vastuuta omista tekemisistään ja syyttävät kaikesta yhteiskuntaa, kapitalismia, rasismia, patriarkaattia tai muuta vastaavaa. Sama ilmiö kyseessä.

Miten naisettomuus on itse aiheutettu ongelma? Mitkä ovat ne haitalliset teot, jotka johtavat naisettomuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyydia kirjoitti:

Nykyaika suorastaan kannustaa ihmisiä uhriutumaan ja etsimään syntipukkeja itse aiheuttamilleen ongelmille peiliin katsomisen ja ryhdistäytymisen sijasta. Länsimaiset ihmiset ottavat yhä vähemmän vastuuta omista tekemisistään ja syyttävät kaikesta yhteiskuntaa, kapitalismia, rasismia, patriarkaattia tai muuta vastaavaa. Sama ilmiö kyseessä.

Miten naisettomuus on itse aiheutettu ongelma? Mitkä ovat ne haitalliset teot, jotka johtavat naisettomuuteen?

Miten se on naisten syy jos joku mies ei kelpaa kellekään?

Vierailija
24/25 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heluna oppinut multipeukutuksen läskisormillaan?

25/25 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heluna oppinut multipeukutuksen läskisormillaan?

Onko liian kova paikka todeta, että muutkin huomaavat ongelmasi?