Miksi jotkut miehet uhriutuvat ja syyttävät naisia
Kommentit (25)
Lyydia kirjoitti:
Nykyaika suorastaan kannustaa ihmisiä uhriutumaan ja etsimään syntipukkeja itse aiheuttamilleen ongelmille peiliin katsomisen ja ryhdistäytymisen sijasta. Länsimaiset ihmiset ottavat yhä vähemmän vastuuta omista tekemisistään ja syyttävät kaikesta yhteiskuntaa, kapitalismia, rasismia, patriarkaattia tai muuta vastaavaa. Sama ilmiö kyseessä.
Miten naisettomuus on itse aiheutettu ongelma? Mitkä ovat ne haitalliset teot, jotka johtavat naisettomuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Lyydia kirjoitti:
Nykyaika suorastaan kannustaa ihmisiä uhriutumaan ja etsimään syntipukkeja itse aiheuttamilleen ongelmille peiliin katsomisen ja ryhdistäytymisen sijasta. Länsimaiset ihmiset ottavat yhä vähemmän vastuuta omista tekemisistään ja syyttävät kaikesta yhteiskuntaa, kapitalismia, rasismia, patriarkaattia tai muuta vastaavaa. Sama ilmiö kyseessä.
Miten naisettomuus on itse aiheutettu ongelma? Mitkä ovat ne haitalliset teot, jotka johtavat naisettomuuteen?
Miten se on naisten syy jos joku mies ei kelpaa kellekään?
Heluna oppinut multipeukutuksen läskisormillaan?
Vierailija kirjoitti:
Heluna oppinut multipeukutuksen läskisormillaan?
Onko liian kova paikka todeta, että muutkin huomaavat ongelmasi?
Et sitten kyllästy itseesi? Olet rehellisesti aivan vitun ällöttävä kusipää. Onneksi elämäsi on perseestä :D Ansaitset sen!