Kaikenlaisiin uusiin hullutuksiin ihmiset lankeaa niin kuin tämä pokemon juttu.
Ihmiset ovat kuin sopuleita jotka seuraavat päättömästi kaikkea uutta. Kertoo muuten heidän tyhmyydestään.
Kommentit (29)
Ei hävetä! :) T: 50 kilsaa/ monta tuntia pihalla Pokemonin ansiosta viikossa kävellyt Sopulimon
Miehen kanssa hauska yhteinen harrastus, oltiin ala-asteella kun Pokémon oli kuuma juttu. Kyllä parantaa vuosia sitten jo laimennutta seksuaalista jännitettä kun illalla sängyssä vertaillaan kummalla on parempi pokesaalis. Myös hyötyliikuntaa ennen inhonnut ukko on innostunut kävelemään, ja lähtee lenkille mukaan. Hauska villitys!
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kiva juttuhan tää on. Nuoret lähtee ulos, yksin tai kavereiden kanssa ja aika kuluu ihan huomaamatta ja askelia kertyy. Itse asiassa itsekin haluisin kävelylenkillä metsästää niitä, mutta en kehtaa Äiti44v.
Miksi et? Olen harkinnut pelin asentamista.
t. Mummo 60 v
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kuin sopuleita jotka seuraavat päättömästi kaikkea uutta. Kertoo muuten heidän tyhmyydestään.
Ei.
Mutta kirjoituksesi kertoo omasta näköalattomuudestasi, tyhmyydestäsi, kapeakatseisuudestasi, kyvyttömyydestäsi reagoida muutoksiin ja haluttomuudestasi elää hetkessä ja tarttua mahdollisuuksiin.
Hauskaa loppuelämää vaan! *tirsk*
Miksi nää tätä vastaan olevat luulee että pokemon go:ta pelaavat ei mene ulos muuten? :D
jokainen kännykkää katsova leimataan pokemonpelaajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ottaako AP:ta mahdollisesti päähän, kun ei itse pysty innostumaan uusista jutuista?
Ap saattaa yhtä hyvin olla aktiivinen, liikkuva ihminen joka ei tarvitse lapsellista kännykkäpeliä lähteäkseen kotisohvalta.
Itse ymmärrän hyvin ettei aikuinen jaksa innostua jostain peleistä. 7v poikani tykkää tuosta ja sen kyllä ymmärrän, lastenhan kuuluu leikkiä.
Haha, mä oon kulkenut naama luurissa jo vuosikaudet kun geokätköilen ;) Poket tuntuu vähän lapsellisemmalta jutulta, meidän teinit on kyllä niistä innostuneet kun eivät enää purkeilla jaksa mukana pyöriä :)
Lankeaa, ihan kuin kyseessä olisi joku pahe :D
Mun mielestä kertoo vaan kokeilunhalusta, uteliaisuudesta ja mielen virkeydestä, jos lähtee testaamaan uusia juttuja, oli ne nyt sitten suosittuja tai ei. Enkä nyt tarkoita, että kaikkien pitäisi kiinnostua just tästä jutusta ollakseen mieleltään virkeitä. Sen sijaan on tosi hölmöä jättää tekemättä jotain vain sen takia, että se on suosittua (ja varsinkin ajatella, että on siitä syystä fiksumpi kuin muut).