G: Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Monenko ihmisen kanssa olet harrastanut seksiä (=ollut yhdynnässä)?
Kommentit (55)
Viimeiset yhdeksän vuotta mieheni kanssa vaan.
seksikumppaneita 13. (nyt ikää 38v.)
Seksikumppaneita 3, joista ensimmäinen oli 38-v mies.
Olin nuorena ujo, sain naisen muodot varhain ja jouduin yläasteella seksuaalisen ahdistelun ja nimittelyn uhriksi ja pelkäsin varsinkin ikäisiäni poikia. Itsetuntoni sai pahan kolauksen.
jos taas odottaa sitä oikeaa, voi olla vain se yksi ja sama
Minusta se ei saisi olla ollenkaan ikäkysymys, se luo paineita teineille. Ja miksi sen oltava asia josta päästävä eroon??
Itse en uskaltanut edes jutella pojille alle 20v...tosi ujo olin...alle 18v minusta liian nuori
ja minusta vasta parisuhteessa, eikä kenen kanssa vaan
että mulla oli jo 14-vuotiaana tosi vahva seksuaalivietti. Jos en olisi silloin tällöin harrastanut seksiä, en olisi mitään muuta pystynyt ajattelemaankaan! Täytyy muistaa, että ihmiset on erilaisia. Mun mielestä mulla on aika vaatimaton määrä seksikumppaneita (11) ottaen huomioon sen draivin, mikä mulla oli, ja nuoren aloitusiän. Toiset ei myöskään näe seksiä niin kauheana tabuna, että sitä pitäisi rajoittaa ja "säästää" (vs. neitsyydestä eroon pääseminen).
Minusta se ei saisi olla ollenkaan ikäkysymys, se luo paineita teineille. Ja miksi sen oltava asia josta päästävä eroon??
Itse en uskaltanut edes jutella pojille alle 20v...tosi ujo olin...alle 18v minusta liian nuori
ja minusta vasta parisuhteessa, eikä kenen kanssa vaan
Tässäkin ketjussa meitä on useampi, jotka suht nuorina aloittaneet ja silti seksikumppaneita yhden käden sormilla laskettava määrä (pari tuttua ovat edelleen sen ekan nuoruudenrakkautensa kanssa).
En kannata liian varhaista aloittamista, mutta olen myös sitä mieltä, että jotain kokemusta olisi hyvä olla jo siinä vaiheessa kun sitoudutaan. Tämä on vain minun mielipiteeni ja perustuu omiina ja lähipiirin kokemuksiin.
Seksiä olen harrastanut muutaman ihmisen kanssa, irtosuhteita en ole koskaan harrastanut.
Nyt ollut 3 partneria, joista oma mieheni tuo kolmas :)
2 seksikumppania ollut paitsi 3 jos suuseksi lasketaan.
Seksiä olen harrastanut n. 70 ihmisen kanssa.
Tällä hetkellä olen 29-v. Viimeiseen 6 vuoteen mahtuu vain 2 kumppania...
Yhteensä taitaa olla jotain 20kumppania. En kyllä kadu niistä mitään, jokainen elää elämän niinku hyväksi näkee.
Nyt oon 26v.
kumppaneita n. 15-20. Viimeiset 10 vuotta vain oman ukon kanssa, ikää nyt 32.